Dead by Daylight Wiki
Advertisement
Quotes left To tylko żart mordo, spokojnie! TO TYLKO ŻART EJ SPOKOJNIE TAM JEST KAMERA Quotes right
~ Jigsaw (prawdopodobnie)
IconHelp jigsawBoxes

Skrzynie Jigsawa są rekwizytami opisanymi w Dead by Daylight IconHelp DBDlogo, który został dodany wraz Patch 1.9.0.

Przepraszam, demencja

Opis[ | ]

Jigsaw Box

Jigsaw Box na mapie Zakład Mięsny Gideon

PuppetAndRBTDrawings

Billy w telewizorze obok tablicy z rysunkiem Pułpaki na niedźwiedzia.

Skrzynie Jigsaw są sposobem na ocalenie Ocalałych, aby pozbyć się odwróconych pułapek na niedźwiedzie, które Świnia IconHelpLoading pig nałoży na ich głowy.

Każda mapa przedstawiająca Świnię jako zabójcę tworzy się z określoną liczbą skrzynek układanki. Świnia może zmienić ten numer, używając pewnych Dodatki do Przedmiotów dla swojej Mocy.

Skrzynie Jigsaw dają wyraźne sygnały dźwiękowe ruchomych części mechanicznych.

Billy, Jigsaw Puppet[ | ]

Układanki można łatwo rozpoznać dzięki obecności „Billy'ego”, kukiełki układanki, która siedzi na szczycie każdego pudełka.

Można go również zobaczyć na telewizorach prezentowanych w grze.

Użycie[ | ]

Losowo wybrane pudełko wyrzynarki będzie kluczem do odblokowania odwróconych pułapek na niedźwiedzie, pozostałe służą jako wabiki. Każda pułapka będzie miała ukryty klucz w losowo wybranym polu.

Ocalały z odwróconą Pułapką na Niedźwiedzie na głowie zobaczy Aurę Aura}} wszystkich dostępnych Skrzynek Wyrzynarki, chyba że Świnia ma Zestaw Reguł nr 2 FulliconAddon rulesSetNo.2 Interakcja z polami spowoduje sprawdzenie umiejętności <SKILL CHECK> Brak tych testów umiejętności spowoduje karę postępu i powiadomienie Świni o głośnym hałasie, podobnie jak nieudany Sabotaż haka. Domyślnie wyszukiwanie pola zajmuje 12 sekund.

Gdy pasek postępu się zapełni, wydarzy się jedna z dwóch rzeczy, w zależności od tego, czy była to właściwa skrzynka układanki:

Prawidłowe Pudełko Układanki[ | ]

  • Odwrócona Pułapka Niedźwiedzia zostanie usunięta z głowy Bohatera i zniknie na dobre.

Niewłaściwe pudełko układanki[ | ]

  • Marionetka Jigsaw, „Billy”, będzie się śmiała z Ocalałego, a Odwrócona Pułapka Niedźwiedzia pozostanie na głowie Ocalałego.
    • Ocaleniec będzie musiał poszukać kolejnej Skrzynki Jigsawa i spróbować szczęścia od nowa.
  • Biała Aura Skrzyni nie będzie już pokazywana Bohaterowi, a jedynie pozostałym.

Dodatki do umiejętności[ | ]

