Kat
K20 charSelect portrait.png
Imię
Piramidogłowy
Alias
"The Executioner" (oryginał), "Czerwona Piramida", "Piramid Head"
Płeć
Mężczyzna
Narodowość
Nieznane
Silent Hill
Rytuał Sądu
Wielki Nóż
115% |4.6 m/s
Alt. Prędkość
92% | 3.68 m/s
(Ładowanie Kary dla Potępionych)
110 % | 4.4 m/s
(Kara dla Potępionych)
32 metry
Wzrost IconHelp height.png
Wysoki
DLC
Silent Hill
Aktor Głosowy
Nieznany

Piramidogłowy znany jako "Kat" jest jednym z 26 Zabójców Zabójcy}} w Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png.

Jest on częścią dodatku CHAPTER XVI: Silent Hill, który ukazał się 26 maja 2020 roku.

Opis Postaci[]

K20 storeBackground.png

Kat to Zabójca manipulujący Mapą, zdolny do stwarzania zagrożeń dręczących Ocalałych. Dotknięci Ocalali będą wrażliwi na jego specjalną umiejętność, Klatkę Odkupienia oraz wyjątkowe Memento Mori, Sąd Ostateczny.

Jego wyjątkowe umiejętności Wymuszona Pokuta IconPerks forcedPenance.png, Szlak Udręki IconPerks trailOfTorment.png i Skazany na Śmierć IconPerks deathbound.png pozwalają mu agresywnie ścigać ofiarę podczas zwodzenia i śledzenia Ocalałych.

Poziom trudności: Średni

Tło Fabularne[]

Executioner Lore1.jpg

Piramidogłowy, sadystyczny i bezlitosny kat, ma obsesję na punkcie wymierzania kary przez ból. Obarczony stalowym hełmem na głowie, z ogromnym nożem w ręce, przemierzał piekielne korytarze Silent Hill, wykonując zadanie, którego nikt tak naprawdę nie rozumiał. Tam, gdzie się pojawiał nawet potwory chowały się w mroku. Ci, którzy wchodzili mu w drogę, stawali się ofiarami bezgranicznej agresji. Gdy spełnił swoje zadanie i jego obecność nie była już konieczna, zaczął przygotowywać się do długiego odpoczynku. Jednak umiejętności okazały się potrzebne gdzieś indziej. Mgła, która go otoczyła, była inna od tej, którą znał z Silent Hill - jakby każda smuga zawierała nerwy wijącej się istoty, która go szukała. Właśnie wtedy wyraził niewypowiedzianą zgodę. Kłębiąca się chmura stanowiła zaproszenie do spełnienia kolejnego sadystycznego obowiązku. Piramidogłowy wszedł we mgłę i jeszcze raz postanowił zrobić to, co do niego należało.

Unikalne Umiejętności[]

Są to umiejętności, które pojawiają się początkowo tylko w Krwistej Sieci Krwista Sieć}} Kata. Po osiągnięciu 30 poziomu, dostępne są ich przyswajalne wersje:

  • Wymuszona Pokuta - Poziom 30
  • Szlak Udręki - Poziom 35
  • Skazany na Śmierć - Poziom 40

Raz zdobywszy, inni Zabójcy będą w stanie znaleźć umiejętności Kata w swoich własnych Krwistych Sieciach.

ForcedPenance.gif
Wymuszona Pokuta

Ci, którzy przeszkodzą w wykonywaniu obowiązku, zostaną surowo ukarani.

Ocalali, którzy przyjmą uderzenie ochronne, otrzymają efekt Ranny Krytyczny}} i OkaleczonyIconStatusEffects broken.png.

Unikalna dla Piramidogłowy przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

TrailOfTorment.gif
Szlak Udręki

Prowadzisz ofiary drogą bólu i kary.

Po kopnięciu Generatora Generator}} otrzymujesz status Niewykrywalny na 15s.

Unikalna dla Piramidogłowy przed 35 poziomem, po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Deathbound.gif
Skazany na Śmierć

Przeznaczeniem osób, których życia są splecione w ciemności, jest wspólne cierpienie.

