W Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png istnieje bardzo wiele możliwych do zdobycia osiągnięć na komputerach PC/Konsolach.

Opis[]

Osiągnięcia nie mogą być zdobywane w trybie Zabij Swoich Przyjaciół.

Osiągnięcia z wersji gry na konsole mogą różnić się wartościami i opisem.

Osiągnięcia oznaczone jako [Ukryte] pojawiają się w postępie osiągnięć danego użytkownika na platformie Steam dopiero po ich odblokowaniu; przed odblokowaniem zaliczane są do ukrytych i nie można ich wcześniej zobaczyć.

Lista osiągnięć[]

Wartości osiągnięć w wersji gry na konsole, które różnią się od wersji gry na PC, są zaznaczone na fioletowo.

Rozwijanie Postaci[]

Osiągnięcia dotyczące poziomu i rozwoju konta lub które można uzyskać grając Zabójcą jak i Ocalałym.

Ikona Nazwa Opis
I}}
I Osiągnij I poziom prestiżu dowolną postacią.
II}}
II Osiągnij II poziom prestiżu dowolną postacią.
III}}
III Osiągnij III poziom prestiżu dowolną postacią.
III-50}}
III-50 Osiągnij III poziom prestiżu i 50 poziom dowolną postacią.
Budzi Się}}
Budzi Się Osiągnij 10 poziom dowolną postacią.
Całkiem Nieźle}}
Całkiem Nieźle Osiągnij 25 poziom dowolną postacią.
Gorliwy}}
Gorliwy Zdobądź ponad 8,000 Punktów Krwi w jednej z kategorii.
Krwawy Milioner}}
Krwawy Milioner Uzbieraj łącznie 1 milion Punktów Krwi. (Punkty Krwi mogą zostać wydane przed uzyskaniem wyniku)
Ofiara dla Mgły}}
Ofiara dla Mgły Użyj ultra rzadkiego daru.
Wesołych Świąt}}
Wesołych Świąt Otwórz 100 Zimowych Prezentów (lub tajemniczych pudełek) znajdujących się w Krwistej Sieci.

Zimowe Prezenty były to specjalne tajemnicze pudełka podczas wydarzenia Przesilenie Zimowe 2017.

Zaczynam Się Wczuwać}}
Zaczynam Się Wczuwać Podnieś po raz pierwszy swoją rangę.
Zręczny}}
Zręczny Podnieś dowolną umiejętność do poziomu trzeciego.

Adept Ocalali[]

