Kat
K20 charSelect portrait
Imię
Piramidogłowy
Alias
"The Executioner" (oryginał), "Czerwona Piramida", "Piramid Head"
Płeć
Mężczyzna
Narodowość
Nieznane
Silent Hill
Rytuał Sądu
Wielki Nóż
115% |4.6 m/s
Alt. Prędkość
92% | 3.68 m/s
(Ładowanie Kary dla Potępionych)
110 % | 4.4 m/s
(Kara dla Potępionych)
32 metry
Wzrost IconHelp height
Wysoki
DLC
Silent Hill
Aktor Głosowy
Nieznany

Piramidogłowy znany jako "Kat" jest jednym z 33 Zabójców Zabójcy}} w Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.

Jest on częścią dodatku CHAPTER XVI: Silent Hill, który ukazał się 26 maja 2020 roku.

Opis Postaci[ | ]

K20 storeBackground

Kat to Zabójca manipulujący Mapą, zdolny do stwarzania zagrożeń dręczących Ocalałych. Dotknięci Ocalali będą wrażliwi na jego specjalną umiejętność, Klatkę Odkupienia oraz wyjątkowe Memento Mori, Sąd Ostateczny.

Jego wyjątkowe umiejętności Wymuszona Pokuta IconPerks forcedPenance, Szlak Udręki IconPerks trailOfTorment i Skazany na Śmierć IconPerks deathbound pozwalają mu agresywnie ścigać ofiarę podczas zwodzenia i śledzenia Ocalałych.

Poziom trudności: Średni

Tło Fabularne[ | ]

Executioner Lore1

Piramidogłowy, sadystyczny i bezlitosny kat, ma obsesję na punkcie wymierzania kary przez ból. Obarczony stalowym hełmem na głowie, z ogromnym nożem w ręce, przemierzał piekielne korytarze Silent Hill, wykonując zadanie, którego nikt tak naprawdę nie rozumiał. Tam, gdzie się pojawiał nawet potwory chowały się w mroku. Ci, którzy wchodzili mu w drogę, stawali się ofiarami bezgranicznej agresji. Gdy spełnił swoje zadanie i jego obecność nie była już konieczna, zaczął przygotowywać się do długiego odpoczynku. Jednak umiejętności okazały się potrzebne gdzieś indziej. Mgła, która go otoczyła, była inna od tej, którą znał z Silent Hill - jakby każda smuga zawierała nerwy wijącej się istoty, która go szukała. Właśnie wtedy wyraził niewypowiedzianą zgodę. Kłębiąca się chmura stanowiła zaproszenie do spełnienia kolejnego sadystycznego obowiązku. Piramidogłowy wszedł we mgłę i jeszcze raz postanowił zrobić to, co do niego należało.

Unikalne Umiejętności[ | ]

Są to umiejętności, które pojawiają się początkowo tylko w Krwistej Sieci Krwista Sieć}} Kata. Po osiągnięciu 30 poziomu, dostępne są ich przyswajalne wersje:

  • Wymuszona Pokuta - Poziom 30
  • Szlak Udręki - Poziom 35
  • Skazany na Śmierć - Poziom 40

Raz zdobywszy, inni Zabójcy będą w stanie znaleźć umiejętności Kata w swoich własnych Krwistych Sieciach.

ForcedPenance
Wymuszona Pokuta

Ci, którzy przeszkodzą w wykonywaniu obowiązku, zostaną surowo ukarani.

Ocalali, którzy przyjmą uderzenie ochronne, otrzymają efekt Ranny Krytyczny}} i OkaleczonyIconStatusEffects broken.

Unikalna dla Piramidogłowy przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

TrailOfTorment
Szlak Udręki

Prowadzisz ofiary drogą bólu i kary.

Po kopnięciu Generatora Generator}} otrzymujesz status Niewykrywalny na 15s.

Unikalna dla Piramidogłowy przed 35 poziomem, po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Deathbound
Skazany na Śmierć

Przeznaczeniem osób, których życia są splecione w ciemności, jest wspólne cierpienie.