  • Ocalały leczący jeden stan zdrowia innego Ocalałego w odległości co najmniej 32m od Zabójcy krzyknie i ujawni swoją lokację, a także aktywuje efekt Skazany na śmierć na 45 sekund.
  • W tym czasie Ocalały otrzyma efekt Nieświadomy jeśli znajdzie się dalej niż 16 m od leczonego Ocalałego.

Unikalna dla Piramidogłowy przed 40 poziomem, po 40 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Wyposażenie[]

Broń: Wielki Nóż[]

K20 Weapon01.png

Ogromny nóż służący do wyrywania przygnębienia i smutku z ofiar.

Moc: Rytuał Sądu[]

FulliconPowers ritesOfJudgement.png
Quotes left.png Otwórz bramy cierpienia i stań przed sądem! Wielki Nóż rozcina ziemię, tworząc piekielną konstrukcję i rozprowadzając agonię na wszystkich, którzy się zbliżą. Quotes right.png

RYTUAŁ SĄDU:
Przytrzymaj przycisk Mocy, aby włączyć umiejętność, a następnie rusz w dowolnym kierunku, aby wydrążyć Ścieżkę Udręki w ziemi.

Ocalali, którzy wejdą na Ścieżkę Udręki lub przez nią przebiegną, uruchomią Instynkt Zabójcy i otrzymają status Udręka.
Ocalali pod wpływem Udręki mogą zostać wysłani do Klatki Odkupienia, gdy będą w Stanie Agonii Stan Agonii}}.
Bycie uratowanym lub uratowanie innego Ocalałego z Klatki Odkupienia usunie Udrękę.

ATAK SPECJALNY: Kara dla Potępionych Atl Hud PB punishmentOfTheDamned.png
Naciśnij przycisk Ataku, gdy Rytuał Sądu jest aktywny, aby wykonać Karę dla Potępionych.
Umiejętność wyzwala falę energii w formie Ścieżki Ataku, która rani wszystkich Ocalałych na jej drodze.

SUMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA: Klatka Odkupienia IconHelp cagesOfAtonement.png
Naciśnij przycisk Aktywnej Umiejętności, gdy stoisz nad Ocalałym w Stanie Agonii Stan Agonii}} i pod wpływem Udręki, aby wysłać go do Klatki Odkupienia IconHelp cagesOfAtonement.png. Ocalali w Klatce Odkupienia przechodzą przez regularny proces poświęcenia, jakby wisieli na Haku Hak}}.

UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA: Sąd Ostateczny Atl Loadout Icon MementoMoris.png
Naciśnij przycisk Aktywnej Umiejętności, gdy stoisz nad Ocalałym w Stanie Agonii pod wpływem Udręki, który osiągnął już fazę walki na Haku lub w Klatce Odkupienia, aby go stracić, używając Mini-Mori.

Dodatkowe informacje o Mocy[]

Rytuał Sądu:

  • Rytuał Sądu potrzebuje 1 sekundy, aby aktywować.
    • Kat jest spowolniony do 92% lub 3.68 m/s w tym czasie.
  • Rytuał Sądu działa przez 5 sekund i wymaga doładowania 5 Ładunków.
    • Podstawowa szybkość ładowania jest ustawiona na 0.25 c/s.
    • Zatem potrzeba 20 sekund, aby naładować bez dodatków.
    • Pozostanie nieruchomy podczas używania Rytuału Sądu zatrzyma wyczerpanie wskaźnika Mocy do momentu ponownego ruchu.
      Dotyczy to również upadku z krawędzi.
  • Instynkt Zabójcy domyślnie trwa 3 sekundy.
  • Anulowanie Rytuału Sądu ma 0.5 sekund odnowienia.
  • Uratowanie ocalałych z Klatki Odkupienia trwa 1 sekundę.

