Dead by Daylight Wiki
Advertisement
Artystka
K26 charSelect portrait
Nazwa Carmina Mora
Płeć Kobieta
Pochodzenie Chilanka
Lokacja Zapomniany Cmentarz
Moc Ptaki Udręki
Typ Mocy Ataku Specjalny Atak

(Uderzenie Złowieszcze Kruki)

Broń Ostra Szpachelka
Prędkość RuchuIconStatusEffects haste 115 % | 4.6 m/s
Zasięg TerroruIconHelp terrorRadius 32 metrów
Wzrost IconHelp height Średni
DLC CHAPTER 22: Portrait of a Murder
Aktor Głosowy Nieujawniona Aktorka Głosowa
Koszt 9,000 Błyszczących OdłamkówIconHelp iridescentShard trimmed

500 Złocistych MikrobiomówIconHelp auricCells

Muzyka Menu

Carmina Mora znana jako " Artystka" jest jedną z 33 ZabójcówIconHelpLoading killer w Dead by DaylightIconHelp DBDlogo.

Jest ona częścią dodatku CHAPTER 22: Portrait of a Murder, który ukazał się 30 listopada 2021 roku.

Opis Postaci[ | ]

New Store Artist

Artystka jest zabójczynią specjalizującą się w atakach na odległość i zwiadzie. Potrafi posyłać Złowieszcze Kruki w różne miejsca na Mapie, aby ujawniać i atakować Ocalałych.

Jej Umiejętności Przyswajalne, Ponure ObjęciaIconPerks grimEmbrace, Hak Plagi: Rezonans BóluIconPerks scourgeHookPainResonance i Klątwa: PentimentoIconPerks hexPentimento, umożliwiają jej przerywanie zadań Ocalałych, dręczenie powieszonych Ocalałych oraz wykorzystywanie zniszczonych Totemów.

Poziom Trudności: Średni

Tło Fabularne[ | ]

K26 storeBackground

Carmina Mora była utalentowaną artystką, która nosiła w sobie poczucie winy za śmierć młodszego brata. Dorastając w ponurej nadmorskiej wiosce w południowym Chile, szkicowała zachwycające krajobrazy Patagonii. Przesiadywała na zewnątrz, malowała dramatyczne fiordy i karmiła wrony, które zagnieździły się na drzewie obok domu.

Dorastała, czując się winna za nagłe odejście matki. Ojciec obwiniał Carminę, co jeszcze bardziej pogłębiało jej smutek. Została opiekunką Matiasa, swojego młodszego brata, mimo że sama była jeszcze dzieckiem.

Rok później Carmina malowała z Matiasem na dworze, kiedy zadzwonił telefon. Ojciec został na dworze, popijając piwo. Carmina pospieszyła do domu, by odebrać telefon. Kilka sekund później odłożyła słuchawkę. Kiedy znowu wyszła przed dom, Matiasa nigdzie nie było. Zapytała ojca, ale ten nie zwracał na syna uwagi. Wołała imię brata i szukała go wszędzie. Podczas poszukiwań zobaczyła jaskrawoczerwony płaszcz pływający w wąskim strumyku przy domu – płaszcz Matiasa. Wskoczyła do potoku i znalazła brata pływającego na powierzchni z pustymi, niemrugającymi oczami. Wpadł i utonął.

Jej krzyk rozdarł niebo. Ojciec znalazł Carminę szlochającą na brzegu potoku, trzymającą w ramionach ciało brata, otoczoną przez chmarę wron. Wyrwał jej ciało Matiasa, a ona płakała, aż głos jej się załamał.

Następnego ranka świat spowiła ciemność. Ojciec nie odezwał się ani słowem, bo nie musiał. Carmina wiedziała, że to wszystko jej wina. Mijały miesiące, a jej strata pozostawała świeża jak poranna rosa. Okaleczona wstrętem do samej siebie nie mogła już malować. Bez Matiasa życie nie miało sensu.

W ponury poranek w dzień urodzin Matiasa Carmina poszła na wąski mostek kilka przecznic od domu. Była przekonana, że nic nie przyniesie jej ulgi. Matka odeszła, brat nie żył, a ojciec obwiniał ją o wszystko. Była przekonana, że nie ma już po co żyć.

