Twarda Sztuka (ang. Dead Hard) to Unikalna Umiejętność IconHelp perks należąca do Davida Kinga. Może zostać odblokowana dla pozostałych Ocalałych w Krwistej Sieci od 35 Poziomu.

Ikona Koszt
DeadHard
Błąd skryptu: nie ma takiej funkcji „getPerkCostISByName”.
IconHelp iridescentShards
5,000
IconHelp bloodpoints
4,000Punkty Krwi}}
5,000Punkty Krwi}}
6,000Punkty Krwi}}
Opis

Możesz wytrzymać niezłe lanie.

Kiedy jesteś ranny, użyj adrenaliny ze swojego ciała, aby popędzić do przodu w celu uniknięcia ciosu.

  • Wciśnij przycisk aktywujący umiejętność, aby popędzić do przodu.
  • Podczas pędu unikasz ciosu.
  • Wywołuje Wyczerpany IconStatusEffects exhausted na 60/50/40 sekund.
  • Czas trwania efektu Wyczerpania nie zmniejsza się podczas biegania.

„Szliśmy sobie pewnej nocy przez korytarz, aż tu nagle przeleciała obok mnie butelka piwa, a potem następna i następna. Pomyślałem sobie: Będzie niezła bitka, Panowie, zapraszam! Kurz latał we wszystkie strony, przysięgam!” — David King

Unikalna dla Davida Kinga przed 35 poziomem, po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

Ikona Opis
Teachable deadHard
Możesz wytrzymać niezłe lanie.

Kiedy jesteś ranny, użyj adrenaliny ze swojego ciała, aby popędzić do przodu w celu uniknięcia ciosu.

  • Wciśnij przycisk aktywujący umiejętność, aby popędzić do przodu.
  • Podczas pędu unikasz ciosu.
  • Wywołuje Wyczerpany IconStatusEffects exhausted na 60/50/40 sekund.
  • Czas trwania efektu Wyczerpania nie zmniejsza się podczas biegania.

„Szliśmy sobie pewnej nocy przez korytarz, aż tu nagle przeleciała obok mnie butelka piwa, a potem następna i następna. Pomyślałem sobie: Będzie niezła bitka, Panowie, zapraszam! Kurz latał we wszystkie strony, przysięgam!” — David King

Unikalna dla Davida Kinga przed 35 poziomem, po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

Informacje[ | ]

  • Aktywowanie umiejętności usuwa "hit-box" ocalałego na czas trwania uniku.
  • Twarda Sztuka jest wyjątkowo efektywny przeciwko Pielęgniarce, gdy unikając ciosu po teleportacji musi ona wejść w stan oszołomienia.
    • Często gracze używają tej umiejętności za wcześnie, przed ciosem po teleportacji, dlatego jeśli Pielęgniarka posiada dodatkowy przeskok, może łatwo skontrować ruch ocalałego.