  • Ocalały leczący jeden stan zdrowia innego Ocalałego w odległości co najmniej 32m od Zabójcy krzyknie i ujawni swoją lokację, a także aktywuje efekt Skazany na śmierć na 45 sekund.
  • W tym czasie Ocalały otrzyma efekt Nieświadomy jeśli znajdzie się dalej niż 16 m od leczonego Ocalałego.

Unikalna dla Piramidogłowy przed 40 poziomem, po 40 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Wyposażenie[ | ]

Broń: Wielki Nóż[ | ]

K20 Weapon01

Ogromny nóż służący do wyrywania przygnębienia i smutku z ofiar.

Moc: Rytuał Sądu[ | ]

FulliconPowers ritesOfJudgement
Quotes left Otwórz bramy cierpienia i stań przed sądem! Wielki Nóż rozcina ziemię, tworząc piekielną konstrukcję i rozprowadzając agonię na wszystkich, którzy się zbliżą. Quotes right

RYTUAŁ SĄDU:
Przytrzymaj przycisk Mocy, aby włączyć umiejętność, a następnie rusz w dowolnym kierunku, aby wydrążyć Ścieżkę Udręki w ziemi.

Ocalali, którzy wejdą na Ścieżkę Udręki lub przez nią przebiegną, uruchomią Instynkt Zabójcy i otrzymają status Udręka.
Ocalali pod wpływem Udręki mogą zostać wysłani do Klatki Odkupienia, gdy będą w Stanie Agonii Stan Agonii}}.
Bycie uratowanym lub uratowanie innego Ocalałego z Klatki Odkupienia usunie Udrękę.

ATAK SPECJALNY: Kara dla Potępionych Atl Hud PB punishmentOfTheDamned
Naciśnij przycisk Ataku, gdy Rytuał Sądu jest aktywny, aby wykonać Karę dla Potępionych.
Umiejętność wyzwala falę energii w formie Ścieżki Ataku, która rani wszystkich Ocalałych na jej drodze.

SUMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA: Klatka Odkupienia IconHelp cagesOfAtonement
Naciśnij przycisk Aktywnej Umiejętności, gdy stoisz nad Ocalałym w Stanie Agonii Stan Agonii}} i pod wpływem Udręki, aby wysłać go do Klatki Odkupienia IconHelp cagesOfAtonement. Ocalali w Klatce Odkupienia przechodzą przez regularny proces poświęcenia, jakby wisieli na Haku Hak}}.

UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA: Sąd Ostateczny Atl Loadout Icon MementoMoris
Naciśnij przycisk Aktywnej Umiejętności, gdy stoisz nad Ocalałym w Stanie Agonii pod wpływem Udręki, który osiągnął już fazę walki na Haku lub w Klatce Odkupienia, aby go stracić, używając Mini-Mori.

Dodatkowe informacje o Mocy[ | ]

Rytuał Sądu:

  • Rytuał Sądu potrzebuje 1 sekundy, aby aktywować.
    • Kat jest spowolniony do 92% lub 3.68 m/s w tym czasie.
  • Rytuał Sądu działa przez 5 sekund i wymaga doładowania 5 Ładunków.
    • Podstawowa szybkość ładowania jest ustawiona na 0.25 c/s.
    • Zatem potrzeba 20 sekund, aby naładować bez dodatków.
    • Pozostanie nieruchomy podczas używania Rytuału Sądu zatrzyma wyczerpanie wskaźnika Mocy do momentu ponownego ruchu.
      Dotyczy to również upadku z krawędzi.
  • Instynkt Zabójcy domyślnie trwa 3 sekundy.
  • Anulowanie Rytuału Sądu ma 0.5 sekund odnowienia.
  • Uratowanie ocalałych z Klatki Odkupienia trwa 1 sekundę.

