Dead by Daylight Wiki
Advertisement
Banner hallowedBlight

Halloweenowa Zaraza to Wydarzenie w Dead by Daylight IconHelp DBDlogo, które rozpoczęło się 19 Października, a zakończyło 2 Listopada 2018.

Wydarzenie to rozpoczeło obchodzy na cześć Halloween 2018.

Przegląd[ | ]

HallowedBlight OverlayIcon

Halloweenowa Zaraza to wydarzenie w tematyce Halloween podobne do wydarzenia Letni Grill.

Pierwszy zwiastun wydarzenia Halloweenowa Zaraza Zwiastun na Instagramie twórców 1 Października 2018 i kolejny Zwiastun 9 Października 2018.

Wydarzenie dodało dużą ilość historii Halloweenowej Zarazy do gry, dotyczącą Bytu Byt}}, Benedict Baker i Vigo.

Jest częścią powracającego wydarzenia "Zaraza".

Zmiany w Grze[ | ]

20181019214632 1
  • Dodano nową tematyczną muzykę w menu głównym

Kolekcja Halloweenowej Zarazy[ | ]

Traper[ | ]

TR charSelect portrait

Widmo[ | ]

WR charSelect portrait

Wieśniak[ | ]

HB charSelect portrait

Doktor[ | ]

DO charSelect portrait

Łowczyni[ | ]

BE charSelect portrait

Dwight Fairfield[ | ]

DF charSelect portrait

Claudette Morel[ | ]

CM charSelect portrait

Galeria Stroi[ | ]

Ikona Kategoria Nazwa Postać Rzadkość Cena Kolekcja
DBDA newContent splashPics hallowed blight
Chuckles outfit 010 CategoryIcon outfits Król Haków Traper Wydarzenie
1080
IconHelp auricCells
Halloweenowa Zaraza
Bob outfit 010 CategoryIcon outfits Sącząca Się Pustka Widmo Wydarzenie
1080
IconHelp auricCells
Halloweenowa Zaraza
HillBilly outfit 010 CategoryIcon outfits Szkielet Wieśniak Wydarzenie
1080
IconHelp auricCells
Halloweenowa Zaraza
Killer07 outfit 013 CategoryIcon outfits Odrażająca Żółć Doktor Wydarzenie
1080
IconHelp auricCells
Halloweenowa Zaraza
Bear outfit 006 CategoryIcon outfits Gwałtowny Wzrost Łowczyni Wydarzenie
1080
IconHelp auricCells
Halloweenowa Zaraza
Dwight outfit 019 CategoryIcon outfits Uczeń Viga Dwight Fairfield Wydarzenie
1080
IconHelp auricCells
Halloweenowa Zaraza
Claudette outfit 019 CategoryIcon outfits Ulubienica Viga Claudette Morel Wydarzenie
1080
IconHelp auricCells
Halloweenowa Zaraza

Fiolka Nektaru[ | ]

NectarVial killer filling
NectarVial survivor filling

Fiolka Nektaru działała jak miernik, który można było wypełnić poprzez wypełnianie celów wydarzenia. Wypełniona Fiolka Nektaru dawała graczowi 1 Trupie Serum.

Fiolka miała na sobie 3 wskaźniki, które były ważne dla Ocalałych, ponieważ mogli oni stracić zebrany Nektar po śmierci. Każda ilość Nektaru, która nie wypełniła fiolki do końca najbliższego wskaźnika, była stracona.

Trupie Serum[ | ]

PutridSerum

Trupie Serum działało jak waluta, która była otrzymywana poprzez wypełnianie Fiolek Nektaru. Było to eksluzywne dla wydarzenia Halloweenowa Zaraza i została wyłączona krótko po zakończeniu wydarzenia.

Można było je wykorzystać do zakupu okolicznościowych Kosmetyków.

Maksymalna ilość Trupiego Serum to 60 fiolek, wystarczająco do odblokowania 2 kompletnych strojów lub 6 pojedynczych elementów do wyboru. Aby zdobyć 60 fiolek, początkowo gracze musieli rozegrać równe części Ocalałym i Zabójcą, ponieważ obie strony miały ograniczenie do uzyskania tylko 30 fiolek. Zostało to ostatecznie otwarte po wielu skargach na okropne czasy kolejki Zabójców, co prawie uniemożliwiło zdobycie wystarczającej liczby Fiolek w ramach czasowych Wydarzenia.

Nagrody kosmetyczne są nadal częścią zwykłego sklepu i można je kupić dzięki Złocistym Mikrobiomom Złociste Mikrobiomy}}.