Kara dla Potępionych:

  • Kara dla Potępionych zadaje obrażenia podczas 0.6 sekund.
    • Bohaterowie trafieni atakiem zostaną osłonięci przed dodatkowymi obrażeniami przez 1 sekund.
  • Kara dla Potępionych ma podstawowy czas odnowienia na 2.75 sekund.
    Dotyczy to zarówno udanych i nieudanych trafień.
  • Kara dla Potępionych Szlak Ataku pojawi się z opóźnieniem 0.267 sekund.
    Indywidualne Fragmenty Szlaku Ataku pojawią się z przesunięciem czasowym wynoszącym 0.033 sekundy pomiędzy każdym fragmentem, aby symulować rozprzestrzeniającą się falę ataku.
  • Kara dla Potępionych Szlak Ataku ma podstawową długość 8 metrów.
  • Kara dla Potępionych kosztuje 20 % maksymalnego ładunku Rytuał Sądu na jeden atak.

Ścieżka Udręki:

  • Szlak udręki składa się z poszczególnych Fragmentów Ścieżki, które składają się na całość Szlaku.
    • 100 Fragmentów Ścieżki może współistnieć w dowolnym momencie na Mapie, w tym momencie zaczną zastępować najstarsze fragmenty w kolejności chronologicznej od najstarszego.
    • Ograniczone Fragmenty Ścieżki zaznaczają szczególny wyjątek, ponieważ są to elementy umieszczone zbyt blisko pewnych Elementów na Mapie:
      tylko 25 Ograniczonych Fragmenty Ścieżki może współistnieć w dowolnym momencie.
      • Fragmentów Ścieżki domyślnie pozostaje na 75 sekund.
      • Ograniczone Fragmenty Ścieżki domyślnie pozostają tylko na 3 sekund.
    • Ograniczone Fragmenty Ścieżki pojawiają się w następujących odległościach:
      • w zasięgu 4 metrów od Haków i Generatorów
      • w zasięgu 3 metrów od Przełączników Bram i Włazu
  • Ścieżki Udręki są ukazane Katowi, gdy jest w zasięgu 32 metrów od nich.
  • Ścieżka Udręki nie może być umieszczona w Piwnicy.

Dodatki do Mocy[]

Ikona Nazwa Opis
Ołowiany Pierścień}}
Ołowiany Pierścień Znaleziony w lodówce. Wygrawerowano na nim odrażającą, rozdętą twarz.
  • Nieznacznie wydłuża czas pozostawania ścieżki Rytuału Sądu na mapie.
Martwy Motyl}}
Martwy Motyl Motyl znaleziony na łóżku w Wood Side. jest bardzo delikatny i niemal rozpada się po dotknięciu.
  • Nieznacznie zwiększa prędkość odnawiania Rytuału Sądu.
Miedziany Pierścień}}
Miedziany Pierścień Znalezisko ze szpitala w Brookhaven. Ozdobiony wygrawerowanym pająkiem.
  • Nieznacznie wydłuża czas możliwości wykonania Rytuału Sądu.
Czarny Pasek}}
Czarny Pasek Nylonowy pasek, który posłużył do przywiązania ofiary do metalowego stelaża. Barwa utrudnia dostrzeżenie wsiąkniętej w niego krwi.
  • Nieznacznie zwiększa zasięg Kary dla Potępionych.
Lalka z Wosku}}
Lalka z Wosku Lalka ręcznie wykonana z wosku przez więźnia na moment przed ich sądem.
  • Umiarkowanie zwiększa zasięg Kary dla Potępionych.
Grot Włóczni}}
Grot Włóczni Ostra i zardzewiała końcówka włóczni. Jest pokryta krwią ostatniej ofiary.
  • Nieznacznie wydłuża łączny czas na wykonanie Rytuału Sądu.
Tkanina w Panterkę}}
Tkanina w Panterkę Fragment różowej tkaniny w panterkę. Trudno powiedzieć, do czego była używana.

