Dead by Daylight Wiki
Advertisement

Rzadkości to system rankingowy używany dla wszystkich Rzeczy do odblokowania i opcji kosmetycznych w Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.

Przegląd[ | ]

Dead by Daylight zawiera 5 podstawowych i 4 specjalne Rzadkości.

Wszystkim przedmiotom do odblokowania w Grze przypisuje się rzadkość zależną od ich postrzeganej siły lub przydatności. Jeśli chodzi o Krwistą Sieć Krwista Sieć}}, rzadkość do odblokowania określa również jego koszt w Punktach Krwi Punkty Krwi}}. Jeśli chodzi o opcje kosmetyczne, Rzadkości są używane w inny sposób.

Rzadkości[ | ]

Te rzadkości są używane regularnie w całej grze:

Pospolity[ | ]

Pospolita Rzadkość używa brązowego koloru tła. Węzły Krwistej Sieci kosztują 3,000 Punktów Krwi.

Pospolite opcje kosmetyczne to przeważnie odmalowane wersje domyślnego stroju postaci.

Z wyjątkiem Umiejętności, tę rzadkość można znaleźć we wszystkich przedmiotach do odblokowania.

Pospolite Umiejętności[ | ]

Do Patch 1.5.0 niektóre Umiejętności Poziomu I zaczynały się jako Pospolite Umiejętności. Jednak z powodu błędu w algorytmie generującym profity w Krwistej Sieci, rzadkości zostały w zasadzie odwrócone, przez co Pospolite Umiejętności były prawie nieosiągalne, chyba że ktoś uzyskał III poziom większości innych dostępnych Umiejętności postaci, podczas gdy Ultra Rzadkie Umiejętności były wszechobecne. Jako "brudna poprawka", programiści zwiększyli wszystkie zwykłe profity I poziomu do Niepospolitych, co pozostaje do dziś.

Niepospolite[ | ]

Niepospolita Rzadkość używa żółtego koloru tła. Węzły Krwistej Sieci kosztują 4,000 Punktów Krwi.

Pospolite opcje kosmetyczne to przeważnie odmalowane wersje domyślnego stroju postaci. Jest to również rzadkość wszystkich opcji kosmetycznych Pakietu odzieży.

Tę rzadkość można znaleźć we wszystkich przedmiotach do odblokowania.

Rzadkie[ | ]

Rzadka Rzadkość używa zielonego koloru tła. Węzły Krwistej Sieci kosztują 5,000 Punktów Krwi.

Rzadkie kosmetyki przeważnie zmieniają kilka aspektów wizualnych postaci. Jest to również rzadkość Prestiżowych opcji kosmetycznych.

Bardzo Rzadkie[ | ]

Bardzo Rzadka Rzadkość używa fioletowego koloru tła. Węzły Krwistej Sieci kosztują 6,000 Punktów Krwi.

Bardzo Rzadkie kosmetyki przeważnie są skomplikowane i zmieniają wiele elementów wyglądu postaci. Jest to również Rzadkość Legendarnego Prestiżu.

Ultra Rzadkie[ | ]

Ultra Rzadka Rzadkość używa czerwonego koloru tła. Węzły Krwistej Sieci kosztują 7,000 Punktów Krwi.

Ultra Rzadkie kosmetyki to głównie kosmetyki, które były do odebrania ze specjalnego kodu przez Steam.

Ultra Rzadkie Umiejętności[ | ]

Do Patch 1.5.0 niektóre Umiejętności Poziomu III kończyły się jako Ultra Rzadkie Umiejętności. Jednak z powodu błędu w algorytmie generującym profity w Krwistej Sieci, rzadkości zostały w zasadzie odwrócone, przez co Pospolite Umiejętności były prawie nieosiągalne, chyba że ktoś uzyskał III poziom większości innych dostępnych Umiejętności postaci. Jako "brudna poprawka", programiści zmniejszyli wszystkie Ultra Rzadkie Umiejętności III poziomu do Bardzo Rzadkich, co pozostaje do dziś.

Specjalne Rzadkości[ | ]

Te Rzadkości są zarezerwowane dla specjalnych Rzeczy do odblokowania lub pozostają nieużyte:

Umiejętność przyswajalna postaci[ | ]

Umiejętność przyswajalna postaci używa pomarańczowego koloru tła. Węzły Krwistej Sieci kosztują 5,000 Punktów Krwi.

Umiejętność przyswajalna postaci pojawia się na poziomach 30, 35 & 40 Krwistej Sieci. Po odblokowaniu dany perk będzię pojawiał się na Krwistej Sieci każdej postaci.

Wydarzenie[ | ]

Wydarzenie używa złotego koloru tła. Węzły Krwistej Sieci kosztują 3,000 Punktów Krwi.

Rzadkość Wydarzenia jest zarezerwowana dla Rzeczy do odblokowania, które przez jakiś czas pojawiały się na Krwistej Sieci podczas Wydarzenia w grzea. Jest również zarezerwowana dla Kosmetyków, które zostały wydane podczas jakiegoś Wydarzenia.

Artefakt[ | ]

The Artefakt używa różowego koloru tła.

Rzadkość artefaktu jest obecnie w większości przestarzała i pierwotnie była zarezerwowana dla opcji kosmetycznych, które zostały zaprojektowane dla niektórych YouTuberów i streamerów w 2016 roku.

Widmowa[ | ]

Widmowa Rzadkość używa niebieskiego koloru tła.

Widmowa rzadkość jest obecnie nieużywana, nie są z nią powiązane żadne przedmioty do odblokowania ani kosmetyczne.

Legendarne[ | ]

Legendarna Rzadkość używa białego koloru tła.

Legendarna rzadkośc jest unikalna dla Zestawu Kosmetyków, które całkowicie zmieniają postać.

Advertisement