Wyzwania[ | ]

Wydarzenie zawierało osobiste wyzwania, które wymagały od gracza napełnienia fiolek z nektarem w celu odblokowania Trupiego Serum, za pomocą którego mógł następnie kupić nagrody kosmetyczne.

W każdej rozgrywce pojawiały się na mapie 2 Krostorośla i 2 Plugawe Haki bazowo.

Gracz mógł znaleźć i spalić dar o nazwie Płatki Krostorośli, wzywając Byt IconHelp entity o dodatkowe Plugawe Haki i Krostorośla, maksymalnie do 7 Haków i Krostorośli.

Gracz wypełniał Fiolki Nektaru poprzez zbieranie nektaru z Krostorośli lob powieszenie Ocalałego pierwszy raz na Plugawym Haku aby wydobyć Zgniły Nektar. Również zdobywali w ten sposób dodatkowe Punkty Krwi IconHelp bloodpoints. Ocalali mogli stracić jakikolwiek Nektar, który nie wypełniał Fiolki do najbliższego wskaźnika.

Okolicznościowy Dar[ | ]

Ikona Opis
IconFavors pustulaPetals NIEDOSTĘPNY

Wzywa Byt do wygenerowania 1 Plugawego Haka i 1 Krostorośli.

  • Jako zabójca powieś ocalałego na Plugawym Haku po raz pierwszy aby zdobyć Zgniły Nektar i wypełnić Fiolkę Nektaru. Daję dodatkowe Punkty Krwi.
  • Jako ocalały znajdź i oczyść Krostorośl aby zebrać Zgniły Nektar i wypełnić Fiolkę Nektaru. Daję dodatkowe Punkty Krwi.
  • Wypełnienie Fiolki Nektaru (jako zabójca lub ocalały) daję ci 1 Trupie Serum.
  • Stakuje się.

Dostępne wyłącznie podczas wydarzenia Halloweenowa Zaraza.

NOTKA: Podczas wydarzenia, 2 podstawowe Plugawe Haki i 2 Krostorośla pojawią się na mapie.

"Pustule wypełniają powietrze zjełczałym zapachem, który niektórzy mogą uznać za kuszący."

Historia[ | ]

1. Noc[ | ]

Nie sposób opisać przerażających scen, których byłem świadkiem… Śmierć i rozpacz rządzą tym miejscem – w każdej formie, jaką przybrać może groza.

Nie potrafię już powiedzieć, jak się tu znalazłem. Pamiętam tylko gęste opary opium w ciemnej kryjówce, przywołujące słodką, przyjemną nicość.

Pośród bezkresnej nocy obudziły mnie potworne wrzaski. Leżałem u stóp starego drzewa, z którego spływały ciecze o odrażającym zapachu. Nie wiem, jak dotrzeć do tych biednych dusz, i nie chcę wiedzieć. Prowadzenie dziennika to jedyne, co mi pozostaje w tym szaleństwie.

2. Vigo[ | ]

Uciekając przed potworem, znalazłem ukryte laboratorium. Nie spodziewałem się znaleźć tylu zapasów. Widziałem półki z alkaloidami, skrzynie srebrnych strzykawek, sterty odzieży ochronnej oraz dziennik podpisany „Vigo”. Jego strony są wypełnione notatkami na temat starożytnej siły, która kształtuje to miejsce i kontroluje jego naturę. Zauważyłem także rysunki narośli, które widziałem na drzewach.

3. Zaraza[ | ]

Odszyfrowanie dziennika Viga stało się moją obsesją. Jego praca jest elegancka, ale chaotyczna. Wyciągał niejasne, niespójne wnioski.

Większość wpisów dotyczy potężnej siły, Bytu, która raz w roku podlega oczyszczeniu. W tym czasie Byt zostaje opanowany przez zarazę. Według Viga narośla rozkwitają w krostoroślu, czyli kwiecie wydzielającym trupi nektar – gęstą ciecz, którą widziałem na drzewach. Końcówka dziennika zawiera informacje o uzyskiwanym z nektaru serum, ale strony ze szczegółowym opisem jego działania i przygotowywania zostały wyrwane.

4. Ranny[ | ]

Ukrywam się w gęstym lesie. Z całych sił próbuję wymazać niepokojące obrazy, jakie wyryły mi się w pamięci. Wczoraj w nocy zniekształcony mężczyzna z przerażającymi mechanicznymi ustami wpadł do laboratorium i rozbił ścianę na kawałki. Ledwo udało mi się ujść z życiem, a podczas ucieczki zraniłem się w ramię.

Nie mam wyboru – te potwory znajdą mnie, dokądkolwiek pójdę. Mam tylko dziennik wypełniony mętnymi obietnicami ucieczki.

