Dead by Daylight Wiki
Advertisement

Najlepsze Zostaw na Koniec (ang. Save The Best For Last) to Unikalna Umiejętność IconHelp perks należąca do Kształtu Kształt}}. Może zostać odblokowana dla pozostałych Zabójców w Krwistej Sieci od 30 Poziomu.

Ikona Koszt
SaveTheBestForLast
Błąd skryptu: nie ma takiej funkcji „getPerkCostISByName”.
IconHelp iridescentShards
5,000
IconHelp bloodpoints
4,000Punkty Krwi}}
5,000Punkty Krwi}}
6,000Punkty Krwi}}
Opis

Jeden z ocalałych staje się twoją obsesją. Otrzymujesz żeton za każdy udany atak, który nie został zadany twojej obsesji. Każdy żeton umożliwia wykonanie kolejnego ataku po udanym ataku 5 % szybciej. Możesz zebrać maksymalnie 8 Żetonów.

Jednakże zaatakowanie twojej obsesji sprawi, że stracisz 4/3/2 żetony. Gdy twoja obsesja została poświęcona na haku lub umarła, nie otrzymujesz żadnych żetonów.

  • Zabójca może mieć obsesję na punkcie tylko jednego ocalałego na rozgrywkę.

„Śmierć zawitała do twojego małego miasteczka, szeryfie.” — Dr Sam Loomis

Unikalna dla Kształtu przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Ikona Opis
Teachable saveTheBestForLast
Jeden z ocalałych staje się twoją obsesją.

Otrzymujesz żeton za każdy udany atak, który nie został zadany twojej obsesji. Każdy żeton umożliwia wykonanie kolejnego ataku po udanym ataku 5 % szybciej. Możesz zebrać maksymalnie 8 Żetonów.

Ciekawostki[ | ]

  • Redukcja czasu odnowienia nie wpływa na około 0.33(3) sekundy jaki potrzeba na zamachnięcie się.
  • Żetony można również otrzymać/stracić używając Mocy zabójcy.
Advertisement