Podeszła do barierki mostu, który stał nad wzburzoną rzeką. Miejscowi nazywali to miejsce Skokiem Śmierci. Kilka samochodów przejechało obok Carminy, ale żaden się nie zatrzymał. Nikogo nie obchodziła. Przeszła przez barierkę i nogi zachwiały się jej, gdy stanęła na krawędzi mostu. Spojrzała w dół na rwącą rzekę, rozbijającą się o olbrzymi głaz. Zamknęła oczy.Do zobaczenia wkrótce, Matias.

Nagle niebo wypełniła kakofonia pisków. Carmina otworzyła oczy i zobaczyła czarną chmurę piór lecącą w jej kierunku. Chmura rozstąpiła się i z nieba sfrunęły czarne, błyszczące wrony. Jedna wylądowała na ramieniu Carminy i wpatrzyła się uważnie w jej oczy, jakby chciała spojrzeć w głąb duszy. Uścisk dziewczyny na poręczy rozluźnił się, a wrona zaskrzeczała donośnie. Carmina wpatrywała się we wronę zdezorientowana.

Na poręczy wylądowała kolejna wrona, potem następna. Wkrótce stado ptaków obsiadło barierkę mostu w pobliżu dziewczyny. Czuła na sobie ich ciężkie spojrzenia, wyrachowane i enigmatyczne, jakby ją oceniały. Spojrzała na sekundę w dół i grzmot skrzeków przerwał jej mroczne myśli. Wrony zdawały się o nią troszczyć. Zwisając nad krawędzią, z wiatrem rozwiewającym jej kruczoczarne włosy, Carmina czuła się podobna do ptaków. Po raz pierwszy od śmierci Matiasa nie była samotna.

Wróciła do domu, by dać życiu kolejną szansę. Wrony odleciały, ale dziewczyna podejrzewała, że jeśli coś jej się stanie, wrócą.

Zainspirowana tym, czego doświadczyła, wzięła do ręki pędzel. W kolejnych tygodniach malowała swoje przeżycia. Używała czarnego tuszu, aby przedstawić Skok Śmierci z czarną chmurą piór – chmarą wron, które uratowały jej życie. To doświadczenie było przełomowe i zapoczątkowało charakterystyczny dla niej surrealistyczny styl czarnego atramentu.

Po kilku latach przez ciemność przebił się kolor, a zmiana medium rozwinęła formę artystyczną Carminy. Kobieta malowała wielkoformatowe murale na ruchliwych skrzyżowaniach, projektowała okazałe kostiumy i recytowała bojówkarską poezję. Sztuka Carminy ukazywała lokalne, osobiste tragedie w większej skali, przez co stawały się niemożliwe do zignorowania. A w ślad za nią podążały wrony.

Jej występy stawały się coraz śmielsze i przyciągały uwagę artystów, dla których jej styl był ożywczy. Zbliżyła się do grupy malarzy, którzy rozumieli jej obrazoburczą wizję. Jej dzieła zapoczątkowały ruch surrealistów na wielką skalę, który wkrótce stał się fenomenem.

Sława Carminy wzrosła na tyle, że twórczynią zainteresowała się międzynarodowa firma The Vack Label. Carmina zbadała grupę i odkryła, że ta ofiarowuje dzieła sztuki wybranym kongresmenom o złej reputacji. Artyści, którym Vack zlecało pracę, zdawali się potem znikać bez śladu.

Zdeterminowana, by ujawnić powiązania grupy ze skorumpowaną polityką, Carmina przyjęła zlecenie od Vack. W kolejnym tygodniu namalowała gigantyczny mural na cmentarnym kolumbarium. Przedstawiał logo Vack Label jako surrealistycznego ponurego żniwiarza zbierającego plony z pól chilijskich rodzin. Podczas malowania miała na sobie teatralną suknię, na której wyszyła wiersz o rewolucji politycznej.

Praca wywołała gwałtowną debatę na temat korupcji. Wywołane kontrowersje sprawiły, że Carmina stała się celem. Po otrzymaniu anonimowych gróźb śmierci schroniła się w domu ojca, a dla bezpieczeństwa zabrała ze sobą najbliższych przyjaciół.

Tej nocy do domu wtargnęła banda zamaskowanych strzelców. Szybko obezwładnili Carminę i jej przyjaciół, wrzucili ich do furgonetki i odjechali.