Kara dla Potępionych:

  • Kara dla Potępionych zadaje obrażenia podczas 0.6 sekund.
    • Bohaterowie trafieni atakiem zostaną osłonięci przed dodatkowymi obrażeniami przez 1 sekund.
  • Kara dla Potępionych ma podstawowy czas odnowienia na 2.75 sekund.
    Dotyczy to zarówno udanych i nieudanych trafień.
  • Kara dla Potępionych Szlak Ataku pojawi się z opóźnieniem 0.267 sekund.
    Indywidualne Fragmenty Szlaku Ataku pojawią się z przesunięciem czasowym wynoszącym 0.033 sekundy pomiędzy każdym fragmentem, aby symulować rozprzestrzeniającą się falę ataku.
  • Kara dla Potępionych Szlak Ataku ma podstawową długość 8 metrów.
  • Kara dla Potępionych kosztuje 20 % maksymalnego ładunku Rytuał Sądu na jeden atak.

Ścieżka Udręki:

  • Szlak udręki składa się z poszczególnych Fragmentów Ścieżki, które składają się na całość Szlaku.
    • 100 Fragmentów Ścieżki może współistnieć w dowolnym momencie na Mapie, w tym momencie zaczną zastępować najstarsze fragmenty w kolejności chronologicznej od najstarszego.
    • Ograniczone Fragmenty Ścieżki zaznaczają szczególny wyjątek, ponieważ są to elementy umieszczone zbyt blisko pewnych Elementów na Mapie:
      tylko 25 Ograniczonych Fragmenty Ścieżki może współistnieć w dowolnym momencie.
      • Fragmentów Ścieżki domyślnie pozostaje na 75 sekund.
      • Ograniczone Fragmenty Ścieżki domyślnie pozostają tylko na 3 sekund.
    • Ograniczone Fragmenty Ścieżki pojawiają się w następujących odległościach:
      • w zasięgu 4 metrów od Haków i Generatorów
      • w zasięgu 3 metrów od Przełączników Bram i Włazu
  • Ścieżki Udręki są ukazane Katowi, gdy jest w zasięgu 32 metrów od nich.
  • Ścieżka Udręki nie może być umieszczona w Piwnicy.

Dodatki do Mocy[ | ]

Ikona Nazwa Opis
Ołowiany Pierścień}}
Ołowiany Pierścień Znaleziony w lodówce. Wygrawerowano na nim odrażającą, rozdętą twarz.
  • Nieznacznie wydłuża czas pozostawania ścieżki Rytuału Sądu na mapie.
Martwy Motyl}}
Martwy Motyl Motyl znaleziony na łóżku w Wood Side. jest bardzo delikatny i niemal rozpada się po dotknięciu.
  • Nieznacznie zwiększa prędkość odnawiania Rytuału Sądu.
Miedziany Pierścień}}
Miedziany Pierścień Znalezisko ze szpitala w Brookhaven. Ozdobiony wygrawerowanym pająkiem.
  • Nieznacznie wydłuża czas możliwości wykonania Rytuału Sądu.
Czarny Pasek}}
Czarny Pasek Nylonowy pasek, który posłużył do przywiązania ofiary do metalowego stelaża. Barwa utrudnia dostrzeżenie wsiąkniętej w niego krwi.
  • Nieznacznie zwiększa zasięg Kary dla Potępionych.
Lalka z Wosku}}
Lalka z Wosku Lalka ręcznie wykonana z wosku przez więźnia na moment przed ich sądem.
  • Umiarkowanie zwiększa zasięg Kary dla Potępionych.
Grot Włóczni}}
Grot Włóczni Ostra i zardzewiała końcówka włóczni. Jest pokryta krwią ostatniej ofiary.
  • Nieznacznie wydłuża łączny czas na wykonanie Rytuału Sądu.
Tkanina w Panterkę}}
Tkanina w Panterkę Fragment różowej tkaniny w panterkę. Trudno powiedzieć, do czego była używana.

