Dead by Daylight Wiki
Advertisement
IconPerks spiesFromTheShadows.png

Wrony są jedynymi zwierzętami, z którymi można wchodzić w interakcję w Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png.

Często spotykane w parach, zwykle siedzą na skałach i skrzyniach na obrzeżach Mapy, ale można je również znaleźć stojące na ziemi w obszarze bez kamieni i skrzyń.

Wystraszenie Wrony[]

Jeśli gracz jest zbyt blisko wrony, wyda ona cichy dźwięk i przeleci nad niebem. Wrona następnie powróci po 15 sekundach, prawdopodobnie wydając kolejny, cichszy dźwięk, gdy lądują. To wydarzenie może zostać wywołane zarówno przez Ocalałych, jak i przez Zabójcę. Hałas wron nie będzie wizualną wskazówką dla zabójcy, chyba że używają Umiejętność Szpiedzy z Cienia IconPerks spiesFromTheShadows.png,który zapewnia wizualną wskazówkę w danym zakresie.

Ocalali mogą uniknąć wystraszenia Wrony kucając obok nich. Jeśli jednak będą zbyt blisko Wrony, ona nadal odleci. Umiejętność Spokojny Duch IconPerks calmSpirit.png zapobiegnie wystraszeniu Wron podczas przechodzenia lub biegania obok nich, z wyżej wymienionym wyjątkiem.

Zabójcy zawsze będą wystrzaszać Wrony z wyjątkiem Widma Widmo}} w ukryciu. Strzał z Wybawcy Wybawca}}, broni Śmiercionoścy, wystraszy Wrony w zasięgu 24 metrów.

Wrony mają tendencję do lądowania w pobliżu Ocalałego, jeśli pozostaje w bezruchu przez zbyt długi okres czasu.

Wrony Bezczynności[]

Wrony Bezczynności to specjalne Wrony, które pojawiają się nad głową Ocalałego, lecąc w kółko, jeśli ten Ocalały przebywa na danym obszarze zbyt długo, bez wykonywania jakichkolwiek czynności, takich jak na przykład naprawa Generatora. Dotyczy to również sytuacji, gdy Ocalały ukrywa się w Szafce Szafki}}zbyt długo, chociaż wrony będą wtedy siadziały na daszku szafki.

Wrony Bezczynności będą krakać głośno. Hałas można usłyszeć dość wyraźnie z odległości kilku metrów, co może zaalarmować zabójcę. Krążące wrony są również dość widoczne z daleka, co dodatkowo zaalarmuje doświadczonego Zabójcę o twojej lokalizacji, nawet bez wskaźnika hałasu trzeciej Wrony Bezczynności.

Mogą pojawić się maksymalnie trzy Wrony Bezczynności, które nie znikną do momentu, kiedy dany Ocalały Ocalali}} oddali się od obszaru, w którym się znajdował lub zaczyna wykonywać interakcje. Trzecia Wrona Bezruchu da Zabójcy wskaźnik hałasu wskazujący dokładną lokalizację Ocalałego.
Ma to na celu zapobieganie AFK przez Ocalałych w szafce przez cały czas trwania gry lub zbyt długie ukrywanie się w tym samym obszarze (np. kampienie Włazu).

Czas Odnowienia[]

Wrona Bezczynności Czas, w którym Ocalały był nieaktywny Wskaźnik Hałasu
1 60 sekund Brak
2 75 sekund Brak
3 90 sekund Jest

Zauważ, że Zabójca IconHelpLoading killer.pngotrzyma Wskaźnik Głośnego Hałasu w 10-sekundowej pętli zaraz po pojawieniu się trzeciej Wrony Bezczynności.

Zgubienie Wrony Bezczynności[]

Aby stracić Wrony Bezczynności, Ocalały musi rozpocząć interakcję z czymś w okolicy lub przenieść się do innego obszaru Mapy. Wrony znikają w określonych odstępach czasu:

Wrona Bezczynności Czas Odnowienia
3 0 sekund
2 45 sekund
1 75 sekund

Film[]

Galeria[]

Elementy na Mapie
IconStatusEffects sleepPenalty.png Budziki IconPowers trap.png Pułapki na Niedźwiedzie Dbd-gameplay-crate.png Skrzynie IconPerks spiesFromTheShadows.png Wrony
IconFavors murkyReagent.png Mgła IconHelp exitGates.png Bramy Wyjściowe IconHelpLoading generators.png Generatory IconHelpLoading hatch.png Właz
IconHelpLoading hook.png Haki IconHelp jigsawBoxes.png Skrzynie Jigsawa IconHelp lockers.png Szafki IconFavors quarterMoonBouquet.png Światło Księżyca
IconHelp pullDown.png Palety IconHelp poolsOfDevotion.png Wody Pobożności IconHelpLoading totem.png Totemy IconHelp window.png Okna
IconHelp breakableDoors.png Ściany IconHelp cagesOfAtonement.png Klatki Odkupienia QuestIcons glyph.png Glify
Advertisement