Dead by Daylight Wiki
Advertisement
Wgłębnik
K28 charSelect portrait
Alias "The Druanee"
Płeć Nie dotyczy (nieczłowiek)
Pochodzenie Brak (Stwór, Manifestacja Malthinka)
Lokacja Uschnięta Wyspa
Moc Władza Ciemności
Typ Mocy Ataku Podstawowy Atak
Broń Splątana Kończyna
Prędkość RuchuIconStatusEffects haste 115 % | 4.6 m/s
Zasięg TerroruIconHelp terrorRadius 32 metrów
Wzrost IconHelp height Wysoki
DLC CHAPTER 24: Roots of Dread
Aktor Głosowy Roxana B.L.

Maude Théberge

Vanessa Landry

Misha Standjofski

Philippe Langelier

Sébastien Croteau (The Monster Factory)

Koszt 9,000 Błyszczących OdłamkówIconHelp iridescentShard trimmed

500 Złocistych MikrobiomówIconHelp auricCells

Muzyka Menu

Wgłębnik znany jako WgłębnikPochłaniacz jest jednym z 33 ZabójcówIconHelpLoading killer w Dead by DaylightIconHelp DBDlogo.

Jest on częścią dodatku CHAPTER 24: Roots of Dread, który ukazał się 7 czerwca 2022 roku.

Opis Postaci[ | ]

New Store Dredge

Wgłębnik

Quotes left Pokręcona obrzydliwość, zbyt niepokojąca, by ją znieść, wrogość Dredge'a jest namacalna. Całe światło powoli wysycha w jego obecności, otaczając Ocalałych w ciemności. Używając szafek jako bram na całej mapie, może pojawić się w dowolnym momencie, pozornie wszędzie naraz. Quotes right

Wgłębnik jest manifestacją mrocznych myśli niegdyś tętniącej życiem społeczności, zdolnej do teleportacji między szafkami i przywoływania przytłaczającej ciemności.

Jego Umiejętności, RozpadIconPerks dissolution, Ujawnienie CiemnościIconPerks darknessRevealed i Zaraźliwy DotykIconPerks septicTouch, pozwala mu niszczyć palety, dostrzegać Ocalałych w pobliżu Szafek i leczących Ocalałych 'Ślepotością' i 'Wyczerpaniem'.

Poziom Trudności: Średni

Tło Fabularne[ | ]

New Store Dredge

Firma The Fold została założona na prywatnej amerykańskiej wyspie w latach 60. XX wieku przez grupę anonimowych filantropów. Ich celem było ustanowienie pokojowego społeczeństwa wolnego od mrocznych myśli i emocji, przyciągającego przerażonych, rozczarowanych i rozczarowanych z całego kraju.

Ta miłująca pokój społeczność prosperowała przez lata, a jej członkowie swobodnie postępowali zgodnie z nakazami jej charyzmatycznego przywódcy Otto Stampera, który uczył swoich wyznawców sekretu utrzymywania szczęścia poprzez radosne rozmowy, medytację i niekończące się recytowanie „dobrego myślenia” mantry.

Ale nie wszystko w owczarni było szczęśliwe, a Otto szybko wygnał każdego, kto przyznał się do posiadania mrocznych myśli lub wypowiadania mrocznych słów. Ci, których wyznaczył na strażników owczarni, szybko eliminowali malkontentów, wypędzając każdego, kto myślał lub wypowiadał się przeciwko niemal idealnej społeczności, którą założył.

Życie na wyspie było mniej więcej utopijnym snem. Do czasu, gdy ciemność zaczęła powoli przeciekać przez szczeliny ich duchowej tamy, a członkowie zaczęli w tajemniczy sposób znikać.

Nie trwało długo, zanim strach zamknął swoje septyczne szczęki na wyspie i nie chciał puścić.

Niegdyś szczęśliwa społeczność zebrała się teraz w kilku domach, intonując wszystkie mantry„ dobrego myślenia ”w desperackiej próbie pozbycia się z życia tego bezkształtnego stworzenia, które zdawało się prześladować ich w cieniu i pożerać we śnie.

Otto próbował stłumić swoich zwolenników, mówiąc im, że w ich szeregach są malkontenci i że tylko oni wezwali Druanee do swojego Ogrodu Radości.

Gdy The Fold beczał ze strachu, Otto przywołał desperackie środki. Turcy zostali ograniczeni do swoich domów, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się plotek i mrocznych rozmów, podczas gdy sen był zabroniony, aby nikt nie wypuszczał na świat mrocznych snów. Wolność i sen powrócą, gdy tylko nie będzie już nad nimi Druanee.

Ale kiedy Ostomarianie nadal znikali, Otto zebrał swoich zwolenników w pobliżu plaży, gdzie umieścił krzyczącą kobietę na drewnianej scenie. Tam, w deszczu, Otto wyjaśnił swojemu przemokniętemu, wyalienowanemu i pozbawionemu snu zborowi, że ta kobieta jest tu dziennikarką, aby zniszczyć wszystko, co stworzyli.

Kiedy strażnicy trzymali drżącą kobietę, krzyczała, że ​​Otto nie jest wybawcą, za jakiego się podawał. Należał do starożytnego kultu, ekskluzywnego klubu miliarderów, którzy czerpali przyjemność z korumpowania i poświęcania ludzi, miast, a nawet krajów Starszemu Bogu. Dziennikarz powiedział im, że Otto nikogo nie wygnał! Torturował ich i składał w ofierze, i że wszyscy będą następni.

