Z Dead by Daylight Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Witaj na oficjalnej Dead by Daylight Wiki
Polskie LanguagePolish.png kompendium wiedzy o Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png, stworzone przez graczy, dla graczy.

Aktualnie utrzymujemy aż 3333 stron (1125 artykułów) wraz z 28 438 759 użytkownikami rozwijającą tą Wiki!

W INNYCH JĘZYKACH:
Deutsch LanguageGerman.png | English LanguageEnglish.png| Español LanguageSpanish.png | Italiano LanguageItalian.png | Português LanguagePortuguese.png | 中文 Zhōngwén LanguageChinese.png

Nie wahaj się przed aktualizowaniem artykułów lub tworzeniem brakujących.

Do zobaczenia w Mgle!

Rozwijanie postaci, Ranking i HUD

Sanktuarium Tajemnic
(Tydzień 19)
IconHelp shrineOfSecrets.png
Umiejętności Przyswajalne Koszt Właściciele Umiejętności
Teachable monitorAndAbuse.png
Bestialska Obserwacja
2000
IconHelp iridescentShards.png
Doktor
K07 charSelect portrait.png
Teachable noMither.png
Bez Biadolenia
2000
IconHelp iridescentShards.png
David King
S10 charSelect portrait.png
Teachable surveillance.png
Inwigilacja
2000
IconHelp iridescentShards.png
Świnia
K11 charSelect portrait.png
Teachable secondWind.png
Drugi Oddech
2000
IconHelp iridescentShards.png
Steve Harrington
S19 charSelect portrait.png
odświeżenie za 7 dni
Polecane Przedmioty Kosmetyczne
CHAPTER XIX: All-Kill

Polecany film: The Realm Beyond Część 5

Tweety Twórców
Dead by Daylight Wiki

Aby napisać nowy artykuł po prostu wpisz tytuł artykułu w ramce poniżej lub w wyszukiwarce na górze strony.

  • Dodawanie zawartości
    • If you are unsure of what to do or how to create a page, search for a few articles on the same topic and see what they look like. You can always view the source code in a wiki and learn from what others have done.
    • An edit doesn't have to be massive; if you feel you don't want to create whole articles, then just fixing spelling errors and broken links is enough.
Czym jest Dead by Daylight?

Dead by Daylight jest grą horror stworzoną i rozwijaną przez Behaviour Digital Inc. oraz wydaną przez Starbreeze Studios. Jest to gra wieloosobowa akcji/survival. Jeden z graczy wciela się w niepowstrzymanego zabójcę polującego na czwórkę ocalałych, którzy starają się uciec i przeżyć.

Gra została wydana 14 Czerwca 2016 roku.

  • Jako ocalały graj samodzielnie lub z drużyną, starając się uniknąć nieznanego zagrożenia. Używaj zdobytych przedmiotów, odblokuj umiejętności i używaj elementów otoczenia aby uciec od zabójcy, który nie będzie chętny, by ci na to pozwolić.
  • Nigdy nie wiesz czego się spodziewać, z czym się mierzysz, ani jak się wydostać. Będziesz zmuszony do podejmowania wyborów bez zastanowienia, a od każdego z nich może zależeć twoje przetrwanie.
  • Znajdziesz tu każdy rodzaj zabójcy, od brutalnego sadysty do przerażającego, paranormalnego bytu. Zostań mistrzem w korzystaniu z unikalnych mocy każdego z nich i użyj ich, aby śledzić, polować, powalać i poświęcać swoje ofiary, zanim zyskają one możliwość ucieczki.
  • Mapa, okoliczności i unikalne myślenie każdego człowieka sprawiają, że każda rozgrywka w Dead by Daylight jest niepowtarzalnym, nieprzewidywalnym scenariuszem który tworzy każdy z graczy.
  • Każda postać w Dead by Daylight posiada własne umiejętności, które trzeba odblokować i które można dostosować do własnego stylu gry. Użyj swojego doświadczenia, umiejętności i wyposażenia aby piąć się na szczyt rankingu, a może odkryjesz prawdę kryjącą się za mgłą.