"Nieważne kim jestem. Jestem tu dla ciebie, James." — Maria

Zapomniana Kaseta}}
Zapomniana Kaseta Taśma zakochanej pary na wakacjach w Silent Hill. Mimo sentymentalnej wartości pozostawiono ją w hotelu Lakeview.
  • Umiarkowanie zwiększa prędkość odnawiania Rytuału Sądu.
Pozytywka z Kopciuszkiem}}
Pozytywka z Kopciuszkiem Pozytywka z figurką z bajki o Kopciuszku. Znaleziona w walizce pokrytej naklejkami z różnych miejscowości.
  • Umiarkowanie wydłuża czas pozostawiania ścieżki Rytuału Sądu na mapie.
Zdjęcie Sekty Valtiela}}
Zdjęcie Sekty Valtiela Zdjęcie dwóch postaci w czerwonych kapturach. Podpisane "Bankiet Szkarłatu i Bieli dla Bogów".
  • Znacznie zwiększa prędkość odnawiania Rytuału Sądu.
Tabliczka Ciemiężcy}}
Tabliczka Ciemiężcy Metalowa tablica z azteckimi symbolami.
  • Znacznie wydłuża łączny czas na wykonanie Rytuału Sądu.
Mglisty Dzień, Resztki Sądu}}
Mglisty Dzień, Resztki Sądu Malunek okazałej postaci ze stalową piramidą na głowie. W tle widać ofiary w klatkach.

"To on..."

Stopa Manekina}}
Stopa Manekina Gładka szara stopa manekina, brutalnie oderwana od nogi.
  • Znacznie wydłuża czas pozostawiania ścieżki Rytuału Sądu.
Malunek Płonącego Człowieka}}
Malunek Płonącego Człowieka Schemat hotelu Lakeview. Na tym miejscu winy namalowano czerwone płomienie.
  • Znacznie zwiększa zasięg Kary dla Potępionych.
Szkarłatne Jajo}}
Szkarłatne Jajo Świeże jajko o uderzająco czerwonym kolorze. Wielkości przepiórczego jaja.

"Nigdy w życiu się tak nie bałam. W ogóle się mną nie przejmujesz... prawda?" — Maria

Rdzawe Jajo}}
Rdzawe Jajo Jajko o starym wyglądzie, w czerwonawo-pomarańczowym kolorze. Wielkości przepiórczego jaja.
  • Ocalali dotknięci Rytuałem Sądu" otrzymują efekt Oślepienie IconStatusEffects vision.png na 60 sekund.

"James... sprawiłeś, że jestem szczęśliwa." — Mary

Książka "Utracone Wspomnienia"}}
Książka "Utracone Wspomnienia" Książka o historii i legendach Silent Hill oraz obszaru otaczającego miasto.
  • Ocalali dotknięci Rytuałem Sądu otrzymują efekt Nieświadomy IconStatusEffects oblivious.png na 15 sekund.

"Nazywali to miejsce 'Obszarem Cichych Duchów'."

Książka "Szkarłatna Ceremonia"}}
Książka "Szkarłatna Ceremonia" Książka o pradawnym bogu. Autor nieznany.
  • Ranni Ocalali dotknięci Udręką otrzymują efekt Krwotok IconStatusEffects bleeding.png

"Mów! Jestem Szkarłatem! Kłamstwa i mgła to nie oni — to ja!"

Obsydianowy Kielich}}
Obsydianowy Kielich Kielich o starożytnym wyglądzie wykonany z czystego obsydianu.
  • Kat zyskuje efekt Niewykrywalny IconStatusEffects undetectable.png, gdy stoi na ścieżce Rytuału Sądu.

"Wybacz, że cię budzę, ale nie mogę ruszyć bez ciebie." — James Sunderland

Opalizująca Pieczęć Metatrona}}
Opalizująca Pieczęć Metatrona Talizman z dziwną inskrypcją. Zdaje się, że zmienił ją wpływ Bytu.
  • Po wysłaniu ocalałego do Klatki Odkupienia Aury Aura}} wszystkich Ocalałych dotkniętych Udręką zostaną ujawnione na 6 sekund.

"Ta magiczna płytka o silnych właściwościach ochronnych jest nazwana 'Herbem Virun VII' lubor 'Pieczęcią Metatrona'."

Osiągnięcia[]

Główny artykuł: Osiągnięcia

Obecnie dostępne są 1 Osiągnięcia dla Kata.

Ikona Nazwa Opis
Kat – Adept}}
Kat – Adept Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Katem Kat}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Wymuszona Pokuta IconPerks forcedPenance.png, Szlak Udręki IconPerks trailOfTorment.png i Skazany na Śmierć IconPerks deathbound.png.
Oczyszczony w Cierpieniu}}
Oczyszczony w Cierpieniu Grając Katem Kat}} w grach publicznych, złap w sidła 30 Ocalałych Ocalali}} w Klatkach Odkupienia.