Ikona Nazwa Opis
Ace – Ekspert}}
Ace – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Ace Visconti używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Otwarte Karty IconPerks open-Handed.png, Podnieść Stawkę IconPerks upTheAnte.png i As w Rękawie IconPerks aceInTheHole.png.
Ekspert Adama}}
Ekspert Adama Ucieknij z Mapy jako Adam Francis używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Dywersja IconPerks diversion.png, Wybawienie IconPerks deliverance.png i Samouk IconPerks autodidact.png.
Uzdolniony Ash}}
Uzdolniony Ash Ucieknij z Mapy jako Ash Williams używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Mijanka IconPerks flip-Flop.png, Zapnij Pasy IconPerks buckleUp.png i Ludzki Zapał IconPerks mettleOfMan.png.
Bill – Ekspert}}
Bill – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Bill Overbeck używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Porzucony IconPerks leftBehind.png, Życie na Kredyt IconPerks borrowedTime.png i Niezłomność IconPerks unbreakable.png.
Cheryl – Adept}}
Cheryl – Adept Ucieknij z Mapy jako Cheryl Mason używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Strażnik Duszy IconPerks soulGuard.png, Pakt Krwi IconPerks bloodPact.png i Stłumiony Sojusz IconPerks repressedAlliance.png.
Claudette – Ekspert}}
Claudette – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Claudette Morel używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Empatia IconPerks empathy.png, Wiedza Botaniczna IconPerks botanyKnowledge.png i Samoopatrywanie IconPerks self-Care.png.
David – Ekspert}}
David – Ekspert Ucieknij z Mapy jako David King używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Technik IconPerks technician.png, Gibkość IconPerks lithe.png i Zaalarmowana Unknown QuestionMark.png.
Dwight – Ekspert}}
Dwight – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Dwight Fairfield używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Więź IconPerks bond.png, Wykaż Się IconPerks proveThyself.png i Lider IconPerks leader.png.
Uzdolniony Felix}}
Uzdolniony Felix Ucieknij z Mapy jako Feliks Richter używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Wizjoner IconPerks visionary.png, Desperacki Krok IconPerks desperateMeasures.png i Trwałość Przede Wszystkim IconPerks builtToLast.png.
Jeff – Ekspert}}
Jeff – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Jeff Johansen używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Przełamanie IconPerks breakdown.png, Druga Pomoc IconPerks aftercare.png i Zakłócenie IconPerks distortion.png.
Jake – Ekspert}}
Jake – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Jake Park używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Żelazna Wola IconPerks ironWill.png, Spokojny Duch IconPerks calmSpirit.png i Sabotażysta IconPerks saboteur.png.
Uzdolniona Jane}}
Uzdolniona Jane Ucieknij z Mapy jako Jane Romero używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Solidarność IconPerks solidarity.png, Opanowanie IconPerks poised.png i Determinacja IconPerks headOn.png.
Kate – Ekspert}}
Kate – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Kate Denson używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Zatańcz ze Mną IconPerks danceWithMe.png, Ostatnia Szansa IconPerks windowsOfOpportunity.png i Do Utraty Tchu IconPerks boilOver.png.
Laurie – Ekspert}}
Laurie – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Laurie Strode używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Ostatnia Ocalała IconPerks soleSurvivor.png, Obiekt Obsesji IconPerks objectOfObsession.png i Ostateczny Cios IconPerks decisiveStrike.png.
Meg – Ekspert}}
Meg – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Meg Thomas używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Szybko i Cicho IconPerks quickAndQuiet.png, Sprint IconPerks sprintBurst.png i Adrenalina IconPerks adrenaline.png.
Min – Ekspert}}
Min – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Feng Min używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Będziemy Żyć Wiecznie IconPerks wereGonnaLiveForever.png, Twarda Sztuka IconPerks deadHard.png i Bez Biadolenia IconPerks noMither.png.
Nancy – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Nancy Wheeler używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Razem Raźniej IconPerks betterTogether.png, Fiksacja IconPerks fixated.png i Wewnętrzna Siła IconPerks innerStrength.png.
Nea – Ekspert}}
Nea – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Nea Karlsson używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Miękkie Lądowanie IconPerks balancedLanding.png, Skrytość IconPerks urbanEvasion.png i Wiedza Uliczna IconPerks streetwise.png.
Quentin – Ekspert}}
Quentin – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Quentin Smith używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Pobudka! IconPerks wakeUp.png, Farmacja IconPerks pharmacy.png i Czuwanie IconPerks vigil.png.
Steve – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Steve Harrington używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Niańka IconPerks babysitter.png, Koleżeństwo IconPerks camaraderie.png i Drugi Oddech IconPerks secondWind.png.
Tapp – Ekspert}}
Tapp – Ekspert Ucieknij z Mapy jako Detektyw Tapp używając wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Wytrwałość IconPerks tenacity.png, Przeczucie Detektywa IconPerks detectivesHunch.png i Nadzór IconPerks stakeOut.png.
Adeptka Yui}}
Adeptka Yui Ucieknij z Mapy jako Yui Kimura używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Łut Szczęścia IconPerks luckyBreak.png, Po Trupach do Celu IconPerks anyMeansNecessary.png i Ucieczka IconPerks breakout.png.
Adept Zarina}}
Adept Zarina Ucieknij z Mapy jako Zarina Kassir używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Nieoficjalnie IconPerks offTheRecord.png, Fałszywy Trop IconPerks redHerring.png i Za Ludzi IconPerks forThePeople.png.
Élodie adeptka}}
Élodie adeptka Ucieknij z Mapy jako Élodie Rakoto używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Ocena Sytuacji IconPerks appraisal.png, Oszustwo IconPerks deception.png i Intensywna Walka IconPerks powerStruggle.png.
Yun-Jin Adeptka}}
Yun-Jin Adeptka Ucieknij z Mapy jako Yun-Jin Lee używając wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Szybka Ścieżka IconPerks fastTrack.png, Przebój IconPerks smashHit.png i Instynkt Samozachowawczy IconPerks self-Preservation.png.

