Logo silentHill.png
Silent Hill
SilentHill main header.png
Data Wydania 16 czerwiec 2020 (Wtorek)
Kategoria Rozdział DLC
Koszt 25.49 zł
Motyw Muzyczny
Strona Sklepu

CHAPTER XVI: Silent Hill jest szesnastym Rozdziałem w Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png.

Rozszerzenie zawiera:

O tym DLC[]

Silent Hill to nowy rozdział gry Dead by Daylight. Wprowadza Zabójcę, Kata; Ocalałą, Cheryl Mason; oraz mapę. Zakup dodatku spowoduje odblokowanie nowego Zabójcy, nowego Ocalałej oraz wyjątkowego Talizmanu: Pieczęć Metatrona.

Rozdział Silent Hill wprowadza nową Mapę – Szkołę Podstawową Midwich. Dziecięca trauma, która miała miejsce w budynku, objawiła się w wynaturzony, koszmarny sposób.

Nowy Zabójca to Kat: przejmij kontrolę nad Piramidogłowym i korzystaj z jego ogromnego noża, by wymierzać karę każdemu, kto ci się sprzeciwi.

Nowa Ocalała to Cheryl Mason, odważna i szczera kobieta, która przetrwała piekielny Otherworld w Silent Hill i poprzysięgła zemstę Zakonowi odpowiedzialnemu za śmierć jej ojca. Doświadczenia, które znacznie przewyższają jej wiek, pozwolą jej jeszcze raz zmierzyć się ze złem.

Zabójca: Zabójca[]

Główny artykuł: Kat

Opis Zabójcy[]

WK charSelect portrait.png

Kat

Piramidogłowy, sadystyczny i bezlitosny kat, ma obsesję na punkcie wymierzania kary przez ból. Obarczony stalowym hełmem na głowie, z ogromnym nożem w ręce, przemierzał piekielne korytarze Silent Hill, wykonując zadanie, którego nikt tak naprawdę nie rozumiał. Tam, gdzie się pojawiał nawet potwory chowały się w mroku. Ci, którzy wchodzili mu w drogę, stawali się ofiarami bezgranicznej agresji. Gdy spełnił swoje zadanie i jego obecność nie była już konieczna, zaczął przygotowywać się do długiego odpoczynku. Jednak umiejętności okazały się potrzebne gdzieś indziej. Mgła, która go otoczyła, była inna od tej, którą znał z Silent Hill - jakby każda smuga zawierała nerwy wijącej się istoty, która go szukała. Właśnie wtedy wyraził niewypowiedzianą zgodę. Kłębiąca się chmura stanowiła zaproszenie do spełnienia kolejnego sadystycznego obowiązku. Piramidogłowy wszedł we mgłę i jeszcze raz postanowił zrobić to, co do niego należało.

‘’’Moc Zabójcy - Kat: Rytułał Sądu

FulliconPowers ritesOfJudgement.png
Quotes left.png Otwórz bramy cierpienia i stań przed sądem! Wielki Nóż rozcina ziemię, tworząc piekielną konstrukcję i rozprowadzając agonię na wszystkich, którzy się zbliżą. Quotes right.png

RYTUAŁ SĄDU:
Przytrzymaj przycisk Mocy, aby włączyć umiejętność, a następnie rusz w dowolnym kierunku, aby wydrążyć Ścieżkę Udręki w ziemi.

Ocalali, którzy wejdą na Ścieżkę Udręki lub przez nią przebiegną, uruchomią Instynkt Zabójcy i otrzymają status Udręka.
Ocalali pod wpływem Udręki mogą zostać wysłani do Klatki Odkupienia, gdy będą w Stanie Agonii Stan Agonii}}.
Bycie uratowanym lub uratowanie innego Ocalałego z Klatki Odkupienia usunie Udrękę.

ATAK SPECJALNY: Kara dla Potępionych Atl Hud PB punishmentOfTheDamned.png
Naciśnij przycisk Ataku, gdy Rytuał Sądu jest aktywny, aby wykonać Karę dla Potępionych.
Umiejętność wyzwala falę energii w formie Ścieżki Ataku, która rani wszystkich Ocalałych na jej drodze.

SUMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA: Klatka Odkupienia IconHelp cagesOfAtonement.png
Naciśnij przycisk Aktywnej Umiejętności, gdy stoisz nad Ocalałym w Stanie Agonii Stan Agonii}} i pod wpływem Udręki, aby wysłać go do Klatki Odkupienia IconHelp cagesOfAtonement.png. Ocalali w Klatce Odkupienia przechodzą przez regularny proces poświęcenia, jakby wisieli na Haku Hak}}.

UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA: Sąd Ostateczny Atl Loadout Icon MementoMoris.png
Naciśnij przycisk Aktywnej Umiejętności, gdy stoisz nad Ocalałym w Stanie Agonii pod wpływem Udręki, który osiągnął już fazę walki na Haku lub w Klatce Odkupienia, aby go stracić, używając Mini-Mori.