Ikona Nazwa Rzadkość Opis
Warsztatowy Smar}}
Warsztatowy Smar Modyfikacja do skrzynek Jigsawa: nasmarowane części utrudniające przeszukiwanie skrzynek.
  • Nieznacznie zwiększa szansę na pojawienie się testów umiejętności podczas przeszukiwania skrzynek Jigsawa.
Ostre Druty}}
Ostre Druty Modyfikacja do skrzynek Jigsawa: dodatek w postaci ostrych drutów. Wspomniany dodatek sprawia, że przeszukiwanie naszpikowanych ostrzami skrzynek staje się trudniejszym, znacznie boleśniejszym zadaniem.
  • Średnio zwiększa szansę na pojawienie się testów umiejętności podczas przeszukiwania skrzynek Jigsawa.
Brzytwa Blokująca}}
Brzytwa Blokująca Modyfikacja do skrzynek Jigsawa: dodatek w postaci ostrej brzytwy. Wspomniany dodatek sprawia, że gwałtowne poruszanie rękoma w skrzynce Jigsawa bez rozcinania sobie nadgarstków staje się całkowicie niemożliwe.
  • Ogromnie zwiększa karę za nietrafienie testów umiejętności podczas przeszukiwania skrzynek Jigsawa.
Torba z Przyborami}}
Torba z Przyborami Kilka mechanicznych części, które umożliwiają tworzenie bardziej wymagających skrzynek Jigsawa i bezproblemowe zakładanie odwróconych pułapek na niedźwiedzie.
  • Nieznacznie zwiększa czas potrzebny do przeszukania skrzynki Jigsawa.
  • Nieznacznie zmniejsza czas potrzebny na założenie odwróconej pułapki na niedźwiedzie.
Skrzynia z Przyborami}}
Skrzynia z Przyborami Kolekcja mechanicznych części, które umożliwiają tworzenie niezwykle wymagających skrzynek Jigsawa i bezproblemowe zakładanie odwróconych pułapek na niedźwiedzie.
  • Znacznie zwiększa czas potrzebny ocalałym do przeszukania skrzynki Jigsawa.
  • Średnio zmniejsza czas potrzebny na założenie odwróconej pułapki na niedźwiedzie.
Sekret Amandy}}
Sekret Amandy Czarne, metalowe pudełko, kryjące w swoim wnętrzu nóż i różnego rodzaju medyczne zaopatrzenie, takie jak bandaże i okłady. Głębokie nacięcia zmniejszają stres i pobudzają zmysły.
  • Uniemożliwia odczytywanie aur skrzynek Jigsawa.
  • Za każdym razem, gdy ocalały zdejmie z głowy pułapkę, otrzymasz specjalne powiadomienie o zaistnieniu tego faktu.
  • Aury ocalałych, którzy zdjęli pułapkę z głowy, będą widoczne przez okres 6 sekund licząc od momentu pozbycia się pułapki.
Zestaw Reguł nr 2}}
Zestaw Reguł nr 2 Nie wszystkie gry muszą się rządzić tymi samymi zasadami.
  • Ocalali z pułapką na głowie nie widzą na mapie aur skrzynek Jigsawa; będą je widzieć dopiero od momentu aktywacji odwróconej pułapki.

„Słuchajcie, oto zasady gry.” — Jigsaw

List do Amandy}}
List do Amandy Listowny szantaż adresowany do Amandy. Przepełnia czytelnika wściekłością i skupieniem.
  • Gdy kucasz, dostrzegasz aury ocalałych znajdujących się w odległości 12 metrów od ciebie.
  • Zmniejsza ilość dostępnych odwróconych pułapek na niedźwiedzie: dzierżysz 3 pułapki mniej.
  • Zmniejsza ilość dostępnych skrzynek Jigsawa; na mapie pojawią się 2 skrzynki mniej.

„Amando, byłaś z Cecylem tej nocy, gdy Jill straciła Gideona. Zabiłaś ich dziecko i dobrze o tym wiesz. Ja też zdaję sobie z tego sprawę.” — List do Amandy

Patch 2.5.0[ | ]

Dodano minimalną odległość odradzania pomiędzy Skrzyniami Skrzynie}}, aby już nie powodować, że Skrzynki Wyrzynarki odradzają się zbyt blisko siebie.

Drobnostki[ | ]

  • W plikach gry są również określane skrzynki Jigsaw pod nazwą Puzzle Box.
  • Obecność skrzynek układanki na mapie ujawnia tożsamość Świni ocalałym w podobny sposób, jak w przypadku Pułapek Trapera.
  • Pomimo tego, że jest godną uwagi ikoną serii Piła ™, jest to jedyny występ Billy'ego w rozdziale DLC.
  • Nie pojawia się na żadnych dodatkach ani dodatkach wyłącznych dla Świnia.

10 litrów ofiary[ | ]

  • Jigsaw Skrzynki są najprawdopodobniej zainspirowane 10 litrami ofiary pułapki przedstawionymi w Pile V. Mają podobny wygląd, a niektóre dodatki wpływające na Jigsaw Skrzynki wskazują na podobne zastosowanie.
    • Ta Pułapka wymagała od Ofiar „oddania” 10 litrów własnej krwi w ciągu 15 minut, aby odblokować drzwi, w przeciwnym razie zostaną zabici przez gwoździe znajdujące się w pokoju. Wewnątrz pułapki okrągłe ostrza rozcinałyby ręce Ofiary i gromadziły krew w szklanej zlewce poniżej.

Galeria[ | ]

Elementy na Mapie
IconStatusEffects sleepPenalty Budziki IconPowers trap Pułapki na Niedźwiedzie Dbd-gameplay-crate Skrzynie IconPerks spiesFromTheShadows Wrony
IconFavors murkyReagent Mgła IconHelp exitGates Bramy Wyjściowe IconHelpLoading generators Generatory IconHelpLoading hatch Właz
IconHelpLoading hook Haki IconHelp jigsawBoxes Skrzynie Jigsawa IconHelp lockers Szafki IconFavors quarterMoonBouquet Światło Księżyca
IconHelp pullDown Palety IconHelp poolsOfDevotion Wody Pobożności IconHelpLoading totem Totemy IconHelp window Okna
IconHelp breakableDoors Ściany IconHelp cagesOfAtonement Klatki Odkupienia QuestIcons glyph Glify
Advertisement