Adept Zabójcy[]

Ikona Nazwa Opis
Demogorgon – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Demogorgonem Demogorgon}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Skok Napięcia IconPerks surge.png, Bezlitosne Granice IconPerks cruelLimits.png i Osłabienie Woli IconPerks mindbreaker.png.
Doktor – Ekspert}}
Doktor – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Doktorem Doktor}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Przytłaczająca Obecność IconPerks overwhelmingPresence.png, Bestialska Obserwacja IconPerks monitorAndAbuse.png i Przeciążenie IconPerks overcharge.png.
Kanibal – Ekspert}}
Kanibal – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Kanibalem Kanibal}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Nokaut IconPerks knockOut.png, Barbecue i Chilli IconPerks barbecueAndChilli.png i Zguba Franklina IconPerks franklinsDemise.png.
Kat – Adept}}
Kat – Adept Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Katem Kat}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Wymuszona Pokuta IconPerks forcedPenance.png, Szlak Udręki IconPerks trailOfTorment.png i Skazany na Śmierć IconPerks deathbound.png.
Klaun – Ekspert}}
Klaun – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Klaunem Klaun}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Kpina IconPerks bamboozle.png, Koulrofobia IconPerks coulrophobia.png i Entliczek-Pentliczek IconPerks popGoesTheWeasel.png.
Koszmar – Ekspert}}
Koszmar – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Koszmarem Koszmar}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Paląca Potrzeba IconPerks fireUp.png, Zapamiętaj Mnie IconPerks rememberMe.png i Krwawy Strażnik IconPerks bloodWarden.png.
Kształt – Ekspert}}
Kształt – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Kształtem Kształt}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Najlepsze Zostaw na Koniec IconPerks saveTheBestForLast.png, Baw Się Swoim Jedzeniem IconPerks playWithYourFood.png i Umierające Światło IconPerks dyingLight.png.
Legion – Ekspert}}
Legion – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Legionem Legion}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie ich Unikalnych Umiejętności: Dysonans IconPerks discordance.png, Twardy Charakter IconPerks madGrit.png i Żelazna Dziewica IconPerks ironMaiden.png.
Łowczyni – Ekspert}}
Łowczyni – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Łowczynią Łowczyni}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Drapieżna Bestia IconPerks beastOfPrey.png, Zwierzę Terytorialne IconPerks territorialImperative.png i Klątwa: Kołysanka Łowczyni IconPerks hexHuntressLullaby.png.
Adept Oni}}
Adept Oni Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Oni IconHelpLoading oni.png używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Taktyka Zanshin IconPerks zanshinTactics.png, Krwawe Echo IconPerks bloodEcho.png i Nemezis IconPerks nemesis.png.
Pielęgniarka – Ekspert}}
Pielęgniarka – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Pielęgniarką Pielęgniarka}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Jęki IconPerks stridor.png, Tanatofobia IconPerks thanatophobia.png i Wezwanie Pielęgniarki IconPerks aNursesCalling.png.
Uzdolniony Plagą}}
Uzdolniony Plagą Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Plagą Plaga}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Skażona Interwencja IconPerks corruptIntervention.png, Zaraźliwy Strach IconPerks infectiousFright.png i Mroczne Oddanie IconPerks darkDevotion.png.
Adept Śmiercionośca}}
Adept Śmiercionośca Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Śmiercionoścą Śmiercionośca}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Maniak Techniki IconPerks gearhead.png, Czuwak IconPerks deadMansSwitch.png i Klątwa: Odwet IconPerks hexRetribution.png.
Świnia – Ekspert}}
Świnia – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Świnią Świnia}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Sztuczka Kata IconPerks hangmansTrick.png, Inwigilacja IconPerks surveillance.png i Dokonaj Wyboru IconPerks makeYourChoice.png.
Traper – Ekspert}}
Traper – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Traperem Traper}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności:Niepokojąca Obecność IconPerks unnervingPresence.png, Brutalna Siła IconPerks brutalStrength.png i Ekscytacja IconPerks agitation.png.
Widmo – Ekspert}}
Widmo – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Widmem Widmo}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Drapieżnik IconPerks predator.png, Pies Gończy IconPerks bloodhound.png i Zrodzony w Cieniu IconPerks shadowborn.png.
Wiedźma – Ekspert}}
Wiedźma – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Wiedźmą Wiedźma}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Klątwa: Trzecia Pieczęć IconPerks hexTheThirdSeal.png, Klątwa: Ruina IconPerks hexRuin.png i Klątwa: Pożeracz Nadziei IconPerks hexDevourHope.png
Wieśniak – Ekspert}}
Wieśniak – Ekspert Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Wieśniakiem Wieśniak}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Wytrzymały IconPerks enduring.png, Zrodzony w Świetle IconPerks lightborn.png i Majsterkowicz IconPerks tinkerer.png.
Apostoł Zarazy}}
Apostoł Zarazy Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Zarazą Zaraza}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Uścisk Smoka IconPerks dragonsGrip.png, Klątwa: Nieumarły IconPerks hexUndying.png i Klątwa: Łaska Krwi IconPerks hexBloodFavour.png.
Ekspert Zjawy}}
Ekspert Zjawy Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Zjawą Zjawa}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jej Unikalnych Umiejętności: Duchowa Furia IconPerks spiritFury.png, Klątwa: Nawiedzona Ziemia IconPerks hexHauntedGround.png i Uraza IconPerks rancor.png.
Ghost Face Adept}}
Ghost Face Adept Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Ghost Facem Ghost Face}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Zamieniam Się w Słuch IconPerks imAllEars.png, Dreszczyk Emocji IconPerks thrillingTremors.png i Tajemny Pościg IconPerks furtiveChase.png.
Bliźnięta Adept}}
Bliźnięta Adept Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Bliźniętami Bliźnięta}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie ich Unikalnych Umiejętności: Zbieracz IconPerks hoarder.png, Opresja IconPerks oppression.png i Cios Łaski IconPerks coupDeGrâce.png.
Magik Adept}}
Magik Adept Osiągnij Bezlitosne Zwycięstwo Magikiem Magik}} używając podczas Rozgrywki wyłącznie jego Unikalnych Umiejętności: Oczarowanie IconPerks starstruck.png, Klątwa: Panowanie nad Tłumem IconPerks hexCrowdControl.png i Bez Wyjścia IconPerks noWayOut.png.