Następnego ranka suchy wietrzyk sypnął piaskiem w twarz Carminy i obudził ją. Siedziała na krześle pośrodku pustyni, ze związanymi nogami i rękami w kajdankach. Jej przyjaciele leżeli związani na ziemi. Cień padł na jej twarz. Carmina spojrzała w górę.

Podszedł do niej mężczyzna ubrany w długą szatę, z twarzą ukrytą w ciemnym kapturze. Wyciągnął srebrzysty nóż.

Złapał ją za ręce i wyrecytował coś w nieznanym języku. Carmina patrzyła na niego. Zatrzymał się i gwałtownym ruchem opuścił ostrze.

Krzyczała w agonii. Jej przyjaciele obudzili się i ujrzeli straszliwy widok: odcięte ręce Carminy spadające na piasek. Zaraz za nimi w kałuży krwi wylądowały też kajdanki.

Zakapturzony mężczyzna uśmiechnął się z satysfakcją I jak będziesz teraz malować? Carmina przeklinała i krzyczała na niego, próbując wyrwać się z więzów na nogach.

Mężczyzna złapał ją za brodę. Splunęła mu w twarz.

Chrząknął, rozchylił jej usta i wyciągnął język. Carmina walczyła z jego uściskiem. Gwałtownym uderzeniem mężczyzna odciął jej język.

Zawyła z bólu. Mężczyzna wytarł ostrze o szatę, zostawiając ślad krwi. I jak będziesz teraz recytować wiersze?

Smutek narastał w piersi Carminy. Był ostrzejszy niż ból. Ogarnęła ją niekontrolowana wściekłość, a żal i poczucie straty zawładnęły jej zmysłami. Straciła brata. A teraz straciła jedyny sposób na radzenie sobie z tym bólem. Carmina krzyczała jak w dniu śmierci brata.

Głośne skrzeki niosły się echem po pustkowiu. Niebo przesłaniał cyklon ciemnych chmur. Czarne pióra opadły na krwawiące ręce Carminy. Spojrzała w górę i zobaczyła, jak stado wron wylatuje z chmur i nurkuje na zakapturzonego mężczyznę.

Gdy ptaki bezlitośnie dziobały jego ciało, Carmina uśmiechała się, obserwując, jak jej surrealistyczna sztuka nabiera życia.

Jednak serce kobiety zawrzało z wściekłości, gdy zobaczyła, że wrony ruszyły na swój kolejny cel: jej przyjaciół na ziemi. Krzyczała, gdy ogarniały ją fale bólu, poczucia winy i przerażenia. Ale na próżno – żarłoczne kruki były nie do opanowania.

Przed oczami zobaczyła ciemność, gdy agonalne krzyki jej przyjaciół się nasiliły. Nadchodziła śmierć i znów była to jej wina.

Ogarnęła ją głęboka czarna mgła.

Wyposażenie[ | ]

Unikalne Umiejętności[ | ]

Artystka posiada 3 UmiejętnościIconHelp perks, które są unikalne do jej:

Ponure Objęcia Ponure Objęcia
Your act of servitude to The Entity has not gone unnoticed.

Each time a Survivor is hooked for the first time, Ponure Objęcia gains 1 Token.

Upon reaching 4 Tokens, Ponure Objęcia activates:

  • Blocks all GeneratoryIconHelpLoading generators for 30/35/40 sekund.
  • The AuraIconHelp auras of the Obsession is revealed to you for 6 seconds.
"Are we nothing but prisoners to our sorrow?" — Carmina Mora
Hak Plagi: Rezonans Bólu Hak Plagi: Rezonans Bólu
Overwhelming pain reverberates outwards.

At the start of the Trial, 4 random Hooks are changed into Scourge Hooks:

  • The AuryIconHelp auras of Scourge Hooks are revealed to you in white.

Start the Trial with 4 Tokens.

Each time a Survivor is hooked on a Scourge Hook for the first time, 1 Token is consumed and the following effects apply:

  • The GeneratorIconHelpLoading generators with the most Progression explodes and instantly regresses by 15/20/25 % of its maximum possible Progression.
  • Normal Generator Regression applies afterwards.
  • All Survivors repairing that Generator will scream, but not reveal their location.
Hak Plagi: Rezonans Bólu is disabled for the remainder of the Trial once all Tokens are consumed.