Przedmioty Kosmetyczne[]

Gracze mogą dostosować swoją postać wybierając odpowiedni styl ubrań z każdej z kategorii. Zakrwawiony ubiór jest dostępny po osiągnięciu 50 poziomu Kata i odpowiedniego poziomu Prestiżu. Do ubioru Kata należą:

Domyślny[]

Ikona Nazwa Część Rzadkość Opis
K20 Head01.png Pyramidogłowy CategoryIcon head.png Pospolite Ta mordercza siła jest uosobieniem winy, które przybrało kształt w koszmarach dręczonych ludzi.
K20 Body01.png Fartuch Rzeźnika CategoryIcon body.png Pospolite Narodzony z niezrównoważonych umysłów ofiar dręczonych poczuciem winy.
K20 Weapon01.png Wielki Nóż CategoryIcon weapons.png Pospolite Ogromny nóż służący do wyrywania przygnębienia i smutku z ofiar.

Prestiż[]

Ikona Nazwa Część Rzadkość Opis Dodatkowe Informacje
K20 Head01 P01.png Zakrwawiony Piramidogłowy CategoryIcon head.png Rzadkie Ta mordercza siła była uosobieniem winy, które przybierało kształt w snach Cheryl i dręczyło ją krwawymi wizjami. Trzecia Nagroda Prestiżu
K20 Body01 P01.png Zakrwawiony Fartuch Rzeźnika CategoryIcon body.png Rzadkie Narodzony z niezrównoważonych umysłów dręczonych brutalnymi i krwawymi metodami. Druga Nagroda Prestiżu
K20 W01 P01.png Krwawy Wielki Nóż CategoryIcon weapons.png Rzadkie Ogromny poplamiony nóż służący do wyrywania przygnębienia i smutku z ofiar. Pierwsza Nagroda Prestiżu

IconHelp store.pngSklep w grze[]

CategoryIcon outfits.pngStroje[]

Zestaw Kosmetyków IconHelp cosmetic sets small.png: kliknij ikonę w poniższej tabeli, aby zobaczyć poszczególne części Zestawu Kosmetyków i ich opisy.
Rozwiń, aby wyświetlić zawartość
Ikona Nazwa Rzadkość Opis Zawartość Kolekcja Cena
K20 outfit 006.png Zepsuty

IconHelp cosmetic sets small.png

Bardzo Rzadkie Został zrodzony z mrocznego życzenia, a jego celem było odnajdowanie i karanie winnych. Jednoczęściowy Strój Mroczne Życzenie
1080
IconHelp auricCells.png
K20 outfit 007.png Narodzony w Kuźni

IconHelp cosmetic sets small.png

Bardzo Rzadkie Prosto z ognistej kuźni nadchodzi piekło okrutności i złośliwości. Jednoczęściowy Strój Ofiara Przez Spalenie
1080
IconHelp auricCells.png

DLC[]

Główny artykuł: Rozszerzenia do gry

Kat jest obecnie częścią 1 DLC:

Ciekawostki[]

  • Pyramidogłowy jest trzynastą postacią z licencji w grze Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png.
  • Klatki Odkupienia są wewnętrznie nazywane "Deathbeds" (ang. Łóżka Śmierci).

Galeria[]