Mapy[]

Osiągnięcia możliwe do zdobycia przez Ocalałych Ocalali}} tylko na specyficznej Mapie.

Ikona Nazwa Opis
Doceń Swoje Życie}}
Doceń Swoje Życie Grając na Mapie Rozgrywka napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się w łazience i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Dom Bólu}}
Dom Bólu Grając na Mapie Alejka Lampkin napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się w domu Michaela Myersa i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Dziedzictwo Kaplicy Campbella}}
Dziedzictwo Kaplicy Campbella Grając na Mapie Kaplica Ojca Campbella napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się na drugim piętrze i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Hemofobia}}
Hemofobia Ucieknij z Mapy Przytułek Crotus Prenn, nie tracąc ani kropli krwi.
Mroczna Pielgrzymka}}
Mroczna Pielgrzymka Grając na Mapie Sanktuarium Gniewu napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się na drugim piętrze świątyni i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Niezapomniana Wyprawa}}
Niezapomniana Wyprawa Grając na Mapie Ośrodek Mount Ormond napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się w Schronisku i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Rytuał Przodków}}
Rytuał Przodków Grając na Mapie Rezydencja Rodzinna napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się w Rezydencji i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Samotność Grając na Mapie Podziemny Kompleks napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się w Izolatce i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Stara Zachodnia Oaza}}
Stara Zachodnia Oaza Grając na Mapie Knajpa pod Martwym Ziomkiem napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się w Knajpie i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Szykowny Czyn}}
Szykowny Czyn Grając na Mapie Szkoła Podstawowa Midwich napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się w sali muzycznej lub w laboratorium chemicznym i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Terapia Elektrowstrząsowa}}
Terapia Elektrowstrząsowa Grając na Mapie Niespokojny Oddział, napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się na drugim piętrze i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Urządzenia w Świątyni}}
Urządzenia w Świątyni Grając na Mapie Świątynia Oczyszczenia, napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się w Świątyni i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Właścicielka Chatki}}
Właścicielka Chatki Grając na Mapie Dom Matki, napraw Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się w chacie i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Wszyscy na Pokład}}
Wszyscy na Pokład Aktywuj syrenę mgłową, naprawiając Generator IconHelpLoading generators.png znajdujący się na górnym pokładzie parowca kołowego na Mapie Blada Róża i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.