Wrócę do laboratorium.

5. Eskperyment[ | ]

Jestem bliski śmierci, czuję to.

Gdy wróciłem do laboratorium, zacząłem eksperymentować z trupim nektarem i udało mi się uzyskać z niego odrażające serum. Popełniłem jednak potworny błąd. Wstrzyknąłem serum w ciało martwego gryzonia – jego źrenice rozszerzyły się i truchło zadrżało. Chciałem go powstrzymać, ale wbił się w moje ramię, rozrywając ranę.

Zatrzymałem krwawienie, ale obawiam się, że było już za późno.

6. Eskperyment II[ | ]

Obudził mnie okropny krzyk dobiegający z piwnicy oraz gwałtowny przypływ mdłości. W ogromnym cierpieniu spróbowałem przypomnieć sobie, co się stało.

Po skażeniu trupim serum moja rana opuchła, a mój napastnik powrócił. Większość naszej walki widzę jak przez mgłę, ale przypominam sobie czerwone łzy spływające po jego okropnych policzkach, gdy zadrapałem mu twarz. Chwilę później kopnąłem go tak, że uderzył w ścianę. Moc, którą wtedy poczułem… Nie potrafię opisać jej słowami. Teraz wiem, że metody Viga był słuszne.

Kolejny krzyk. Mój uwięziony w piwnicy napastnik robi się niespokojny.

To dopiero początek.

7. Szczyt[ | ]

Powinienem był przewidzieć jego ucieczkę, biorąc pod uwagę solidną dawkę, którą mu podałem. Musiałem jednak zobaczyć rezultaty.

Kwiaty krostorośli kwitną teraz na ścieżce prowadzącej do laboratorium. Według dziennika Viga ich szybkie rozprzestrzenianie się oznacza szczyt zarazy.

Wkrótce zabraknie trupiego nektaru.

8. Wyczerpany[ | ]

Niewiele spałem. Pulsujący ból w ranie wywołuje u mnie niespokojny sen. Nie mam już siły na bycie cierpliwym, a moje cierpienie prowadzi do brutalnych metod.

Nie ma granic, których bym nie przekroczył.

9. Niespokojny[ | ]

Ograniczyłem swój odpoczynek do paru minut co jakiś czas – nie mogę sobie pozwolić na zmarnowanie choćby chwili. Krostorośle, które jeszcze przed chwilą były pełne nektaru, teraz usychają u stóp obumarłych drzew. Udało mi się pobrać zaledwie kilka kropel z paru marnych kwiatów.

Kończy mi się czas.

10. W końcu[ | ]

Według obliczeń Viga dzisiaj jest moja ostatnia szansa.

Napełniłem strzykawkę ostatnimi kroplami serum i wstrzyknąłem je sobie w ramię.

11. Koniec[ | ]

Wszystko zrobiłem dobrze… a jednak zawiodłem.

Utknąłem w tym piekielnym miejscu bez serum i bez schronienia.

Filmy[ | ]

Rozpoczęcie
Traper
Zakończenie

Galeria[ | ]

Wydarzenia
Bonusowe Punkty Krwi Wydarzenia w Grze
BloodpointsIcon2 Gorączka Krwi (x1.5) FulliconItems chineseFirecracker Chiński Nowy Rok 2017 (Kogut) FulliconItems willOWisp Wigilia Wszystkich Świętych 2017 IconFavors escapeCake Druga Rocznica 2018 GK Head01 WinterEvent2018 Przesilenie Zimowe 2018
BloodpointsIcon2 Krwawe Polowanie (x2) IconFavors escapeCake Pierwsza Rocznica 2017 FulliconItems winterPartyStarter Przesilenie Zimowe 2017‎‎ EventObjective summer18 survivor Letni Grill 2018 TO 021 Wschód Księżyca 2019 (Świnia)
BloodpointsIcon2 Krwawa Uczta (x3) BE Mask01 01 Jesienna Maskarada 2017 EventObjective goldCoins Kraina Wyjców 2018 (Pies) IconFavors pustulaPetals Halloweenowa Zaraza 2018 IconFavors gruesomeGateau Trzecia Rocznica 2019
Wydarzenia w Grze
IconFavors pustulaPetals Więdnąca Zaraza 2019 FulliconFavors pustulaPetals Wieczna Zaraza 2020
TO 013 Szkarłatny Rój 2020 (Szczur) AU 002 Kalendarz Adwentowy 2020
IconFavors ghastlyGateau Czwarta Rocznica 2020 FulliconItems festiveToolbox Złoty Pęd 2021
Advertisement