"The pain spills beyond flesh/darkness staining the horizon." — Girl in the Shadow by Carmina Mora

Klątwa: Pentimento Klątwa: Pentimento
You reveal the true power of the Totems, hidden within their remains.

You can perform a ritual on a cleansed Totem to resurrect it as a Rekindled Totem.
For each Rekindled Totem active at the same time, Klątwa: Pentimento gains an additional effect:

  • 1 Totem: reduces all Survivors' Repair speed by 20/25/30 %.
  • 2 Totems: reduces all Survivors' Healing speed by 20/25/30 %.
  • 3 Totems: reduces all Survivors' Recovery speed from being downed by 20/25/30 %.
  • 4 Totems: reduces all Survivors' Exit Gate Opening speed by 20/25/30 %.
  • 5 Totems: all Totems are permanently blocked by The BytIconHelp entity.

When a Rekindled Totem is cleansed, its remains are consumed by The Entity and it cannot be rekindled.

"Though a pentimento is an inherently concealed piece of art, there is something to be said of the desire to discover that which is beyond." — A Guide to Art & Process (1961)

Prestiż[ | ]

Prestiżowanie Artystki automatycznie doda Poziom I jej Unikalnych Umiejętności do wyposażenia wszystkich innych Zabójców i umożliwi odblokowanie wersji wyższych poziomów do pojawienia się w jej Krwistej SieciIconHelp bloodweb.

Prestiżowanie Artystka dwa razy więcej automatycznie odblokowuje odpowiednio Poziom II i Poziom III dla wyposażenia innych Zabójców.

Broń: Ostra szpachelka[ | ]

K26 W01

Ostra szpachelka jest Podstawową Bronią Artystka.
Absurdalne krawędzie rzeczywistości przekuły szpachelkę, której używała do mieszania farb przy tworzeniu swoich murali, w ostre jak brzytwa ostrze.

Moc: Ptaki Udręki[ | ]

FulliconPowers birdsOfTorment
Quotes left Ze źródła wiecznej agonii przybywa rój ciemności – dzikie i zawzięte stado czarnych jak tusz kruków. Quotes right

Naciśnij i przytrzymaj przycisk mocy, aby naładować Ptaki Udręki. Gdy zostaną w pełni naładowane, wciśnij przycisk ataku, aby przyzwać złowieszczego kruka. Możesz szybko powtórzyć to działanie, nieustannie przytrzymując przycisk mocy i wciskając przycisk ataku.

Po przyzwaniu co najmniej jednego złowieszczego kruka przez pewien czas pozostaje on bezczynny. Przyzwanie nowego kruka wydłuża czas nieaktywności poprzedniego.

Naciścnij przycisk umiejętności aby posłać złowieszcze kruki do lotu.

Złowieszcze kruki są w stanie zadawać obrażenia na początkowym etapie swojego lotu wskazywanym zabójcy przez trasę lotu.

Gdy złowieszczy kruk opuści swoją trase lotu, nie może już zadawać obrażeń, ale jest w stanie przenikać przez przeszkody i ujawniać pobliskich ocalałych za pomocą instynktu zabójcy.

W tej fazie złowieszcze kruki otaczają stadem zaatakowanego ocalałego, umozliwiając zabójcy wykrycie aury stada. Ocalały może rozgonić kruki wykonywując odpowiednie akcje lub wchodząc do szafki. W trakcie rozganiania aura stada nie jest widoczna dla zabójcy.

Ocalały otoczony przez stado odniesie obrażenia, jeśli zostanie zaatakowany przez drugiego złowieszczego kruka.

Ciekawostki o mocy[ | ]

Prędkości Ruchu:

Główny Artykuł

Aspekty Mocy:

  • Aspekty Mocy TBA

Dodatki dla Mocy Ptaki Udręki[ | ]