Ukryte[]

Ukryte Osiągnięcia, których treść można poznać po ich zdobyciu.

Ikona Nazwa Opis
Bolesna Ucieczka}}
Bolesna Ucieczka Ukryte: Ucieknij z Mapy pełznąc w stanie agonii.
Gdzie Ich Wywiało? Ukryte: Ucieknij wraz z pozostałymi Ocalałymi przez właz; dokonaj tego podczas jednego meczu.

Wymagany Kościany Klucz lub Monotonny Klucz oraz naprawione 5 Generatorów aby Właz się pojawił.

Krew na Rękach}}
Krew na Rękach Ukryte: Zabij swojego pierwszego Ocalałego.

Ocalałego zabić można przy pomocy:

Krew na Twarzy}}
Krew na Twarzy Ukryte: Zabij wszystkich czterech Ocalałych; dokonaj tego podczas jednego meczu.

Ocalałego zabić można przy pomocy:

Krew w Ustach}}
Krew w Ustach Ukryte: Zabij 25 Ocalałych.

Ocalałego zabić można przy pomocy:

Szybka Śmierć}}
Szybka Śmierć Grając Zarazą Zaraza}} traf 30 Ocalałych Śmiertelnym Pędem.
Ucieczka Tylnymi Drzwiami}}
Ucieczka Tylnymi Drzwiami Ukryte: Ucieknij z Mapy przez właz.

Zabójcy[]

Osiągnięcia możliwe do zdobycia tylko dla Zabójców lub określonego Zabójcy, które nie należą do Adeptów.