Umiejętności Zabójcy[]

ForcedPenance.gif
Wymuszona Pokuta

Ci, którzy przeszkodzą w wykonywaniu obowiązku, zostaną surowo ukarani.

Ocalali, którzy przyjmą uderzenie ochronne, otrzymają efekt Ranny Krytyczny}} i OkaleczonyIconStatusEffects broken.png.

Unikalna dla Piramidogłowy przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

TrailOfTorment.gif
Szlak Udręki

Prowadzisz ofiary drogą bólu i kary.

Po kopnięciu Generatora Generator}} otrzymujesz status Niewykrywalny na 15s.

Unikalna dla Piramidogłowy przed 35 poziomem, po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Deathbound.gif
Skazany na Śmierć

Przeznaczeniem osób, których życia są splecione w ciemności, jest wspólne cierpienie.

  • Ocalały leczący jeden stan zdrowia innego Ocalałego w odległości co najmniej 32m od Zabójcy krzyknie i ujawni swoją lokację, a także aktywuje efekt Skazany na śmierć na 45 sekund.
  • W tym czasie Ocalały otrzyma efekt Nieświadomy jeśli znajdzie się dalej niż 16 m od leczonego Ocalałego.

Unikalna dla Piramidogłowy przed 40 poziomem, po 40 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Ocalały: Ocalały[]

Główny artykuł: Cheryl Mason

Opis Ocalałego[]

WS charSelect portrait.png

Veteran Terroru

'Troskliwa i impulsywna Cheryl Manson, znana wcześniej jako Heather, próbowała odbudować swoje życie po tragicznej śmierci przybranego ojca - Harry'ego Masona. Gdy udało jej się wyrwać z rąk religijnego kultu, który ścigał ją od dnia narodzin, przygniotło ją poczucie winy za śmierć ojca. Każdej nocy ciemność karała ją okropnymi koszmarami. Aby odciążyć sumienie, zgłosiła się jako wolontariuszka do centrum interwencji kryzysowej dla młodzieży z problemami. Trzy miesiące później ukończyła szkolenie z wysokim wynikiem i mogła odbierać połączenia bez nadzoru. Nic nie mogło jednak przygotować jej na pierwsze połączenie. Słyszała tylko szum. Powietrze zaczęło gęstnieć, a czarne opary uniosły się z ziemi. Nagle słyszała głos kobiety - osoby, której nie spodziewała się kiedykolwiek znowu usłyszeć.

- Dlaczego trzymasz się tego zepsutego świata? Wiesz, że tylko Bóg może nas ocalić.

To niemożliwe, Claudia przecież nie żyła. Nagle świat zawirował, Cheryl upadła na kolana, poczuła mdłości. Gorąca żółć podeszła jej do gardła i kobieta zwymiotowała ciepłą krwią na podłogę. Wtedy wirowanie zatrzymało się tak samo gwałtowanie, jak się zaczęło. Cheryl spojrzała w górę i zobaczyła, że jest gdzieś indziej - w zimnym miejscu pozbawionym nadziei.

Umiejętności Ocalałego[]

SoulGuard.gif
Strażnik Duszy

Przyszło ci się mierzyć z ogromnymi trudnościami, które cię wzmocniły.

Zyskaj efekt Wytrzymałość IconStatusEffects endurance.png na 4/6/8s lub wyjściu ze stanu Agonii Agonia}}.

Gdy działa efekt Przeklęty IconStatusEffects cursed.png, to możesz w pełni wyjść z stanu Agonii Agonia}}.

Unikalna dla Cheryl Mason przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

BloodPact.gif
Pakt Krwi

To tak, jakby obudziła się utajona część ciebie. Czujesz, że możesz sięgnąć poza siebie, by zdobyć pomoc.

  • Gdy ty lub Obsesja Obsesja}} odniesiecie Ranny Krytyczny}}, to widzicie nawzajem swoje Aury Aura}}.
  • Po wyleczeniu obsesji zostaje Uleczona Zdrowy}} lub obsesja uleczy Ciebie dostajecie obydwoje Pośpiech IconStatusEffects haste.png efekt na 4/6/8s.
  • Zmniejsza szansę zostania obsesją.
  • Jeśli jesteś obsesją umiejętność wyłącza się.

Unikalna dla Cheryl Mason przed 35 poziomem, po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

RepressedAlliance.gif
Stłumiony Sojusz

Unikanie złowrogich mocy nie jest dla ciebie niczym nowym i potrafisz obrócić to na własną korzyść.

Stłumiony sojusz aktywuje się po naprawieniu generatorów przez łącznie 80/70/60s.

