Dead by Daylight Wiki
Advertisement

Technik (ang. Technician) to Unikalna Umiejętność IconHelp perks należąca do Feng Min. Może zostać odblokowana dla pozostałych Ocalałych w Krwistej Sieci od 30 Poziomu.

Ikona Koszt
Technician
Błąd skryptu: nie ma takiej funkcji „getPerkCostISByName”.
IconHelp iridescentShards
5,000
IconHelp bloodpoints
4,000Punkty Krwi}}
5,000Punkty Krwi}}
6,000Punkty Krwi}}
Opis

Jesteś mistrzem w obsługiwaniu wszelkiego rodzaju maszyn.

  • Zasięg słyszalności dźwięków wydawanych przy naprawianiu Generatora Generator}} jest zmniejszony o 8 metrów.
  • Przy nieudanym teście umiejętności istnieje 30/40/50 % szansa na to, że generator nie wybuchnie.

„Zrobię to po cichu.” — Feng Min

Unikalna dla Feng Min przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

Ikona Opis
Teachable technician

„Zrobię to po cichu.” — Feng Min

Lista zmian[ | ]

Patch 2.5.0[ | ]

  • Buff: od teraz skraca zasięg hałasu o 8 metrów na każdym z poziomów.

Taktyki[ | ]

  • Zapobieganie eksplozji generatora działa również na testy umiejętności spowodowane umiejętnością Przeciążenie IconPerks overcharge, pozwalając ja szybkie i ciche przywrócenie generatora w regresji, jednakże zależy to również od szczęścia.
  • Redukcja hałasu naprawianego generatora wymusza na zabójcy podejście bardzo blisko generatora aby cokolwiek usłyszeć. Pomaga to w technice "tapnięcia" uszkodzonego generatora bez alarmowania zabójcy, lub prawie natychmiastowego wznowienia naprawy po uszkodzeniu generatora przez zabójcę (kiedy najmniej się tego spodziewa).

Ciekawostki[ | ]

  • W momencie udanego zapobiegnięcia eksplozji generatora, nietrafiony Test umiejętności Unknown QuestionMark obudzi cię ze Świata Snu, ale nie ujawni twojej lokacji Koszmarowi.

Filmy[ | ]

Technik w akcji
Advertisement