Ikona Nazwa Opis
Gęsta Smoła}}
Gęsta Smoła Lepki, kleisty szlam, który Carmina wykorzystywała podczas tworzenia eksperymentalnego dzieła. Niemal nie sposób się go pozbyć gdy przyklei się do skóry.
  • Wydłuża czas, jaki ocaleli mają na rozgonienie stada złowieszczych kruków, o 0,5 sekundy.
Niezatytułowana Agonia}}
Niezatytułowana Agonia Płótno, które po śmierci Matiasa stało się celem ataku pędzlem i czarną farbą. Promieniuje przytłaczającym uczuciem żalu.
  • Gdy stado złowieszczych kruków zaatakuje ocalałego, nakłada na niego efekt Skrępowany utrzymujący się przez 1,5 sekundy.
Gnijąca Padlina}}
Gnijąca Padlina Odrażająca sterta mięsa i wnętrzności. Przyciaga głodne kruki szukające czegoś do zjedzenia.
  • Skraca czas odnowienia Ptaków Udręki o 0,5 sekundy po poderwaniu się złowieszczego kruka do lotu.
Cierniste Gniazdo}}
Cierniste Gniazdo Puste gniazdo, które znajdowało się w pobliżu domu Carminy. Tkwią w nim ostre ciernie.
  • Na ocalalych, którzy odniosą obrażenia w wyniku ataku złowieszczego kruka, nakładane są efekty Zmasakrowany oraz Krwotok.
Srebrny Dzwonek}}
Srebrny Dzwonek Lśniący bibelot, który spodobał się krukowi. Dźwięk dzwonka rozpraszał wszystkich, poza Carminą.
  • Na ocalałego otoczonego przez stado złowieszczych kruków nakładany jest efekt Nieświadomy.
O Żalu, O Kochanku!}}
O Żalu, O Kochanku! Abstrakcja wykonana tuszem, którą Carmina namalowała przed udaniem się do Skoku Śmierci.
  • Gdy złowieszcze kruki dopadną ocalałego, nakładają na niego efekt Wyczerpany.
Najciemniejszy Tusz}}
Najciemniejszy Tusz Nienaturalny tusz, tak złowieszczy i mroczny, że zdaje się pochłaniać światło.
  • Gdy złowieszcze kruki dopadną ocalałego, nakładają na niego efekt Oślepienie, który utrzymuje się przez 15 sekund od chwili odpędzenia złowieszczych kruków od ocalałego.
Odcięte Dłonie}}
Odcięte Dłonie Dłonie Carminy odcięte tuż przed jej śmiercią. Ich widok wzbudza furię w niej i jej obrońcach.
  • Ocalali znajdujący się w pobliżu osoby otoczonej przez stado złowieszczych kruków również zostają przez nie otoczone.

„I jak będziesz teraz malowała?” — Zakapturzony mężczyzna

Opalizujące Pióro}}
Opalizujące Pióro Przypominające szkło pióro uformowane z samej Mgły. Choć samo w sobie jest proste, to symbolizuje tych, którzy czuwają nad Carminą.
  • Artystka zyskuje efekt Niewykrywalny, gdy podczas odnawiania Ptaków Udręki nie posiada żadnych złowieszczych kruków.
  • Zmniejsza maksymalną liczbę złowieszczych kruków o 1.

„Uratowali mnie, gdy nie mogłam uratować siebie sama.” — Carmina Mora

Osiągnięcia[ | ]

Obecnie dostępne są 2 Osiągnięcia związane z Artystka:

Ikona Nazwa Opis
Adept Artystka}}
Adept Artystka
{{{2}}}}}
{{{2}}}

Opcje Kosmetyczne[ | ]

Gracze mogą wybierać spośród różnych opcji kosmetycznych dla Artystka:

Domyślne[ | ]

Szablon:Artystki Default Cosmetics

Prestiż[ | ]

Szablon:Artystki Prestige Cosmetics

Specjalne[ | ]

Szablon:Artystki Special Cosmetics

IconHelp store Sklep w Grze[ | ]

CategoryIcon outfits Stroje[ | ]

Szablon:Artystki Outfit Store

CategoryIcon head Głowa[ | ]

Szablon:Artystki Head Store

CategoryIcon body Ciało[ | ]

Szablon:Artystki Body Store

CategoryIcon weapons Broń[ | ]

Szablon:Artystki Weapon Store

DLC[ | ]

Artystkajest częścią 1 DLC:

  • CHAPTER 22: Portrait of a Murder

Ciekawostki[ | ]

  • TBA Ciekawostki Artystka.