"Nieważne kim jestem. Jestem tu dla ciebie, James." — Maria

Zapomniana Kaseta}}
Zapomniana Kaseta Taśma zakochanej pary na wakacjach w Silent Hill. Mimo sentymentalnej wartości pozostawiono ją w hotelu Lakeview.
  • Umiarkowanie zwiększa prędkość odnawiania Rytuału Sądu.
Pozytywka z Kopciuszkiem}}
Pozytywka z Kopciuszkiem Pozytywka z figurką z bajki o Kopciuszku. Znaleziona w walizce pokrytej naklejkami z różnych miejscowości.
  • Umiarkowanie wydłuża czas pozostawiania ścieżki Rytuału Sądu na mapie.
Zdjęcie Sekty Valtiela}}
Zdjęcie Sekty Valtiela Zdjęcie dwóch postaci w czerwonych kapturach. Podpisane "Bankiet Szkarłatu i Bieli dla Bogów".
  • Znacznie zwiększa prędkość odnawiania Rytuału Sądu.
Tabliczka Ciemiężcy}}
Tabliczka Ciemiężcy Metalowa tablica z azteckimi symbolami.
  • Znacznie wydłuża łączny czas na wykonanie Rytuału Sądu.
Mglisty Dzień, Resztki Sądu}}
Mglisty Dzień, Resztki Sądu Malunek okazałej postaci ze stalową piramidą na głowie. W tle widać ofiary w klatkach.

"To on..."

Stopa Manekina}}
Stopa Manekina Gładka szara stopa manekina, brutalnie oderwana od nogi.
  • Znacznie wydłuża czas pozostawiania ścieżki Rytuału Sądu.
Malunek Płonącego Człowieka}}
Malunek Płonącego Człowieka Schemat hotelu Lakeview. Na tym miejscu winy namalowano czerwone płomienie.
  • Znacznie zwiększa zasięg Kary dla Potępionych.
Szkarłatne Jajo}}
Szkarłatne Jajo Świeże jajko o uderzająco czerwonym kolorze. Wielkości przepiórczego jaja.

"Nigdy w życiu się tak nie bałam. W ogóle się mną nie przejmujesz... prawda?" — Maria

Rdzawe Jajo}}
Rdzawe Jajo Jajko o starym wyglądzie, w czerwonawo-pomarańczowym kolorze. Wielkości przepiórczego jaja.
  • Ocalali dotknięci Rytuałem Sądu" otrzymują efekt Oślepienie IconStatusEffects vision na 60 sekund.

"James... sprawiłeś, że jestem szczęśliwa." — Mary

Książka "Utracone Wspomnienia"}}
Książka "Utracone Wspomnienia" Książka o historii i legendach Silent Hill oraz obszaru otaczającego miasto.
  • Ocalali dotknięci Rytuałem Sądu otrzymują efekt Nieświadomy IconStatusEffects oblivious na 15 sekund.

"Nazywali to miejsce 'Obszarem Cichych Duchów'."

Książka "Szkarłatna Ceremonia"}}
Książka "Szkarłatna Ceremonia" Książka o pradawnym bogu. Autor nieznany.
  • Ranni Ocalali dotknięci Udręką otrzymują efekt Krwotok IconStatusEffects bleeding

"Mów! Jestem Szkarłatem! Kłamstwa i mgła to nie oni — to ja!"

Obsydianowy Kielich}}
Obsydianowy Kielich Kielich o starożytnym wyglądzie wykonany z czystego obsydianu.
  • Kat zyskuje efekt Niewykrywalny IconStatusEffects undetectable, gdy stoi na ścieżce Rytuału Sądu.

"Wybacz, że cię budzę, ale nie mogę ruszyć bez ciebie." — James Sunderland

Opalizująca Pieczęć Metatrona}}
Opalizująca Pieczęć Metatrona Talizman z dziwną inskrypcją. Zdaje się, że zmienił ją wpływ Bytu.
  • Po wysłaniu ocalałego do Klatki Odkupienia Aury Aura}} wszystkich Ocalałych dotkniętych Udręką zostaną ujawnione na 6 sekund.

"Ta magiczna płytka o silnych właściwościach ochronnych jest nazwana 'Herbem Virun VII' lubor 'Pieczęcią Metatrona'."

Osiągnięcia[ | ]

Główny artykuł: Osiągnięcia

Obecnie dostępne są 1 Osiągnięcia dla Kata.

