Szybko i Cicho

Z Dead by Daylight Wiki

Szybko i Cicho (ang.Quick & Quiet) to Unikalna Umiejętność IconHelp perks.png Meg Thomas. Może zostać odblokowana dla pozostałych Ocalałych w Krwistej Sieci od 30 Poziomu.

Ikona Poziom I Poziom II Poziom III Opis
QuickAndQuiet.gif
4,000

IconHelp bloodpoints.png

4,000

IconHelp bloodpoints.png

5,000

IconHelp bloodpoints.png

Gdy przeskakujesz szybko przez przeszkody lub chowasz się szybko w szafkach, nie hałasujesz tak mocno jak inni.

Zasięg powiadomień zabójcy o akcjach związanych z szybkim przeskakiwaniem przez przeszkody lub chowaniem się w szafkach jest zmniejszony o 100 %.

Ten efekt może być wywołany raz na każde 30/25/20 sekund.

Unikalna dla Meg Thomas przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

Ikona Przyswajalne Opis
Teachable quickAndQuiet.png
5,000

IconHelp bloodpoints.png

Odblokowanie tej umiejętności sprawi, że będzie ona dostępna w Krwistej Sieci każdego z Ocalałych.

Gdy przeskakujesz szybko przez przeszkody lub chowasz się szybko w szafkach, nie hałasujesz tak mocno jak inni. Zasięg powiadomień zabójcy o akcjach związanych z szybkim przeskakiwaniem przez przeszkody lub chowaniem się w szafkach jest zmniejszony o 100 %.

Ten efekt może być wywołany raz na każde 30 sekund.

Może być odblokowane w Sanktuarium Tajemnic

Historia[edytuj | edytuj kod]

Wersja 1.0.0[edytuj | edytuj kod]

IconPerks quickAndQuiet.png 30 % 60 % 90 % Gdy przeskakujesz szybko przez przeszkody lub chowasz się szybko w szafkach, nie hałasujesz tak mocno jak inni. Zasięg powiadomień zabójcy o akcjach związanych z szybkim przeskakiwaniem przez przeszkody lub chowaniem się w szafkach jest zmniejszony o 30/60/90 %.

Wersja 1.5.2[edytuj | edytuj kod]

IconPerks quickAndQuiet.png 30 sekund 25 sekund 20 sekund Gdy przeskakujesz szybko przez przeszkody lub chowasz się szybko w szafkach, nie hałasujesz tak mocno jak inni. Zasięg powiadomień zabójcy o akcjach związanych z szybkim przeskakiwaniem przez przeszkody lub chowaniem się w szafkach jest zmniejszony o 100 %.

Ten efekt może być wywołany raz na każde 30/25/20 sekund.

Lista zmian[edytuj | edytuj kod]

Patch 1.5.2[edytuj | edytuj kod]

  • Buff: zwiększono redukcję odgłosów do 100 % na każdym z poziomów.
  • Zmiana w mechanice: dodano czas regeneracji umiejętności - 30/25/20 sekund.

Wideo[edytuj | edytuj kod]

Szybko i cicho w akcji