Dead by Daylight Wiki
Advertisement
BoonTotem

Świecący Błogosławiony Totem

Uroki są specjalnym rodzajem Umiejętności IconHelp perks używające Mechaniki Dobrych Totemów dodane po raz pierwszy w Aktualizacji 5.3.0 razem z Mikaelą Reid.

Obecnie dostępnych istnieje 5 Uroków.

Opis[ | ]

Umiejętności Uroku, tak jak ich odpowiednik dla Zabójców, korzystają z mechaniki totemów i są powiązane z Dobrymi Totemami.

Umiejętności Uroku są aktywne tak długo jak Dobry Totem pozostaje błogosławiony i zostaje wyłączony wtedy gdy Zabójca wygasi Dobry Totem.

Ocalali mogą błogosławić zgaszone totemy w nieskończoność.

Błogosławieństwo[ | ]

Jeśli Ocalały ma co najmniej jedną Umiejętność Uroku, może podejść do zwykłego bądź przeklętego totemu i go pobłogosławić, zamieniają go w dobry totem. Wszystkie Umiejętności Uroku są nakładane jednocześnie w tym samym czasie na ten sam totem.

Dobry totem będzie wydzielać niebieski połysk i wydawać dźwięki przypominające wietrzne dzwonki.

Ocalałemu zajmuje 14 sekund by pobłogosławić zwykły totem i 28 sekund by pobłogosławić przeklęty totem. Błogosławieństwo natychmiastowo zdejmuje z totemu klątwę.

Efekty wizualne i dźwiękowe[ | ]

Będąc w zasięgu działania dobrego totemu Ocalali mają wokół ekranu niebieską poświatę i przez cały czas słyszą wydawane przez niego dźwięki przypominające dzwonki wietrzne.

Aura[ | ]

Wszyscy Ocalali widzą Aurę Aura}} dobrego totemu przez cały czas jego trwania.

Umiejętności Uroku[ | ]

Urok: Iluminacja}} Urok: Iluminacja

Opis Umiejętności nie został jeszcze dodany do szablonu.

Urok: Cienisty Krok}} Urok: Cienisty Krok

Urok, który ukrywa prawdę.

Naciśnij i przytrzymaj przycisk umiejętności w pobliżu zwykłego lub przeklętego totemu, aby go pobłogosławić i stworzyć dobry totem. Delikatne dzwonki rozbrzmiewają w zasięgi 24 metrów.

Czerwone zarysowania i aura każdego ocalałego w zasięgu dobrego totemu zostają ukryte przed zabójca. Efekt utrzymuje się przez 2 s od opuszczenia obszaru działania dobrego totemu.

Możesz pobłogosławić tylko jeden totem w tym samym czasie. Wszystkie wyposażone umiejętności są aktywne na dobrym totemie.

"Trzymaj się cienia i zacieraj swoje ślady". – Mikaela Reid"

Może być odblokowana w Krwistej Sieci postaci: Mikaela Reid, od 40 poziomu, lub w Sanktuarium Tajemnic.

Urok: Krąg Uzdrowienia}} Urok: Krąg Uzdrowienia

Urok, który zapewnia pocieszenie wśród terroru.

Każdy ocalały w zasięgu dobrego totemu zyskuje 90% premii do szybkości leczenia i może leczyć siebie bez użycia apteczki.

"Spróbuj tego. Nie znajdziesz niczego lepszego w apteczce". – Mikaela Reid"

Urok: Mroczna Teoria}} Urok: Mroczna Teoria

Obsesyjne badanie zjawisk paranormalnych dało ci bezprecedensową wiedzę o innych światach i wymiarach egzystencji.

Wszyscy ocalali w zasięgu dobrego totemu otrzymują bonus 2% do prędkości ruchu. Efekt utrzymuje się przez 2 s od opuszczenia obszaru działania dobrego totemu.

Możesz pobłogosławić tylko jeden totem w tym samym czasie. Wszystkie wyposażone umiejętności uroków są aktywne na dobrym totemie.

Może być odblokowana w Krwistej Sieci postaci: Yoichi Asakawa, od 40 poziomu, lub w Sanktuarium Tajemnic.

Urok: Wykładniczość}} Urok: Wykładniczość

Gdy wydaje się, że prawdopodobieństwo twojego przeżycia spada do zera, znajdujesz sposoby na jego ponowne przeliczenie.

Każdy ocalały w zasięgu dobrego totemu zyskuje 90/95/100 % premii do szybkości leczenia i może w pełni wyleczyć się ze stanu agonii.

"Nie nadszedł jeszcze twój czas... chyba". – Jonah Vasquez

Advertisement