Ikona Nazwa Opis
Berek}}
Berek Grając Bliźniętami Bliźnięta}} powal 10 Ocalałych, kiedy uczepi się ich Victor.
Całkowicie Bezbronny}}
Całkowicie Bezbronny Grając Ghost Face'em w grach publicznych, powal 50 oznaczonych Ocalałych.
Chodzi w Pustce}}
Chodzi w Pustce Grając Pielęgniarką, teleportuj się do Ocalałych oraz uderz ich lub przerwij wykonywane przez nich akcje; zrób to 500 / 100 razy.
Ciche Podejście}}
Ciche Podejście W grach publicznych chwyć 25 Ocalałych, przerywając im naprawę generatora.
Człowiek z Gęstwiny}}
Człowiek z Gęstwiny Grając Kształtem, podnieś poziom mocy Wewnętrznego Zła; zrób to 300 / 100 razy.
Dom Wariatów}}
Dom Wariatów Doprowadź czterech Ocalałych do najwyższego, trzeciego poziomu szaleństwa; dokonaj tego podczas jednej Rozgrywki.
Jak Na Dłoni}}
Jak Na Dłoni Powal 30 ocalałych z nałożonym efektem Narażony IconStatusEffects exposed.png w grach publicznych.
Kęs dla Bytu}}
Kęs dla Bytu Złóż w ofierze 100 Ocalałych.
Koniec Gry}}
Koniec Gry Poświęć lub zabij Ocalałych po aktywacji ostatniego generatora; zrób to 30 razy.
Legendarny Zabójca}}
Legendarny Zabójca Zdobądź 1-szą rangę Zabójcy.
Masakra}}
Masakra Grając Oni IconHelpLoading oni.png w grach publicznych, powal 75 Ocalałych Ocalali}} za pomocą Krwawej Furii.
Mistrzowski Zabójca}}
Mistrzowski Zabójca Zdobądź 5-tą rangę Zabójcy.
Napad Furii}}
Napad Furii Powal Ocalałych po wyjściu ze świata duchów; uczyń to 50 razy podczas publicznych rozgrywek.
Niszczyciel Imprez}}
Niszczyciel Imprez Uszkodź Generator w czasie, gdy co najmniej jeden Ocalały wisi na haku; zrób to 100 razy.
Oczyszczony w Cierpieniu}}
Oczyszczony w Cierpieniu Grając Katem Kat}} w grach publicznych, złap w sidła 30 Ocalałych Ocalali}} w Klatkach Odkupienia.
Obiekt Obsesji}}
Obiekt Obsesji Gdy jesteś obsesją, ucieknij jako ostatni z mapy, nie odnosząc w międzyczasie żadnych obrażeń.
Oddany Furtian}}
Oddany Furtian W grach publicznych 15 razy złóż w ofierze wszystkich Ocalałych przed naprawą ostatniego generatora.
Odurzeni}}
Odurzeni Powal Ocalałych odurzonych przez Odurzającą Mieszankę Komika; zrób to 100 razy.
Seryjny Zabójca}}
Seryjny Zabójca Poświęć swoją obsesję; zrób to 30 razy.
Spotkanie Świąteczne}}
Spotkanie Świąteczne Powieś w Piwnicy co najmniej 3 Ocalałych; musisz tego dokonać podczas jednej rozgrywki.
Sprawiedliwa Kara}}
Sprawiedliwa Kara Grając Wiedźmą, teleportuj się do jednej z Widmowych Pułapek i uderz każdego z czterech Ocalałych przynajmniej raz; musisz tego dokonać w trakcie jednego meczu.
Szybka Śmierć}}
Szybka Śmierć Grając Zarazą Zaraza}} traf 30 Ocalałych Śmiertelnym Pędem.
Śmierć Ignorancji}}
Śmierć Ignorancji 15 razy powal Ocalałego Ocalali}} z nałożonym efektem Nieświadomy IconStatusEffects oblivious.png w grach publicznych.
Śmiertelna Choroba}}
Śmiertelna Choroba Grając Plagą w grach publicznych, powal 50 Ocalałych dotkniętych maksymalną infekcją.
Teksański Grill}}
Teksański Grill Powieś w Piwnicy 25 Ocalałych. Postęp naliczany jest jednorazowo od każdego Ocalałego.
Terapia Szokowa}}
Terapia Szokowa Grając Doktorem, traf Ocalałych Terapią Szokową; zrób to 500 razy.
Uczta dla Bytu}}
Uczta dla Bytu Złóż w ofierze 1000 / 500 Ocalałych.
Urodzony Zabójca}}
Urodzony Zabójca Zagraj Zabójcą i zdobądź przed zakończeniem meczu co najmniej 5,000 Punktów Krwi w każdej kategorii.
Wielka Ofiara}}
Wielka Ofiara Złóż w ofierze wszystkich czterech Ocalałych; dokonaj tego podczas jednego meczu.
Wielki Ciężar}}
Wielki Ciężar Uderz 25 różnych Ocalałych niosąc w tym samym czasie innego Ocalałego; uczyń to podczas publicznych rozgrywek.
Wirująca Śmierć}}
Wirująca Śmierć Grając Łowczynią, rzuć 1,000 razy toporkami.
Władca Snów (Osiągnięcie)}}
Władca Snów (Osiągnięcie) Grając Koszmarem, wprowadź Ocalałych do Świata Snu; zrób to 200 razy.
Wściekłość}}
Wściekłość Uderz Ocalałego, który zrzuca paletę w trakcie pościgu; uczyń to 100 razy.
Wybity z Rytmu}}
Wybity z Rytmu Grając Wiedźmą, zmuś Ocalałych do aktywowania Widmowej Pułapki; zrób to 300 / 100 razy.
Zabija z Pustki}}
Zabija z Pustki Grając Pielęgniarką, teleportuj się trzy razy i wyląduj na Ocalałym, łapiąc go.

Wymaga jednego z następujących dodatków do mocy:

Zabójca - Ekspert}}
Zabójca - Ekspert Zdobądź 10-tą rangę Zabójcy.
Zagrajmy w Grę}}
Zagrajmy w Grę Grając Świnią, załóż Ocalałym na głowę Odwrócone Pułapki na Niedźwiedzie; zrób to 125 razy.
Zakłócony Pościg}}
Zakłócony Pościg Grając jako Legion, pokonaj 25 różnych Ocalałych, na których nałożono efekt głębokiej rany; uczyń to podczas publicznych rozgrywek.
Zdolna Łowczyni}}
Zdolna Łowczyni Grając Łowczynią, powal Ocalałych toporkami z odległości co najmniej 24 metrów; zrób to 20 razy.
Zło Wcielone}}
Zło Wcielone Zabij czterech Ocalałych Kształtem; zrób to wtedy, gdy znajdujesz się na trzecim poziomie Wewnętrznego Zła.