ZABÓJCY IconHelpLoading killer
POSTAWOWA GRA /
ROZDZIAŁY
1 - 2
K01 charSelect portrait Evan MacMillan - TraperIconHelpLoading trapper K02 charSelect portrait Philip Ojomo - WidmoIconHelpLoading wraith K03 charSelect portrait Max Thompson Jr. - WieśniakIconHelpLoading hillbilly K04 charSelect portrait Sally Smithson - PielęgniarkaIconHelpLoading nurse K05 charSelect portrait Michael Myers - KształtIconHelpLoading shape
ROZDZIAŁY
3 - 6
K06 charSelect portrait Lisa Sherwood - WiedźmaIconHelpLoading hag K07 charSelect portrait Herman Carter - DoktorIconHelpLoading doctor K08 charSelect portrait Anna - ŁowczyniIconHelpLoading huntress K09 charSelect portrait Bubba Sawyer - KanibalIconHelpLoading cannibal K10 charSelect portrait Freddy Krueger - KoszmarIconHelpLoading nightmare
ROZDZIAŁY
7 - 11
K11 charSelect portrait Amanda Young - ŚwiniaIconHelpLoading pig K12 charSelect portrait Jeffrey Hawk - KlaunIconHelpLoading clown K13 charSelect portrait Rin Yamaoka - ZjawaIconHelpLoading spirit K14 charSelect portrait Frank, Julie, Susie, Joey - LegionIconHelpLoading legion K15 charSelect portrait Adiris - PlagaIconHelpLoading plague
ROZDZIAŁY
12 - 16
K16 charSelect portrait Danny Johnson - Ghost FaceIconHelpLoading ghost K17 charSelect portrait DemogorgonIconHelpLoading demogorgon K18 charSelect portrait Kazan Yamaoka - OniIconHelpLoading oni K19 charSelect portrait Caleb Quinn - ŚmiercionoścaIconHelpLoading deathslinger K20 charSelect portrait Pyramid Head - KatIconHelpLoading wales
ROZDZIAŁY
17 - 21
K21 charSelect portrait Talbot Grimes - ZarazaIconHelpLoading blight K22 charSelect portrait Charlotte & Victor Deshayes - BliźniętaIconHelpLoading twins K23 charSelect portrait Ji-Woon Hak - MagikIconHelpLoading trickster K24 charSelect portrait Nemesis T-Type - NemesisIconHelpLoading nemesis K25 charSelect portrait Elliot Spencer - CenobitaIconHelpLoading cenobite
ROZDZIAŁY
22 - 26
K26 charSelect portrait Carmina Mora - ArtystkaUnknown QuestionMark K27 charSelect portrait Sadako Yamamura - OnryōUnknown QuestionMark K28 charSelect portrait WgłębnikUnknown QuestionMark K29 charSelect portrait Albert Wesker - Mózg OperacjiUnknown QuestionMark K30 charSelect portrait Tarhos Kovács - RycerzUnknown QuestionMark
ROZDZIAŁY
27 - 29
K31 charSelect portrait Adriana Imai - CzaszkarkaUnknown QuestionMark K32 charSelect portrait HUX-A7-13 - OsobliwośćUnknown QuestionMark K33 charSelect portrait KsenomorfUnknown QuestionMark
OCALALI IconHelpLoading survivor
POSTAWOWA GRA /
ROZDZIAŁ 1
S01 charSelect portrait Dwight FairfieldSurvivorDwight S02 charSelect portrait Meg ThomasSurvivorMeg S03 charSelect portrait Claudette MorelSurvivorClaudette S04 charSelect portrait Jake ParkSurvivorJake S05 charSelect portrait Nea KarlssonSurvivorNea
ROZDZIAŁY
2 - 5
S06 charSelect portrait Laurie StrodeSurvivorLaurie S07 charSelect portrait Ace ViscontiSurvivorAce S08 charSelect portrait Bill OverbeckSurvivorBill S09 charSelect portrait Feng MinSurvivorFeng S10 charSelect portrait David KingSurvivorDavid
ROZDZIAŁY
6 - 10
S11 charSelect portrait Quentin SmithSurvivorQuentin S12 charSelect portrait David TappSurvivorTapp S13 charSelect portrait Kate DensonSurvivorKate S14 charSelect portrait Adam FrancisSurvivorAdam S15 charSelect portrait Jeff JohansenSurvivorJeff
ROZDZIAŁY
11 - 14