Ikona Nazwa Opis
Kat – Adept}}
Kat – Adept Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Katem Kat}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Wymuszona Pokuta IconPerks forcedPenance, Szlak Udręki IconPerks trailOfTorment i Skazany na Śmierć IconPerks deathbound.
Oczyszczony w Cierpieniu}}
Oczyszczony w Cierpieniu Grając Katem Kat}} w grach publicznych, złap w sidła 30 Ocalałych Ocalali}} w Klatkach Odkupienia.

Przedmioty Kosmetyczne[ | ]

Gracze mogą dostosować swoją postać wybierając odpowiedni styl ubrań z każdej z kategorii. Zakrwawiony ubiór jest dostępny po osiągnięciu 50 poziomu Kata i odpowiedniego poziomu Prestiżu. Do ubioru Kata należą:

Domyślny[ | ]

Ikona Nazwa Część Rzadkość Opis
K20 Head01 Pyramidogłowy CategoryIcon head Pospolite Ta mordercza siła jest uosobieniem winy, które przybrało kształt w koszmarach dręczonych ludzi.
K20 Body01 Fartuch Rzeźnika CategoryIcon body Pospolite Narodzony z niezrównoważonych umysłów ofiar dręczonych poczuciem winy.
K20 Weapon01 Wielki Nóż CategoryIcon weapons Pospolite Ogromny nóż służący do wyrywania przygnębienia i smutku z ofiar.

Prestiż[ | ]

Ikona Nazwa Część Rzadkość Opis Dodatkowe Informacje
K20 Head01 P01 Zakrwawiony Piramidogłowy CategoryIcon head Rzadkie Ta mordercza siła była uosobieniem winy, które przybierało kształt w snach Cheryl i dręczyło ją krwawymi wizjami. Trzecia Nagroda Prestiżu
K20 Body01 P01 Zakrwawiony Fartuch Rzeźnika CategoryIcon body Rzadkie Narodzony z niezrównoważonych umysłów dręczonych brutalnymi i krwawymi metodami. Druga Nagroda Prestiżu
K20 W01 P01 Krwawy Wielki Nóż CategoryIcon weapons Rzadkie Ogromny poplamiony nóż służący do wyrywania przygnębienia i smutku z ofiar. Pierwsza Nagroda Prestiżu

IconHelp storeSklep w grze[ | ]

CategoryIcon outfitsStroje[ | ]

Zestaw Kosmetyków IconHelp cosmetic sets small: kliknij ikonę w poniższej tabeli, aby zobaczyć poszczególne części Zestawu Kosmetyków i ich opisy.
Rozwiń, aby wyświetlić zawartość
Ikona Nazwa Rzadkość Opis Zawartość Kolekcja Cena
K20 outfit 006 Zepsuty

IconHelp cosmetic sets small

Bardzo Rzadkie Został zrodzony z mrocznego życzenia, a jego celem było odnajdowanie i karanie winnych. Jednoczęściowy Strój Mroczne Życzenie
1080
IconHelp auricCells
K20 outfit 007 Narodzony w Kuźni

IconHelp cosmetic sets small

Bardzo Rzadkie Prosto z ognistej kuźni nadchodzi piekło okrutności i złośliwości. Jednoczęściowy Strój Ofiara Przez Spalenie
1080
IconHelp auricCells

DLC[ | ]

Główny artykuł: Rozszerzenia do gry

Kat jest obecnie częścią 1 DLC:

Ciekawostki[ | ]

  • Pyramidogłowy jest trzynastą postacią z licencji w grze Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.
  • Klatki Odkupienia są wewnętrznie nazywane "Deathbeds" (ang. Łóżka Śmierci).

Galeria[ | ]

