Dead by Daylight Wiki
Advertisement

Życie na Kredyt (ang. ,,Borrowed Time") jest jedną z unikalnych umiejętności postaci o nazwie William Overbeck. Można ją zdobyć przed osiągnięciem 35 poziomu. Można odblokować jej pomarańczową (przyswajalną do nauczenia) wersję po osiągnięciu 35 poziomu.

Rodzaj
Poziom I umiejętności
Poziom II umiejętności
Poziom III umiejętności
Umiejętność do nauczenia
Opis
Czas działania
15 sekund
20 sekund
25 sekund
Zależy od poziomu umiejętności.
Za każdym razem, kiedy uratujesz innego Ocalałego z haka i znajdujesz się w obrębie terroru Zabójcy, na czas 15 sekund wszelkie obrażenia, które wywołałyby wprowadzenie uratowanego Ocalałego w stan umierający, uaktywnią zamiast tego ochronę trwającą przez 15/20/25 sekund. Jeśli będąc już pod ochroną odniesie on jakiekolwiek obrażenia lub nie wyleczy się na czas, licząc od momentu aktywacji ochrony, automatycznie zostanie wprowadzony w stan umierający.

,,Piecze jak cholera, ale cię nie zabije. Wstawaj i na nich, żołnierzu! Ruchy!" - William Overbeck

Unikalna dla Williama Overbecka przed 35 poziomem; po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

Cena
4.000 KP
5.000 KP
6.000 KP
5.000 KP
Ikona
BorrowedTime.gif
Teachable borrowedTime.png

Informacje[]

  • Jeżeli Ocalały z nienaruszoną jeszcze ochroną Życia na Kredyt (trwającą 15 sekund) wpadnie w pułapkę na niedźwiedzie i zostanie zaatakowany przez Trappera jeszcze podczas trwania ochrony, zostanie on uwolniony z Pułapki, mając na sobie efekt krwawienia i tymczasowego sprintu, podobnie jak w przypadku zwykłego uderzenia.
    • Podana informacja nie zadziała, jeżeli Zabójca posiada Dodatek powodujący automatyczne przechodzenie złapanych w pułapkę Ocalałych w stan umierający.
  • Umiejętność Życie na Kredyt nie zadziała, jeśli ratujący Ocalały nie słyszy bicia serca. Dotyczy to w głównej mierze:
    • zamaskowanego Widma, który będąc niewidzialny nie powoduje odgłosu bicia serca,
    • Kształtu, który na poziomie I i na poziomie II ma mocno zredukowane pole terroru.
    • Umiejętności Podstępność, która przy pozostaniu w bezruchu powoduje całkowity zanik terroru.

Galeria[]

Uwagi[]

Advertisement