Wymaga dodatku Nagrobek Judith i najlepiej połączyć go z dodatkiem Pachnąca kępka włosów oraz umiejętnością Baw Się Swoim Jedzeniem aby skontrować obniżenie szybkości ruchu w Nagrobek Judith. Zabicie Ocalałego w WZ III wymaga bardzo bliskiego podejścia do Ocalałego i wykonania szybkiego ataku, co uruchomi animację Memento Mori. Zabójstwo Ocalałego nie liczy się jako akcja ofensywna i nie zabiera Żetonu z Baw Się Swoim Jedzeniem.

Zdolny Zabójca}}
Zdolny Zabójca Zagraj mecz Zabójcą z pełnym wyposażeniem.
Straszaki}}
Straszaki Grając Widmem, zaskocz i uderz 100 / 50 Ocalałych.
Zgrzyt}}
Zgrzyt Grając Wieśniakiem Wieśniak}}, powal 100 / 50 Ocalałych za pomocą Piły Łańcuchowej.
Dzika Rozwałka Grając Demogorgonem w grach publicznych, powal 30 ocalałych za pomocą postrzępienia.
Szybkie Losowanie}}
Szybkie Losowanie Przeszkodź ocalałemu niszczącemu Totem 10 razy w publicznych rozgrywkach.
Koniec Czasów}}
Koniec Czasów Powieś na haku 15 ocalałych podczas końcowego załamania w grach publicznych.
Gruchotacz Kości}}
Gruchotacz Kości Grając Traperem, złap łącznie 100 / 10 Ocalałych w pułapki na niedźwiedzie.
Związany i Obalony}}
Związany i Obalony Przygwóźdź ocalałych włócznią 30 razy za pomocą Śmiercionoścy w publicznych rozgrywkach.
Okaleczone Ciała}}
Okaleczone Ciała W meczach publicznych 10 razy powieś ocalałego na haku, gdy 3 pozostali ocalali są ranni.
Rzeźnik}}
Rzeźnik Grając Kanibalem, przepiłuj łącznie 100 ocalałych.
Nie Przejdziesz!}}
Nie Przejdziesz! Zamknij 30 razy właz w grach publicznych.
Tysiąc Cięć}}
Tysiąc Cięć Wywołaj u ocalałych maksymalne Poszarpanie 50 razy w grach publicznych.
Wielozadaniowiec}}
Wielozadaniowiec Powal 30 ocalałych, niosąc innego ocalałego, w grach publicznych.

Ocalali[]

Osiągnięcia możliwe do zdobycia tylko dla Ocalałych, które należą do Adeptów lub osiągnięć związanych z Mapami

Ikona Nazwa Opis
Ocalały - Ekspert}}
Ocalały - Ekspert Zdobądź 10-tą rangę Ocalałego.
Odrodzenie}}
Odrodzenie Wylecz o 10 stanów życiowych Ocalałych, z których co najmniej 3 są ranni, umierający lub na haku.
Twardziel}}
Twardziel Spędź większość meczu (więcej niż 50 %) w stanie krytycznym i przeżyj, aby opowiedzieć tę historię.
Możesz na Mnie Liczyć}}
Możesz na Mnie Liczyć Uratuj 50 ocalałych znajdujących się na krawędzi życia i śmierci.
Złota Rączka}}
Złota Rączka Zreperuj łącznie równowartość 100 Generatorów.
Nerwy ze Stali}}
Nerwy ze Stali Traf 500 razy w pasek testu umiejętności.
Perfekcyjna Ucieczka}}
Perfekcyjna Ucieczka Zagraj Ocalałym i ucieknij z mapy, zdobywając co najmniej 5,000 Punktów Krwi w każdej kategorii.
Sęp}}
Sęp Wróć do ogniska z przedmiotem innego Ocalałego.
Wszystko na Jedną Kartę}}
Wszystko na Jedną Kartę Grając Ocalałym, zacznij mecz z ultra rzadkim przedmiotem lub ultra rzadkim dodatkiem do przedmiotu bez użycia zabezpieczających darów.

