Dead by Daylight Wiki
Advertisement
Quotes left Byt stale próbuje przearanżować świat wokół mnie, by mnie zdezorientować. By mnie złamać. Wiem czego chce, ale nie będę posłuszny. Wczoraj... albo ostatnim razem kiedy opuściłem ognisko, otworzyło się ciemne bagno, gnijące i gnijące, a labirynt wypełniony murem błota dezorientował mnie na mojej drodze. Pośród jego ścian z podtopionych drewnianych budynków znalazłem zakrwawione i zbeszczeszczone ciała. Moje stopy przedzierały się przez ochydne błoto zostawiając ślady, które zamazywałem, by morderca mnie nie znalazł. Nie wiem jakie diabelskie rzeczy tu się wydarzyły i już mnie to nie obchodzi. Nie jestem w stanie czuć empatii w tym co dla poprzednich mieszkańców było udręką. Quotes right
~ nieznany autor (prawdopodobnie Benedict Baker)

Bagno Backwater jest jedną z 9 lokacji w grze Dead by Daylight. Została dodana do gry 8 grudnia 2016 jako część dodatku Of Flesh and Mud.

Tło fabularne[ | ]

Dopiero gdy wieśniacy z pobliskiej wioski odkryli półzanurzoną kolekcję hat podczas poszukiwań zaginionej osoby, zaczęła się ujawniać mroczna historia Bagna Backwater. Po tym jak zawiadomili Władze Federalne o małej osadzie pod wodą, owe służby podjęły decyzję o osuszeniu terenu wokół znaleziska, by odkryć historię tej osady. Już po usunięciu niewielkiej ilości wody okazało się, że wszelkie biedne dusze, które dryfowały nad prądami lub gubiły się w bagnie, znalazły drogę do tego miejsca. Zabłocone kawałki mięsa unosiły się na wodzie, która jeszcze pozostała, a zaschnięta krew okryła drewniane, pogniłe budowle jak najciemniejszy lakier. Pośrodku obozowiska duży parowiec pochłonięty błotem górował nad otoczeniem. Po krótkim zabiegu na kadłubie można było dostrzec napis "The Pale Rose".

Dalsze suszenie dało dostęp do dolnych pokładów statku. Samo zbliżenie się do wejścia powodowało odruchy wymiotne u części badaczy, a wokół unosił się okropny smród. Na szczycie schodów widać było kilka śladów w ścianach, jakby coś się w nie wbijało. Znaki ciągnęły się wzdłuż schodów, aż woda doszczętnie ich nie przykryła. Na najniższym piętrze znaleziono prawdziwy horror. Około 37 zbiorów ludzkich szczątków unosiło się i kołysało w szkarłatnej wodzie, żyłach i jelitach. Mięso zostało oddzielone od kości za pomocą narzędzi, lub pazurów. Tylko jedno ciało, Landera Millarda, zostało zidentyfikowane i pochowane w należyty sposób. Większość winą obarcza ludożerców, którzy mogli polować na tych bagnach, lecz nigdy tego nie dowiedziono. Krąży pogłoska, że ktokolwiek był za to odpowiedzialny, ukrył się w najgłębszym i najciemniejszym zakamarku bagna, aby pewnego dnia znów zacząć polowanie.

Mapy[ | ]

Pale Rose

Grim Pantry

Advertisement