S16 charSelect portrait Jane RomeroSurvivorJane S17 charSelect portrait Ash WilliamsSurvivorAsh S18 charSelect portrait Nancy WheelerSurvivorNancy S19 charSelect portrait Steve HarringtonSurvivorSteve S20 charSelect portrait Yui KimuraSurvivorYui
ROZDZIAŁY
15 - 19
S21 charSelect portrait Zarina KassirSurvivorZarina S22 charSelect portrait Cheryl MasonSurvivorCheryl S23 charSelect portrait Feliks RichterSurvivorFelix S24 charSelect portrait Élodie RakotoSurvivorElodie S25 charSelect portrait Yun-Jin LeeSurvivorYun-Jin
ROZDZIAŁY
20 - 23
S26 charSelect portrait Jill ValentineSurvivorJill S27 charSelect portrait Leon Scott KennedySurvivorLeon S28 charSelect portrait Mikaela ReidSurvivorMikaela S29 charSelect portrait Jonah VasquezSurvivorJonah S30 charSelect portrait Yoichi AsakawaSurvivorYoichi
ROZDZIAŁY
24 - 27
S31 charSelect portrait Haddie KaurSurvivorHaddie S32 charSelect portrait Ada WongUnknown QuestionMark S33 charSelect portrait Rebecca ChambersUnknown QuestionMark S34 charSelect portrait Vittorio ToscanoUnknown QuestionMark S35 charSelect portrait Thalita LyraUnknown QuestionMark
ROZDZIAŁY
27 - 29
S36 charSelect portrait Renato LyraUnknown QuestionMark S37 charSelect portrait Gabriel SomaUnknown QuestionMark S38 charSelect portrait Nicolas CageUnknown QuestionMark S39 charSelect portrait Ellen RipleyUnknown QuestionMark
LEGENDARNE POSTACIE
Plik:S27 Carlos charSelect portrait.png Carlos Oliveira Plik:K25 Chatterer charSelect portrait.png Chatterer Plik:S27 Chris charSelect portrait.png Chris Redfield Plik:S26 Claire charSelect portrait.png Claire Redfield Plik:S22 Cybil charSelect portrait.png Cybil Bennett Plik:K14 HUNK charSelect portrait.png HUNK
Plik:S22 James charSelect portrait.png James Sunderland Plik:S22 Lisa charSelect portrait.png Lisa Garland Plik:K07 Look-See charSelect portrait.png Look-See Plik:K08 Mordeo charSelect portrait.png Mordeo Plik:S26 Sheva charSelect portrait.png Sheva Alomar Plik:S19 Jonathan charSelect portrait.png Jonathan Byers
Plik:K18 Armoured Titan charSelect portrait.png Wzmocniony Tytan Plik:K13 War Hammer Titan charSelect portrait.png Tytan Obuchowy Plik:K21 Birkin charSelect portrait.png William Birkin Plik:S22 Maria charSelect portrait.png Maria
POSTACIE MITYCZNE
Plik:K08 Baba Yaga charSelect portrait.png Baba Jaga Plik:K21 Ferryman charSelect portrait.png Przewoźnik Plik:K01 Krampus charSelect portrait.png Krampus Plik:K18 Minotaur charSelect portrait.png Minotaur Plik:K26 Jabberwock charSelect portrait.png Dziaberłak
POSTACIE KOSTUMOWE
Plik:S22 Alessa charSelect portrait.png Alessa Gillespie Plik:S02 Annie charSelect portrait.png Annie Leonhart Plik:S23 Armin charSelect portrait.png Armin Arlert Plik:K06 Birch charSelect portrait.png Birch Plik:S01 Eren charSelect portrait.png Eren Yeager Plik:K23 GodOfDesire charSelect portrait.png God of Desire
Plik:K27 Rotten Remains charSelect portrait.png Rotten Remains Plik:S21 Hange charSelect Portrait.png Hange Zoë Plik:S13 Historia charSelect portrait.png Historia Reiss Plik:S07 Kenny charSelect portrait.png Kenny Ackerman Plik:S04 Levi charSelect Portrait.png Levi Ackerman Plik:S20 Mikasa charSelect portrait.png Mikasa Ackerman
POSTACIE FABULARNE
Alex Benedict Baker BytIconHelp entity ObserwatorUnknown QuestionMark Vigo i wiele więcej...
NIEUŻYTE POSTACIE
Smasher Teacher
Advertisement