Wymaga jednego z poniższych przedmiotów:

Medyk}}
Medyk Ulecz innych Ocalałych na równowartość 100 pełnych pasków życia.
Przeżyłem!}}
Przeżyłem! Ucieknij z Mapy 100 / 50 razy.
Żaboskoczek}}
Żaboskoczek Gdy grasz Ocalałym, przeskocz w trakcie pościgu przez okno lub paletę; zrób to 200 razy.
Wyprzedzić Zło}}
Wyprzedzić Zło W grze publicznej przeczołgaj się przez właz.
Na Krawędzi}}
Na Krawędzi Ucieknij z mapy, znajdując się w stanie agonii maksymalnie jeden raz; zrób to 25 razy.
Szabrownik}}
Szabrownik Przeszukaj całkowicie 100 skrzyń.
Mistrzowski Ocalały}}
Mistrzowski Ocalały Zdobądź 5-tą rangę Ocalałego.
Powiew Zwycięstwa}}
Powiew Zwycięstwa Uniknij ciosu Zabójcy, przeskakując przez okno lub paletę tuż przed jego nosem; dokonaj tego 50 razy.
Pozostawiony na Śmierć}}
Pozostawiony na Śmierć Napraw ostatni Generator, otwórz bramę i ucieknij, będąc ostatnim żywym Ocalałym na Mapie.
Zdrowa Obsesja}}
Zdrowa Obsesja W publicznych grach wylecz z 10 Stanów Zdrowia innych Ocalałych oznaczonych jako Obsesja.
Bezinteresowne Przetrwanie}}
Bezinteresowne Przetrwanie Uzdrów ocalałego ze stanu śmierci 30 razy.
Uzdolniona Plaga}}
Uzdolniona Plaga W grach publicznych lecz Ocalałych przez łącznie 50 stanów życiowych, samemu będąc rannym.
Legendarny Ocalały}}
Legendarny Ocalały Zdobądź 1-szą rangę Ocalałego.
Poświęcenie dla Zespołu}}
Poświęcenie dla Zespołu Przyjmij cios w pobliżu haka w celu ochrony innego Ocalałego; zrób to 250 razy.
Nie Dziś}}
Nie Dziś Ściągnij się z haka podczas publicznej rozgrywki; uczyń to 50 razy.
Misja Ratunkowa}}
Misja Ratunkowa 5 razy ogłusz paletą zabójcę, który niesie ocalałego.
Niezłe Ruchy}}
Niezłe Ruchy Graj bez umiejętności, naprawiaj generatory przez czas 1 naprawy i ucieknij 8 razy w grach publicznych.
Zdolny Ocalały}}
Zdolny Ocalały Zagraj mecz Ocalałym z pełnym wyposażeniem.
Ochroniarz}}
Ochroniarz W meczach publicznych 30 razy przyjmij uderzenie ochronne, gdy zabójca niesie ocalałego.
Wyrywanie}}
Wyrywanie Gdy Zabójca niesie cię w grze publicznej, wyrwij się z jego uchwytu 10 razy.
Dogłębne Oczyszczenie}}
Dogłębne Oczyszczenie Zniszcz 100 / 10 zaklętych totemów.
Zdemontowanie}}
Zdemontowanie Zniszcz łącznie 50 haków podczas publicznych rozgrywek.
Inżynier}}
Inżynier Napraw 50 Generatorów, które zostały uprzednio uszkodzone przez Zabójcę.
Mistrz Ucieczki}}
Mistrz Ucieczki Uwolnij się samodzielnie z haka i ucieknij z Mapy.
Ucieczka z Koszmaru}}
Ucieczka z Koszmaru Otwórz bramę wyjściową; zrób to 35 razy.
Do Ostatniej Kropli}}
Do Ostatniej Kropli Całkowicie zużyj 30 przedmiotów w meczach publicznych.
Mleko & Ciasteczka}}
Mleko & Ciasteczka Zabierz przedmiot ze skrzyni znajdującej się w Piwnicy; zrób to 30 razy.
Survivalowe Łupy}}
Survivalowe Łupy Zacznij mecz bez przedmiotu, zdobądź go w trakcie rozgrywki i ucieknij z nim do ogniska.
Obraza i Krzywda}}
Obraza i Krzywda Ucieknij 50 razy po ogłuszeniu zabójcy paletą w grach publicznych.

RZECZY DO ODBLOKOWANIA
Ach adeptDwight.jpgAch adeptMeg.jpg Osiągnięcia Ach adeptClaudette.jpgAch adeptJake.jpg IconHelp addons.png Dodatki do przedmiotów IconHelp dailyRituals.png Dzienne Rytuały IconHelp items.png Przedmioty IconHelp mysteryBox FP.png Tajemnicze Pudełko IconHelp offerings.png Dary IconHelp perks.png Umiejętności