Czym jest Dead by Daylight?

Dead by Daylight jest grą horror stworzoną i rozwijaną przez Behaviour Digital Inc. oraz wydaną przez Starbreeze Studios. Jest to gra wieloosobowa akcji/survival. Jeden z graczy wciela się w niepowstrzymanego zabójcę polującego na czwórkę ocalałych, którzy starają się uciec i przeżyć.

Gra została wydana 14 Czerwca 2016 roku.

  • Jako ocalały graj samodzielnie lub z drużyną, starając się uniknąć nieznanego zagrożenia. Używaj zdobytych przedmiotów, odblokuj umiejętności i używaj elementów otoczenia aby uciec od zabójcy, który nie będzie chętny, by ci na to pozwolić.
  • Nigdy nie wiesz czego się spodziewać, z czym się mierzysz, ani jak się wydostać. Będziesz zmuszony do podejmowania wyborów bez zastanowienia, a od każdego z nich może zależeć twoje przetrwanie.
  • Znajdziesz tu każdy rodzaj zabójcy, od brutalnego sadysty do przerażającego, paranormalnego bytu. Zostań mistrzem w korzystaniu z unikalnych mocy każdego z nich i użyj ich, aby śledzić, polować, powalać i poświęcać swoje ofiary, zanim zyskają one możliwość ucieczki.
  • Mapa, okoliczności i unikalne myślenie każdego człowieka sprawiają, że każda rozgrywka w Dead by Daylight jest niepowtarzalnym, nieprzewidywalnym scenariuszem który tworzy każdy z graczy.
  • Każda postać w Dead by Daylight posiada własne umiejętności, które trzeba odblokować i które można dostosować do własnego stylu gry. Użyj swojego doświadczenia, umiejętności i wyposażenia aby piąć się na szczyt rankingu, a może odkryjesz prawdę kryjącą się za mgłą.