ZABÓJCY IconHelpLoading killer
POSTAWOWA GRA /
ROZDZIAŁY
1 - 2
K01 charSelect portrait Evan MacMillan - TraperIconHelpLoading trapper K02 charSelect portrait Philip Ojomo - WidmoIconHelpLoading wraith K03 charSelect portrait Max Thompson Jr. - WieśniakIconHelpLoading hillbilly K04 charSelect portrait Sally Smithson - PielęgniarkaIconHelpLoading nurse K05 charSelect portrait Michael Myers - KształtIconHelpLoading shape
ROZDZIAŁY
3 - 6
K06 charSelect portrait Lisa Sherwood - WiedźmaIconHelpLoading hag K07 charSelect portrait Herman Carter - DoktorIconHelpLoading doctor K08 charSelect portrait Anna - ŁowczyniIconHelpLoading huntress K09 charSelect portrait Bubba Sawyer - KanibalIconHelpLoading cannibal K10 charSelect portrait Freddy Krueger - KoszmarIconHelpLoading nightmare
ROZDZIAŁY
7 - 11
K11 charSelect portrait Amanda Young - ŚwiniaIconHelpLoading pig K12 charSelect portrait Jeffrey Hawk - KlaunIconHelpLoading clown K13 charSelect portrait Rin Yamaoka - ZjawaIconHelpLoading spirit K14 charSelect portrait Frank, Julie, Susie, Joey - LegionIconHelpLoading legion K15 charSelect portrait Adiris - PlagaIconHelpLoading plague
ROZDZIAŁY
12 - 16
K16 charSelect portrait Danny Johnson - Ghost FaceIconHelpLoading ghost K17 charSelect portrait DemogorgonIconHelpLoading demogorgon K18 charSelect portrait Kazan Yamaoka - OniIconHelpLoading oni K19 charSelect portrait Caleb Quinn - ŚmiercionoścaIconHelpLoading deathslinger K20 charSelect portrait Pyramid Head - KatIconHelpLoading wales
ROZDZIAŁY
17 - 21
K21 charSelect portrait Talbot Grimes - ZarazaIconHelpLoading blight K22 charSelect portrait Charlotte & Victor Deshayes - BliźniętaIconHelpLoading twins K23 charSelect portrait Ji-Woon Hak - MagikIconHelpLoading trickster K24 charSelect portrait Nemesis T-Type - NemesisIconHelpLoading nemesis K25 charSelect portrait Elliot Spencer - CenobitaIconHelpLoading cenobite
ROZDZIAŁY
22 - 26
K26 charSelect portrait Carmina Mora - ArtystkaUnknown QuestionMark K27 charSelect portrait Sadako Yamamura - OnryōUnknown QuestionMark K28 charSelect portrait WgłębnikUnknown QuestionMark K29 charSelect portrait Albert Wesker - Mózg OperacjiUnknown QuestionMark K30 charSelect portrait Tarhos Kovács - RycerzUnknown QuestionMark
ROZDZIAŁY
27 - 29
K31 charSelect portrait Adriana Imai - CzaszkarkaUnknown QuestionMark K32 charSelect portrait HUX-A7-13 - OsobliwośćUnknown QuestionMark K33 charSelect portrait KsenomorfUnknown QuestionMark
OCALALI IconHelpLoading survivor
POSTAWOWA GRA /
ROZDZIAŁ 1
S01 charSelect portrait Dwight FairfieldSurvivorDwight S02 charSelect portrait Meg ThomasSurvivorMeg S03 charSelect portrait Claudette MorelSurvivorClaudette S04 charSelect portrait Jake ParkSurvivorJake S05 charSelect portrait Nea KarlssonSurvivorNea
ROZDZIAŁY
2 - 5
S06 charSelect portrait Laurie StrodeSurvivorLaurie S07 charSelect portrait Ace ViscontiSurvivorAce S08 charSelect portrait Bill OverbeckSurvivorBill S09 charSelect portrait Feng MinSurvivorFeng S10 charSelect portrait David KingSurvivorDavid
ROZDZIAŁY
6 - 10
S11 charSelect portrait Quentin SmithSurvivorQuentin S12 charSelect portrait David TappSurvivorTapp S13 charSelect portrait Kate DensonSurvivorKate S14 charSelect portrait Adam FrancisSurvivorAdam S15 charSelect portrait Jeff JohansenSurvivorJeff
ROZDZIAŁY
11 - 14
