Witaj na oficjalnej Dead by Daylight Wiki

Polskie LanguagePolish.png Kompendium wiedzy o Dead by Daylight, stworzone przez Graczy, dla Graczy.

Aktualnie utrzymujemy 1165 Artykułów (3438 Stron), które są na bieżąco aktualizowane przez użytkowników tej Wiki!

W INNYCH JĘZYKACH:
Deutsch LanguageGerman.png | English LanguageEnglish.png | Español LanguageSpanish.png | Français LanguageFrench.png | Italiano LanguageItalian.png | Português LanguagePortuguese.png | 中文 Zhōngwén LanguageChinese.png

Zachęcamy do współtworzenia Dead by Daylight Wiki poprzez tworzenie nowych artykułów lub rozbudowanie istniejących.

Do zobaczenia we Mgle!

Rozwijanie postaci, Ranking i HUD

Sanktuarium Tajemnic
(Tydzień 49)
IconHelp shrineOfSecrets.png
Umiejętności Przyswajalne Koszt Właściciele Umiejętności
Teachable botanyKnowledge.png
Wiedza Botaniczna
2000
IconHelp iridescentShards.png
Claudette Morel
S03 charSelect portrait.png
Teachable brutalStrength.png
Brutalna Siła
2000
IconHelp iridescentShards.png
Traper
K01 charSelect portrait.png
Teachable lightborn.png
Zrodzony w Świetle
2000
IconHelp iridescentShards.png
Wieśniak
K03 charSelect portrait.png
Teachable wakeUp.png
Pobudka!
2000
IconHelp iridescentShards.png
Quentin Smith
S11 charSelect portrait.png
odświeżenie za 2 dni
Polecane Przedmioty Kosmetyczne
CHAPTER XXI: Hellraiser™

Polecany film: The Realm Beyond Część 5

Tweety Twórców
Dead by Daylight Wiki

Aby napisać nowy artykuł po prostu wpisz tytuł artykułu w ramce poniżej lub w wyszukiwarce na górze strony.

  • Dodawanie zawartości
    • If you are unsure of what to do or how to create a page, search for a few articles on the same topic and see what they look like. You can always view the source code in a wiki and learn from what others have done.
    • An edit doesn't have to be massive; if you feel you don't want to create whole articles, then just fixing spelling errors and broken links is enough.
Czym jest Dead by Daylight?

Dead by Daylight jest grą horror stworzoną i rozwijaną przez Behaviour Digital Inc. oraz wydaną przez Starbreeze Studios. Jest to gra wieloosobowa akcji/survival. Jeden z graczy wciela się w niepowstrzymanego zabójcę polującego na czwórkę ocalałych, którzy starają się uciec i przeżyć.

Gra została wydana 14 Czerwca 2016 roku.

  • Jako ocalały graj samodzielnie lub z drużyną, starając się uniknąć nieznanego zagrożenia. Używaj zdobytych przedmiotów, odblokuj umiejętności i używaj elementów otoczenia aby uciec od zabójcy, który nie będzie chętny, by ci na to pozwolić.
  • Nigdy nie wiesz czego się spodziewać, z czym się mierzysz, ani jak się wydostać. Będziesz zmuszony do podejmowania wyborów bez zastanowienia, a od każdego z nich może zależeć twoje przetrwanie.
  • Znajdziesz tu każdy rodzaj zabójcy, od brutalnego sadysty do przerażającego, paranormalnego bytu. Zostań mistrzem w korzystaniu z unikalnych mocy każdego z nich i użyj ich, aby śledzić, polować, powalać i poświęcać swoje ofiary, zanim zyskają one możliwość ucieczki.
  • Mapa, okoliczności i unikalne myślenie każdego człowieka sprawiają, że każda rozgrywka w Dead by Daylight jest niepowtarzalnym, nieprzewidywalnym scenariuszem który tworzy każdy z graczy.
  • Każda postać w Dead by Daylight posiada własne umiejętności, które trzeba odblokować i które można dostosować do własnego stylu gry. Użyj swojego doświadczenia, umiejętności i wyposażenia aby piąć się na szczyt rankingu, a może odkryjesz prawdę kryjącą się za mgłą.