Bez wahania Otto poderżnął jej gardło, zanim mogła dalej szerzyć kłamstwa. Kiedy upadła na kolana z rękami splecionymi wokół szyi, powiedział swojemu zdezorientowanemu i przerażonemu stadu, że współpracuje z innymi w ich szeregach i że muszą znaleźć oszustów, zanim Druanee przyjdą po nich wszystkich.

Słowa Otto przeleciały nad kongregacją i sięgnęły do ​​mrocznych zakamarków ich serc i wydobyły mroczne i przerażające rzeczy.

Lata tłumionych emocji zaczęły się bulgotać, gdy gęsta mgła przedarła się przez niespokojne nogi i stopy. Rozpoczęły się szepty, a szepty stały się mantrami paniki, a mantry stały się krzykami i przekleństwami, gdy każdy członek oskarżył następnego o złe myślenie i mowę.

Przez wyjący wiatr i ulewny deszcz krzyki i przekleństwa stawały się coraz głośniejsze, gdy wszyscy desperacko próbowali powstrzymać ciemność w sobie. Ale im bardziej się starali, tym szybciej chorowali iw ciągu kilku chwil tama pękła, uwalniając piekielny potok.

Otto patrzył, jak jego niegdyś błogie i radosne stado nagle wybucha przemocą, jakiej nigdy wcześniej nie widział. Fałda beczała oskarżeniami i rozdzierała się nawzajem na strzępy rękami i zębami, i ani razu nie podnieśli głowy, by zobaczyć, jak ich życzliwy i charyzmatyczny pasterz uśmiecha się do nich oczami zimnymi, ponurymi i bez litości.

Kiedy było już po wszystkim, Otto poczuł, jak trzeszcząca, drewniana scena się trzęsie, gdy w górze krążyła masa wron. Nagle ziemia się podniosła, a potem zapadła w gęste, sączące czarne błoto przypominające melasę. Chwilę później bezkształtna masa wypełzła z błota i podniosła się jak stający dęba koń, by pożywić się wijącą się masą zmasakrowanej ludzkości.

Było jednocześnie wszędzie i nigdzie, powoli torując sobie drogę przez rzeź, pochłaniając ciemność, delektując się nieszczęściem, ciągnąc za sobą straszne dźwięki. Wrzaski. Płacze. skomle. Wyskakuje. Pęknięcia.

Ucztowanie dźwięków.

Śmierć brzmi.

Mroczne dźwięki.

Otto patrzył, jak stworzenie powoli zaczyna się manifestować w dokładnie to, co sobie wyobraził – dokładnie to, co kazał im wszystkim sobie wyobrazić.

Odwrócił się powoli, by przez długą chwilę w milczeniu patrzeć na Otto, po czym Druanee odszedł przez gęsty czarny szlam, znikając w cieniu, z którego przybył.

Unikalne Umiejętności[ | ]

Wgłębnik posiada 3 UmiejętnościIconHelp perks, które są unikalne do niego:

Rozpad Rozpad
Everything turns to dust. It is as inescapable as the coming of the night.

3 seconds after injuring a OcalałyIconHelpLoading survivor by any means, Rozpad activates for 12/16/20 sekund:

  • While Rozpad is active, if a Survivor fast vaults over a PaletaIconHelp pullDown while they are inside your Zasięg TerroruIconHelp terrorRadius, The BytIconHelp entity will break the Pallet at the end of the vault, deactivating Rozpad.
"The Garden shall be a place of perfect Joy; through Joy, nothing shall stand in our way." — Otto Stamper
Ujawnienie Ciemności Ujawnienie Ciemności
In your presence, places once thought to be safe are perhaps the most dangerous.
  • When you search a SzafkaIconHelp lockers, the AuryIconHelp auras of all OcalaliIconHelpLoading survivor within 8 metres of any Locker are revealed to you for 3/4/5 sekund.

Ujawnienie Ciemności has a cool-down of 30 seconds.
"Stay in the light, my children. In darkness, your fear will expose you." — Otto Stamper

Zaraźliwy Dotyk Zaraźliwy Dotyk
The Land of the Shadows subsumes all. Healing only delays the inevitable.
  • Whenever a OcalałyIconHelpLoading survivor performs a Healing action while they are inside your Zasięg TerroruIconHelp terrorRadius, that Survivor suffers from the Efekty OślepienieIconStatusEffects vision i WyczerpanyIconStatusEffects exhausted
  • These effects linger for 6/8/10 sekund after the Healing action is interrupted by any means.
"Do not admit to fear, or pain, or doubt. These are the seeds from which darkness grows." — Otto Stamper

Prestiż[ | ]

Prestiżowanie Wgłębnik automatycznie doda Poziom I do jego Unikalne Umiejętności do wyposażenia wszystkich innych Zabójców i umożliwi odblokowanie wersji wyższych poziomów do pojawienia się w jego Krwistej SieciIconHelp bloodweb.

Prestiżowanie Wgłębnik dwa razy więcej automatycznie odblokowuje odpowiednio Poziom II i Poziom III dla wyposażenia innych Zabójców.

Broń: Wiązany dodatek[ | ]

K28 Weapon01

Wiązany dodatek jest Bronią Podstawową Wgłębnik.
Niektóre części ciała uformowały się w prymitywną i przerażającą broń.

Moc: Władza Ciemności[ | ]

Szablon:Władza Ciemności

Advertisement