OCALALI IconHelpLoading survivor.png
POSTAWOWA GRA ROZDZIAŁY I-III
+ PARAGRAF I
ROZDZIAŁY IV-VII ROZDZIAŁY VIII-XI PARAGRAF III
+ ROZDZIAŁY XIII-XIV
S01 charSelect portrait.png Dwight Fairfield SurvivorDwight.png S05 charSelect portrait.png Nea Karlsson SurvivorNea.png S09 charSelect portrait.png Feng Min 32px S13 charSelect portrait.png Kate Denson SurvivorKate.png S17 charSelect portrait.png Ash Williams SurvivorAsh.png
S02 charSelect portrait.png Meg Thomas SurvivorMeg.png S06 charSelect portrait.png Laurie Strode SurvivorLaurie.png S10 charSelect portrait.png David King 32px S14 charSelect portrait.png Adam Francis SurvivorAdam.png S18 charSelect portrait.png Nancy Wheeler SurvivorNancy.png
S03 charSelect portrait.png Claudette Morel SurvivorClaudette.png S07 charSelect portrait.png Ace Visconti SurvivorAce.png S11 charSelect portrait.png Quentin Smith SurvivorQuentin.png S15 charSelect portrait.png Jeff Johansen SurvivorJeff.png S19 charSelect portrait.png Steve Harrington SurvivorSteve.png
S04 charSelect portrait.png Jake Park SurvivorJake.png S08 charSelect portrait.png Bill Overbeck SurvivorBill.png S12 charSelect portrait.png David Tapp 32px S16 charSelect portrait.png Jane Romero SurvivorJane.png S20 charSelect portrait.png Yui Kimura SurvivorYui.png
ROZDZIAŁY XV-XVIII ROZDZIAŁ XIX
S21 charSelect portrait.png Zarina Kassir SurvivorZarina.png S25 charSelect portrait.png Yun-Jin Lee SurvivorYun-Jin.png
S22 charSelect portrait.png Cheryl Mason SurvivorCheryl.png
S23 charSelect portrait.png Feliks Richter SurvivorFelix.png
S24 charSelect portrait.png Élodie Rakoto SurvivorElodie.png
ZABÓJCY IconHelpLoading killer.png
POSTAWOWA GRA ROZDZIAŁY I-III ROZDZIAŁY IV+V
+ PARAGRAF I
ROZDZIAŁY VI-VIII ROZDZIAŁY IX-XI
K01 charSelect portrait.png Traper IconHelpLoading trapper.png - Evan MacMillan K04 charSelect portrait.png Pielęgniarka IconHelpLoading nurse.png - Sally Smithson K07 charSelect portrait.png Doktor IconHelpLoading doctor.png - Herman Carter K10 charSelect portrait.png Koszmar IconHelpLoading nightmare.png - Freddy Krueger K13 charSelect portrait.png Zjawa IconHelpLoading spirit.png - Rin Yamaoka
K02 charSelect portrait.png Widmo IconHelpLoading wraith.png - Philip Ojomo K05 charSelect portrait.png Kształt IconHelpLoading shape.png - Michael Myers K08 charSelect portrait.png Łowczyni IconHelpLoading huntress.png - Anna K11 charSelect portrait.png Świnia IconHelpLoading pig.png - Amanda Young K14 charSelect portrait.png Legion IconHelpLoading legion.png - Frank, Julie, Susie, Joey
K03 charSelect portrait.png Wieśniak IconHelpLoading hillbilly.png - Max Thompson Jr. K06 charSelect portrait.png Wiedźma IconHelpLoading hag.png - Lisa Sherwood K09 charSelect portrait.png Kanibal IconHelpLoading cannibal.png - Bubba Sawyer K12 charSelect portrait.png Klaun IconHelpLoading clown.png - Jeffrey Hawk K13 charSelect portrait.png Plaga IconHelpLoading plague.png - Adiris
ROZDZIAŁY XII-XIV ROZDZIAŁY XV-XVII ROZDZIAŁY XVIII-XIX
K16 charSelect portrait.png Ghost Face IconHelpLoading ghost.png - Danny Johnson K19 charSelect portrait.png Śmiercionośca IconHelpLoading deathslinger.png - Caleb Quinn K22 charSelect portrait.png Bliźnięta IconHelpLoading twins.png - Victor & Charlotte Deshayes
K17 charSelect portrait.png Demogorgon IconHelpLoading demogorgon.png - Demogorgon K20 charSelect portrait.png Kat IconHelpLoading wales.png - Piramidogłowy K23 charSelect portrait.png Magik IconHelpLoading trickster.png - Ji-Woon Hak
K18 charSelect portrait.png Oni IconHelpLoading oni.png - Kazan Yamaoka K21 charSelect portrait.png Zaraza IconHelpLoading blight.png - Talbot Grimes
NIEZAUWAŻENI BOHATEROWIE
Benedict Baker Byt IconHelp entity.png Observer IconHelp archivesGeneral.png Vigo i wiele innych...
NIEUŻYWANE/SPEKULOWANE POSTACIE
Smasher Teacher