  • Podczas naprawy Generator IconHelpLoading generators.png z aktywną umiejętnością naciśnij przycisk aktywnej umiejętności, aby wezwać Byt IconHelp entity.png i zablokować generator na 30s.
  • Umiejętność wyłącza się automatycznie.
  • Zablokowane generatory zostaną podświetlane białą Aurą Aura}} dla wszystkich ocalałych.

Unikalna dla Cheryl Mason przed 40 poziomem, po 40 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

Lokacja[]

Główny artykuł: Silent Hill

Opis Mapy[]

IconMap Wal Level01.png

Dla uczniów nękanych przez nauczycieli i równieśników chodzenie do Szkoły Podstawowej Midwich było porównywalne do tortur. Gdy Zakon zwiększył swoją kontrolę nad nadprzyrodzonymi siłami miasteczka, nastąpiła przemiana. Dziecięca trauma, która miała miejsce w budynku, objawiła się w wynaturzony, koszmarny sposób.

Chodź ławki i podręczniki zostały na miejscu, upiornie kontrastują z poplamionymi ścianami, zardzewiałymi łańcuchami i wiszącymi zwłokami. Jakiekolwiek oznaki, że placówka mogła być kiedyś niewinnym miejscem nauki, już dawno zanikły.

Przedmioty Kosmetyczne[]

Kat[]

Głowa Tułów Nogi

Cheryl Mason[]

Głowa Tułów Nogi

Easter Eggi[]

Talizman Vic Viper[]

WA 002.png

Właściciele DLC mogą wprowadzić niesławny Konami Kod na ekranie Menu Głównego gry, po czym 16-bitowa wersja motywu muzycznego Dead by Daylight będzie zagrana i Talizman zostanie odblokowany.
Talizman, "Vic Viper"jest memorandum dla statku kosmicznego o tej samej nazwie, którą kontrolujemy w 1985 Grze Aradiowej Gradius, opracowanej i opublikowanej przez Konami.

Kod:

  • W, W, S, S, A, D, A, D, PPM, LPM, ENTER (PC)
  • Up, Up, Dn, Dn, L, R, L, R, B, A, START (Konsola)

Sekretny Pokój na Wieży Zegarowa[]

Na nowej Mapie, Szkoła Podstawowa Midwich, w Wieży Zegarowej jest zwykle niedostępny Sekretny Pokój.
Można uzyskać do niego dostęp tylko podczas Końcowe Załamanie i jeśli którykolwiek z dwóch określonych Generatorów został naprawiony: w pokoju muzycznym lub w laboratorium chemicznym.

Gallery[]

Trailers[]

ROZSZERZENIA DO GRY
ROZDZIAŁY
Logo lastBreath.png CHAPTER I: The Last Breath Chapter Logo aNightmareOnElmStreet.png CHAPTER VI: A Nightmare on Elm Street™ Logo demiseOfTheFaithful.png CHAPTER XI: Demise of the Faithful Logo silentHill.png CHAPTER XVI: Silent Hill
Logo halloween.png CHAPTER II: The HALLOWEEN® Chapter Logo saw.png CHAPTER VII: The SAW™ Chapter Logo ghostFace.png CHAPTER XII: Ghost Face® Logo descendBeyond.png CHAPTER XVII: Descend Beyond
Logo ofFleshAndMud.png CHAPTER III: Of Flesh and Mud Logo curtainCall.png CHAPTER VIII: Curtain Call Logo strangerThings.png CHAPTER XIII: Stranger Things Logo aBindingOfKin.png CHAPTER XVIII: A Binding of Kin
Logo sparkOfMadness.png CHAPTER IV: Spark of Madness Logo shatteredBloodline.png CHAPTER IX: Shattered Bloodline Logo cursedLegacy.png CHAPTER XIV: Cursed Legacy Logo all-Kill.png CHAPTER XIX: All-Kill
Logo aLullabyForTheDark.png CHAPTER V: A Lullaby for the Dark Logo darknessAmongUs.png CHAPTER X: Darkness Among Us Logo chainsOfHate.png CHAPTER XV: Chains of Hate Logo residentEvil.png CHAPTER XX: Resident Evil
PARAGRAFY PACZKI UBRAŃ INNE
Logo leftBehind.png PARAGRAPH I: Left Behind Logo 80sSuitcase.png The 80's Suitcase DeadByDaylightOriginalSoundtrack main header.jpg Dead by Daylight: Original Soundtrack
Logo leatherface.png PARAGRAPH II: LEATHERFACE™ Logo bloodstainedSack.png The Bloodstained Sack Logo survivorExpansionPack.png Survivor Expansion Pack
Logo ashVsEvilDead.png PARAGRAPH III: Ash vs Evil Dead Logo headCase.png Headcase Logo killerExpansionPack.png Killer Expansion Pack
Logo charityCase.png Charity Case