Dead by Daylight Wiki
Advertisement

Umierające Światło (ang. Dying Light) to Unikalna Umiejętność IconHelp perks należąca do Kształtu Kształt}}. Może zostać odblokowana dla pozostałych Zabójców w Krwistej Sieci od 40 Poziomu.

Ikona Koszt
DyingLight
Błąd skryptu: nie ma takiej funkcji „getPerkCostISByName”.
IconHelp iridescentShards
5,000
IconHelp bloodpoints
4,000Punkty Krwi}}
5,000Punkty Krwi}}
6,000Punkty Krwi}}
Opis

Jeden z Ocalałych staje się twoją obsesją. Szybkość jego akcji związanych z altruizmem jest zwiększona o 38/44/50%.
Kiedy twoja obsesja zginie lub zostanie złożona w ofierze, pozostali Ocalali otrzymują karę - szybkość naprawiania, leczenia i sabotowania zmniejsza się o 19/22/25%.
Jeżeli Zabójca zmieni obiekt obsesji, kara nałożona na Ocalałego zostanie zniesiona a szybkość jego akcji związanych z altruizmem zostaje zwiększona.

  • Zabójca może mieć obsesję na punkcie jednego Ocalałego naraz.

Tylko jedna obsesja na grę.

„To nie jest ta sama osoba...” — Dr Sam Loomis

Unikalna dla Kształtu przed 40 poziomem, po 40 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Ikona Opis
Teachable dyingLight
Jeden z Ocalałych staje się twoją obsesją.

Szybkość jego akcji związanych z altruizmem jest zwiększona o 38/44/50%.

Tylko jedna obsesja na grę.

Informacje[ | ]

  • Czas pełnej naprawy generatora w przypadku śmierci obsesji przy umiejętności Umierające światło wynosi 98.7/102.5/106.6 sekund.
  • Czas wyleczenia innego Ocalałego o jeden stan życiowy wynosi 14.8/15.3/16 sekund.
  • Czas wyleczenia siebie przy użyciu umiejętności Samoopieka na 3 poziomie wynosi 29.6/30.7/32 sekund.
Advertisement