Dead by Daylight Wiki
Advertisement
IconHelp dailyRituals.png

Dzienne Rytuały to poboczne zadania dostępne dla graczy Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png.

Opis[]

Dzienne Rytuały mogą wykonywać zarówno Ocalali IconHelpLoading survivor.png jak i Zabójcy IconHelpLoading killer.png. Za zaliczone zadanie otrzymuje się Punkty Krwi IconHelp bloodpoints.png. Dzienne Rytuały nie są zaliczane podczas prywatnych rozgrywek (Zabij Swoich Przyjaciół).

Dzienne Rytuały są generowane każdego dnia (jeden dziennie). Niemniej jednak możesz mieć maksymalnie 3 aktywne Dzienne Rytuały. Gracze mogą usunąć jeden Dzienny Rytuał na dzień; w takiej sytuacji rytuał zostanie zastąpiony nowym.

Lista Dziennych Rytuałów[]

Rytuały Ocalałych[]

Ikona Nazwa Nagroda Opis
DailyRitualIcon objectives.png
Rytuał Rekonstrukcji 25 000 Punktów Krwi Napraw całkowitą liczbę 3 generatorów.
Droga Światła 30 000 Punktów Krwi Otwórz 1 bramę wyjściową jako ocalały.
DailyRitualIcon survival.png
Przebudzenie 25 000 Punktów Krwi Grając jako ocalały, przeżyj następującą ilość razy: 1.
Czczenie Reliktu 30 000 Punktów Krwi Ucieknij i zabierz nowy przedmiot następującą ilość razy: 1.
DailyRitualIcon altruism.png
Krwawy Taniec 25 000 Punktów Krwi Ulecz innych ocalałych o równowartość 3 pasków życia.
Ceremonia Zbawiciela 35 000 Punktów Krwi Uratuj 3 ocalałych z haka grając ocalałym.
Inicjacja 25 000 Punktów Krwi Wykonuj akcje kooperatywne przez 180 sekund.
DailyRitualIcon boldness.png
Ceremonia Ruiny 20 000 Punktów Krwi Sabotuj w całości 2 haki.
Dziki Taniec 30 000 Punktów Krwi Uciekaj przed zabójcą przez 2 minuty jako ocalały.

Rytuały Zabójców[]

Ikona Nazwa Nagroda Opis
DailyRitualIcon brutality.png
Mors Ambitio 60 000 Punktów Krwi Zabij własnoręcznie 1 ocalałych grając jako Zabójca.
DailyRitualIcon deviousness.png
Ceremonia Dzwonu 20 000 Punktów Krwi Grając jako Widmo, zaatakuj ocalałego po wyjściu z niewidzialności następującą ilość razy: 4.
Ceremonia Piły 25 000 Punktów Krwi Przepiłuj Wieśniakiem następującą liczbę ocalałych: 3.
Ceremonia Szczęk 25 000 Punktów Krwi Złap w pułapki na niedźwiedzie następującą liczbę ocalałych 3.
Ceremonia Ostatniego Oddechu 30 000 Punktów Krwi Grając jako Pielęgniarka, teleportuj się i uderz następującą liczbę ocalałych: 4.
Ceremonia Wewnętrznej Ciemności 30 000 Punktów Krwi Grając jako Kształt, podnieś poziom Wewnętrznego Zła następującą ilość razy: 4.
Ceremonia Mięsa i Błota 30 000 Punktów Krwi Grając jako Wiedźma, zaatakuj ocalałego po teleportacji następującą ilość razy: 4.
Rytuał Wstrząsu Umysłu 30 000 Punktów Krwi Grając jako Doktor, traf ocalałego Terapią Szokową następującą ilość razy: 4.
Rytuał Topora 30 000 Punktów Krwi Grając jako Łowczyni, traf ocalałego miotanym toporkiem następującą ilość razy: 4.
Ceremonia Rzeźnika 30 000 Punktów Krwi Grając jako Kanibal, powal ocalałych piłą łańcuchową następującą ilość razy: 4.
Ceremonia Koszmaru 30 000 Punktów Krwi Grając jako Koszmar, wprowadź do Świata Snu następującą liczbę ocalałych: 4.
Ceremonia Niewdzięcznych 30 000 Punktów Krwi Grając jako Świnia, użyj na ocalałych ataku z zaskoczenia następującą ilość razy: 4.
Ceremonia Klauna 30 000 Punktów Krwi Grając jako Klaun, uderz odurzonych ocalałych następującą ilość razy: 4.
Rytuał Zjawy 30 000 Punktów Krwi Jako Zjawa, uderz 4 ocalałych tuż po wyjściu ze świata duchów.
Ceremonia Plagi 30 000 Punktów Krwi Jako Plaga, uderz 4 ocalałych, którzy są maksymalnie zainfekowani, za pomocą twojej broni.
Rytuał Ghost Face'a 30 000 Punktów Krwi Jako Ghost Face, wychylając się zza rogu, oznacz 3 ocalałych by nałożyć efekt Narażenie. Uderz oznaczonych ocalałych.
DailyRitualIcon hunter.png
Rytuał Polowania 45 000 Punktów Krwi Prowadź pościg przez 3 minuty jako zabójca.
DailyRitualIcon sacrifice.png
Kult przez Ofiarowanie 30 000 Punktów Krwi Poświęć na haku 2 ocalałych.

Galeria[]

RZECZY DO ODBLOKOWANIA
Ach adeptDwight.jpgAch adeptMeg.jpg Osiągnięcia Ach adeptClaudette.jpgAch adeptJake.jpg IconHelp addons.png Dodatki do przedmiotów IconHelp dailyRituals.png Dzienne Rytuały IconHelp items.png Przedmioty IconHelp mysteryBox FP.png Tajemnicze Pudełko IconHelp offerings.png Dary IconHelp perks.png Umiejętności
Advertisement