Z Dead by Daylight Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Witaj na oficjalnej Dead by Daylight Wiki
Polskie LanguagePolish.png kompendium wiedzy o Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png, stworzone przez graczy, dla graczy.

Aktualnie utrzymujemy aż 3321 stron (1124 artykułów) wraz z 28 405 514 użytkownikami rozwijającą tą Wiki!

W INNYCH JĘZYKACH:
Deutsch LanguageGerman.png | English LanguageEnglish.png| Español LanguageSpanish.png | Italiano LanguageItalian.png | Português LanguagePortuguese.png | 中文 Zhōngwén LanguageChinese.png

Nie wahaj się przed aktualizowaniem artykułów lub tworzeniem brakujących.

Do zobaczenia w Mgle!

Rozwijanie postaci, Ranking i HUD

Sanktuarium Tajemnic
(Tydzień 19)
IconHelp shrineOfSecrets.png
Umiejętność Przyswajalna Koszt Unikalne dla
Teachable balancedLanding.png
Miękkie Lądowanie
2000
IconHelp iridescentShards.png
Nea Karlsson
S05 charSelect portrait.png
Teachable aNursesCalling.png
Wezwanie Pielęgniarki
2000
IconHelp iridescentShards.png
Pielęgniarka
K04 charSelect portrait.png
Teachable hexTheThirdSeal.png
Klątwa: Trzecia Pieczęć
2000
IconHelp iridescentShards.png
Wiedźma
K06 charSelect portrait.png
Teachable builtToLast.png
Trwałość Przede Wszystkim
2000
IconHelp iridescentShards.png
Feliks Richter
S23 charSelect portrait.png
odświeżenie za 2 dni
Polecane Przedmioty Kosmetyczne
CHAPTER XIX: All-Kill

Polecany film: The Realm Beyond Część 4

Tweety Twórców
Dead by Daylight Wiki

Aby napisać nowy artykuł po prostu wpisz tytuł artykułu w ramce poniżej lub w wyszukiwarce na górze strony.

  • Dodawanie zawartości
    • If you are unsure of what to do or how to create a page, search for a few articles on the same topic and see what they look like. You can always view the source code in a wiki and learn from what others have done.
    • An edit doesn't have to be massive; if you feel you don't want to create whole articles, then just fixing spelling errors and broken links is enough.
Czym jest Dead by Daylight?

Dead by Daylight jest grą horror stworzoną i rozwijaną przez Behaviour Digital Inc. oraz wydaną przez Starbreeze Studios. Jest to gra wieloosobowa akcji/survival. Jeden z graczy wciela się w niepowstrzymanego zabójcę polującego na czwórkę ocalałych, którzy starają się uciec i przeżyć.

Gra została wydana 14 Czerwca 2016 roku.

  • Jako ocalały graj samodzielnie lub z drużyną, starając się uniknąć nieznanego zagrożenia. Używaj zdobytych przedmiotów, odblokuj umiejętności i używaj elementów otoczenia aby uciec od zabójcy, który nie będzie chętny, by ci na to pozwolić.
  • Nigdy nie wiesz czego się spodziewać, z czym się mierzysz, ani jak się wydostać. Będziesz zmuszony do podejmowania wyborów bez zastanowienia, a od każdego z nich może zależeć twoje przetrwanie.
  • Znajdziesz tu każdy rodzaj zabójcy, od brutalnego sadysty do przerażającego, paranormalnego bytu. Zostań mistrzem w korzystaniu z unikalnych mocy każdego z nich i użyj ich, aby śledzić, polować, powalać i poświęcać swoje ofiary, zanim zyskają one możliwość ucieczki.
  • Mapa, okoliczności i unikalne myślenie każdego człowieka sprawiają, że każda rozgrywka w Dead by Daylight jest niepowtarzalnym, nieprzewidywalnym scenariuszem który tworzy każdy z graczy.
  • Każda postać w Dead by Daylight posiada własne umiejętności, które trzeba odblokować i które można dostosować do własnego stylu gry. Użyj swojego doświadczenia, umiejętności i wyposażenia aby piąć się na szczyt rankingu, a może odkryjesz prawdę kryjącą się za mgłą.