S16 charSelect portrait Jane RomeroSurvivorJane S17 charSelect portrait Ash WilliamsSurvivorAsh S18 charSelect portrait Nancy WheelerSurvivorNancy S19 charSelect portrait Steve HarringtonSurvivorSteve S20 charSelect portrait Yui KimuraSurvivorYui
ROZDZIAŁY
15 - 19
S21 charSelect portrait Zarina KassirSurvivorZarina S22 charSelect portrait Cheryl MasonSurvivorCheryl S23 charSelect portrait Feliks RichterSurvivorFelix S24 charSelect portrait Élodie RakotoSurvivorElodie S25 charSelect portrait Yun-Jin LeeSurvivorYun-Jin
ROZDZIAŁY
20 - 23
S26 charSelect portrait Jill ValentineSurvivorJill S27 charSelect portrait Leon Scott KennedySurvivorLeon S28 charSelect portrait Mikaela ReidSurvivorMikaela S29 charSelect portrait Jonah VasquezSurvivorJonah S30 charSelect portrait Yoichi AsakawaSurvivorYoichi
ROZDZIAŁY
24 - 27
S31 charSelect portrait Haddie KaurSurvivorHaddie S32 charSelect portrait Ada WongUnknown QuestionMark S33 charSelect portrait Rebecca ChambersUnknown QuestionMark S34 charSelect portrait Vittorio ToscanoUnknown QuestionMark S35 charSelect portrait Thalita LyraUnknown QuestionMark
ROZDZIAŁY
27 - 29
S36 charSelect portrait Renato LyraUnknown QuestionMark S37 charSelect portrait Gabriel SomaUnknown QuestionMark S38 charSelect portrait Nicolas CageUnknown QuestionMark S39 charSelect portrait Ellen RipleyUnknown QuestionMark
LEGENDARNE POSTACIE
Plik:S27 Carlos charSelect portrait.png Carlos Oliveira Plik:K25 Chatterer charSelect portrait.png Chatterer Plik:S27 Chris charSelect portrait.png Chris Redfield Plik:S26 Claire charSelect portrait.png Claire Redfield Plik:S22 Cybil charSelect portrait.png Cybil Bennett Plik:K14 HUNK charSelect portrait.png HUNK
Plik:S22 James charSelect portrait.png James Sunderland Plik:S22 Lisa charSelect portrait.png Lisa Garland Plik:K07 Look-See charSelect portrait.png Look-See Plik:K08 Mordeo charSelect portrait.png Mordeo Plik:S26 Sheva charSelect portrait.png Sheva Alomar Plik:S19 Jonathan charSelect portrait.png Jonathan Byers
Plik:K18 Armoured Titan charSelect portrait.png Wzmocniony Tytan Plik:K13 War Hammer Titan charSelect portrait.png Tytan Obuchowy Plik:K21 Birkin charSelect portrait.png William Birkin Plik:S22 Maria charSelect portrait.png Maria
POSTACIE MITYCZNE
Plik:K08 Baba Yaga charSelect portrait.png Baba Jaga Plik:K21 Ferryman charSelect portrait.png Przewoźnik Plik:K01 Krampus charSelect portrait.png Krampus Plik:K18 Minotaur charSelect portrait.png Minotaur Plik:K26 Jabberwock charSelect portrait.png Dziaberłak
POSTACIE KOSTUMOWE
Plik:S22 Alessa charSelect portrait.png Alessa Gillespie Plik:S02 Annie charSelect portrait.png Annie Leonhart Plik:S23 Armin charSelect portrait.png Armin Arlert Plik:K06 Birch charSelect portrait.png Birch Plik:S01 Eren charSelect portrait.png Eren Yeager Plik:K23 GodOfDesire charSelect portrait.png God of Desire
Plik:K27 Rotten Remains charSelect portrait.png Rotten Remains Plik:S21 Hange charSelect Portrait.png Hange Zoë Plik:S13 Historia charSelect portrait.png Historia Reiss Plik:S07 Kenny charSelect portrait.png Kenny Ackerman Plik:S04 Levi charSelect Portrait.png Levi Ackerman Plik:S20 Mikasa charSelect portrait.png Mikasa Ackerman
POSTACIE FABULARNE
Alex Benedict Baker BytIconHelp entity ObserwatorUnknown QuestionMark Vigo i wiele więcej...
NIEUŻYTE POSTACIE
Smasher Teacher